Kariera

Ludzie Łukasiewicza

Poznaj swoich przyszłych znajomych z pracy

Oferty pracy

Znajdź swoje miejsce

1 miesiąc temu

Instytut

-

poziom

-

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie wyższe
  • Znajomość specyfiki Programów KE, w szczególności Programu HE
  • Co najmniej 5 letnie doświadczenie w realizacji projektów finansowanych ze środków Programów Ramowych UE oraz Programów KE (rozliczanie, budżetowanie, koordynacja, obsługa systemu F&T)
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie umożliwiająca swobodną komunikację
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office
  • Komunikatywność
  • Umiejętność realizacji różnych zadań w określonych ramach czasowych
  • Samodzielność, staranność i dobra organizacja własnego czasu pracy
  • Wysoka kultura osobista

mile widziane

-

opis stanowiska

Umowa o pracę na część etatu

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

  • Rozliczanie projektów finansowanych ze środków unijnych.
  • Opracowywanie budżetów do aplikacji projektowych do Programów KE.
  • Pełnienie roli koordynatora operacyjnego projektu finansowanego ze środków Programu Horyzont Europa.

benefity

  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i powierzonej odpowiedzialności
  • Zatrudnienie na umowę o pracę: 1/2 etatu
  • Atrakcyjne szkolenia kierunkowe
  • Dofinansowanie zajęć sportowych, opieka medyczna, świadczenia urlopowe i socjalne, ubezpieczenia grupowe i indywidualne
  • Parking na terenie Instytutu

1 miesiąc temu

Instytut

-

poziom

-

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

1) Wykształcenie wyższe, wykształcenie średnie i 2-letnie doświadczenie zawodowe albo wykształcenie średnie branżowe i 2-letnie doświadczenie zawodowe; 2) Obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office, znajomość arkusza Excel; 3) Kreatywność, rzetelność, odpowiedzialność oraz dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań; 4) Dyspozycyjność; 5) Zaangażowanie oraz umiejętność pracy w zespole; 6) Chęć rozwoju oraz poszerzania swoich kompetencji; 7) Umiejętność szybkiego uczenia się.

mile widziane

1) Posiadane doświadczenie w pracy ze zintegrowanym systemem ERP będą dodatkowym atutem.

opis stanowiska

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki jest państwową osobą prawną, wiodącą jednostką w Polsce w zakresie współpracy z przemysłem, zajmującą się konstruowaniem i doskonaleniem wytwarzanych oraz eksploatowanych wyrobów elektrotechnicznych. Więcej informacji na oficjalnej stronie: www.iel.lukasiewicz.gov.pl
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki oferuje niepowtarzalną możliwość rozwoju zawodowego oraz podjęcia wyzwań w sferze zawodowej, wzięcia udziału w tworzeniu pozytywnego wizerunku marki i pracę w obsłudze sfery badawczo-rozwojowej ukierunkowanej na budowanie pomostu między nauką, a gospodarką.


1) Miejsce pracy: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki, Międzylesie k. Kłodzka ul. Wojska Polskiego 51;
2) Nazwa stanowiska: Specjalista ds. magazynu w Departamencie Doświadczalno - Produkcyjnym (DDP);
3) Ilość wolnych stanowisk pracy: 1;
4) Wymiar zatrudnienia na stanowisku pracy: cały etat;
5) Opis stanowiska/warunków pracy: pomieszczenia hali produkcyjnej oświetlone światłem naturalnym i sztucznym. Pomieszczenia, stanowiska oświetlone światłem naturalnym i sztucznym.


Osoby zainteresowane prosimy o zgłoszenia poprzez przycisk APLIKUJ do dnia 05 stycznia 2025 r. Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Pracodawca zastrzega prawo do zamknięcia rekrutacji bez wyboru kandydata i bez podania przyczyny oraz do przedłużenia terminu składania aplikacji. Informacja o wyniku rekrutacji będzie ogłoszona na stronie internetowej Instytutu. Dodatkowe informacje można uzyskać na stronie internetowej www.iel.lukasiewicz.gov.pl oraz pod adresem e-mail: praca@iel.lukasiewicz.gov.pl.

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

1) Przyjmowanie i wydawanie z magazynu (materiałów, wyrobów gotowych, opakowań); 2) Sprawdzanie dostaw, sporządzanie protokołów zaistniałych odchyleń od dokumentu dostawy; 3) Udział w przygotowywanie wysyłek wyrobów gotowych; 4) Sporządzanie dokumentów w systemie komputerowym; 5) Drukowanie niezbędnych formularzy, etykiet wyrobów, wykazów zamówień do pakowania; 6) Kontrola, analiza i sporządzanie wykazów dot. zapasów magazynowych i materiałów.  

benefity

1) Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; 2) Możliwość preferencyjnych ubezpieczeń: medycznego (z dofinansowaniem) oraz ubezpieczenia na życie; 3) Karta sportowa; 4) Dofinansowanie do wypoczynku; 5) Rozwój merytoryczny.

1 miesiąc temu

Instytut

-

poziom

-

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

Wykształcenie wyższe albo wykształcenie średnie/średnie branżowe i 2-letnie doświadczenie zawodowe; 2) Doświadczenie w pracy w laboratorium badawczym i znajomość wymagań normy PN-EN ISO/IEC 17025:2018-02 będzie dodatkowym atutem; 3) Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1; 4) Dobra znajomość pakietu Microsoft Office; 5) Dobra organizacja pracy, dynamika w działaniu, wysoka kultura osobista samodzielność oraz umiejętność pracy w zespole.  

mile widziane

1) Znajomość problemów technicznych i norm związanych z wyrobami elektrotechnicznymi; 2) Znajomość norm dotyczących oceny zgodności - ukończone szkolenie w zakresie normy PN-EN ISO/IEC 17065:2013-03 będzie dodatkowym atutem; 3) Znajomość programu i procedur certyfikacji wyrobów.  

opis stanowiska


Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki jest państwową osobą prawną, wiodącą jednostką w Polsce w zakresie współpracy z przemysłem, zajmującą się konstruowaniem i doskonaleniem wytwarzanych oraz eksploatowanych wyrobów elektrotechnicznych. Więcej informacji na oficjalnej stronie: www.iel.lukasiewicz.gov.pl
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki oferuje niepowtarzalną możliwość rozwoju zawodowego oraz podjęcia wyzwań w sferze zawodowej, wzięcia udziału w tworzeniu pozytywnego wizerunku marki i pracę w obsłudze sfery badawczo-rozwojowej ukierunkowanej na budowanie pomostu między nauką, a gospodarką.
1) miejsce pracy: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki,
ul. Pożaryskiego 28, 04-703 Warszawa;
2) nazwa stanowiska: Specjalista w pionie wsparcia w Dziale Certyfikacji Wyrobów Elektrotechnicznych;
3) ilość wolnych stanowisk pracy: 1;
4) wymiar zatrudnienia na stanowisku pracy: cały etat;
5) opis stanowiska/warunków pracy: Pomieszczenia, stanowiska oświetlone światłem naturalnym i sztucznym. Praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, praca we wskazanym regionie.
Osoby zainteresowane prosimy o zgłoszenia poprzez przycisk APLIKUJ do dnia 04 stycznia 2025 r. Skontaktujemy się wyłącznie
z wybranymi kandydatami. Pracodawca zastrzega prawo do zamknięcia rekrutacji bez wyboru kandydata i bez podania przyczyny oraz do przedłużenia terminu składania aplikacji. Informacja o wyniku rekrutacji będzie ogłoszona na stronie internetowej Instytutu. Dodatkowe informacje można uzyskać na stronie internetowej www.iel.lukasiewicz.gov.pl oraz pod adresem e-mail: praca@iel.lukasiewicz.gov.pl.

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

1) Prowadzenie procesów certyfikacji wyrobów zgodnie z procedurami Systemu Zarządzania Jednostki; 2) Ocena wyrobów z zakresu akredytacji jednostki zgodnie z wymaganiami obowiązujących norm; 3) Współpraca z rzeczoznawcami z laboratoriów badawczych oraz Działem Obsługi Klienta; 4) Obsługa administracyjna procesów; 5) Obsługa klientów jednostki.

benefity

1) Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; 2) Możliwość preferencyjnych ubezpieczeń: medycznego (z dofinansowaniem) oraz ubezpieczenia na życie; 3) Karta sportowa; 4) Elastyczne rozpoczynanie czasu pracy w ramach dozwolonego przedziału godzin; 5) Rozwój merytoryczny oraz realna możliwość wpływania na otaczającą rzeczywistość biznesową.

1 miesiąc temu

Instytut

Krakowski Instytut Technologiczny, Łukasiewicz - Krakowski Instytut Technologiczny

poziom

główny specjalista

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

  1. Wykształcenie wyższe magisterskie.
  2. Minimum trzyletnie doświadczenie w obszarze prowadzenia procesów i projektów inwestycyjnych lub w ich nadzorze.
  3. Znajomość zagadnień formalnoprawnych w procesach inwestycyjnych (m. in. znajomość ustawy prawo budowlane, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o gospodarce nieruchomościami, itp.).
  4. Znajomość pakietu MS Office.
  5. Prawo jazdy kat. B.
  6. Dobra organizacja pracy własnej oraz współpracy w zespole.
  7. Umiejętność pracy pod presją czasu.

mile widziane

  1. Uprawnienia budowlane, branżowe.
  2. Znajomość oprogramowania projektowego (np. MS Project).
  3. Umiejętność pracy zdalnej.

opis stanowiska

Rodzaj umowy: umowa o pracę

Wymiar etatu: 0,5 etatu

Miejsce wykonywania pracy: Kraków, ul. Zakopiańska 73

nazwa instytutu

Krakowski Instytut Technologiczny, Łukasiewicz - Krakowski Instytut Technologiczny

opis instytutu

-

codzienne zadania

  1. Sporządzanie analizy możliwości inwestycyjnych Instytutu w obszarze remontowo-budowlanym.
  2. Przygotowywanie projektów działań inwestycyjnych w obszarze remontowo-budowlanym.
  3. Prowadzenie procesów i projektów inwestycyjnych w Instytucie.
  4. Nadzór i koordynacja realizacji procesu inwestycyjnego.
  5. Rozliczenie finansowe zadań we wszystkich fazach procesu inwestycyjnego.
  6. Weryfikacja i analiza dokumentacji technicznej niezbędnej do realizacji inwestycji remontowo-budowlanych.
  7. Sporządzanie stosownych opinii i sprawozdań z prowadzonych i nadzorowanych projektów.

benefity

  1. Pracę w organizacji badawczej nastawionej na realizację innowacyjnych, prestiżowych projektów, głównie w Krakowie.
  2. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  3. Elastyczne godziny pracy.
  4. Pakiet benefitów (dofinansowanie do wypoczynku, pakiet dodatkowej opieki medycznej, możliwość przystąpienia do programu ubezpieczenia na życie).
  5. Możliwość stałego rozwoju zawodowego i wsparcie Instytutu w tym zakresie.
  6. Darmowe miejsce parkingowe.
  Dokumenty:
  • CV
Uprzejmie prosimy, aby w treści dokumentu CV przesłanego do Sieć Badawcza Łukasiewicz – Krakowskiego Instytutu Technologicznego zamieścić klauzulę o treści: W oparciu o art. 221a i art. 221b ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Sieć Badawcza Łukasiewicz – Krakowski Instytut Technologiczny ul. Zakopiańska 73, 30-418 Kraków dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego procesu rekrutacji. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em poinformowana/y o przysługującym mi prawie: dostępu do danych i ich poprawiania, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania moich danych osobowych, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uznam, że moje dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi, jak również, że podanie tych danych jest dobrowolne. W przypadku, jeżeli jesteście Państwo zainteresowani udziałem w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Sieć Badawcza Łukasiewicz – Krakowski Instytut Technologiczny w treści dokumentu CV należy dodatkowo zamieścić klauzulę o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Sieć Badawcza Łukasiewicz – Krakowski Instytut Technologiczny ul. Zakopiańska 73, 30-418 Kraków dla celów przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Instytut. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em poinformowana/y o przysługujących mi prawach (opisanych wyżej). Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Krakowski Instytut Technologiczny (dalej: Instytut)  z siedzibą ul. Zakopiańska 73, 30-418 Kraków. Dane osobowe będą przetwarzane przez Instytut w celu przeprowadzenia procesu bieżących rekrutacji na określone stanowisko pracy, a w przypadku wyrażenia wyraźnej i dobrowolnej zgody – także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Więcej informacji o ochronie danych osobowych znajduje się: https://kit.lukasiewicz.gov.pl/dane-osobowe/ Dokumenty niekompletne lub przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie z wykorzystaniem danych kontaktowych, które zostaną podane przez kandydata w dokumentach aplikacyjnych. Dodatkowe informacje można uzyskać pisząc na adres mailowy: rekrutacja@kit.lukasiewicz.gov.pl

1 miesiąc temu

Instytut

-

poziom

-

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie – wyższe lub średnie
  • Doświadczenie – minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
  • Proaktywność i samodzielność
  • Umiejętność jasnego i zwięzłego formułowania myśli w mowie i piśmie
  • Umiejętność nadawania zadaniom właściwych priorytetów
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności biegle Excel i Word

mile widziane

-

opis stanowiska

Umowa na zastępstwo (marzec 2026 r.)

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

  • Współpraca z działem księgowo finansowym w zakresie fakturowania.
  • Proaktywna optymalizacja kosztów działu.
  • Tworzenie raportów w pełnym zakresie funkcjonowania działu.
  • Tworzenie budżetów oraz bieżąca ich kontrola.
  • Administrowanie wnioskami zakupowymi oraz fakturami kosztowymi działu, dbanie o terminowe płatności.
  • Tworzenie dokumentów procesowych instrukcji, procedur.
  • Prowadzenie oraz uczestnictwo w projektach.

benefity

  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Prywatna opieka medyczna
  • Dofinansowanie szkoleń i kursów
  • Ubezpieczenie na życie
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Elastyczny czas pracy
  • Brak dress code’u
  • Kawa / herbata
  • Parking dla pracowników
  • Dodatkowe świadczenia socjalne
  • Dofinansowanie wypoczynku
  • Dofinansowanie wakacji dzieci
  • Paczki świąteczne

1 miesiąc temu

Instytut

-

poziom

-

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

  1. Wykształcenie zasadnicze zawodowe albo wykształcenie zasadnicze branżowe.
  2. Umiejętność czytania dokumentacji konstrukcyjnej i technologicznej, rysunku technicznego.
  3. Umiejętność posługiwania się narzędziami pomiarowymi.
  4. Mile widziane uprawnienia na wózek widłowy wydane przez UDT.

mile widziane

-

opis stanowiska

Rodzaj umowy: umowa o pracę
Wymiar etatu: pełny etat
Miejsce wykonywania pracy: Zabrze, ul. Roosevelta 118

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

  1. Obsługa prasy krawędziowej CNC.
  2. Obsługa wiertarek stołowych.
  3. Obsługa szlifierek stacjonarnych i manualnych.
  4. Wykonywanie prac ślusarskich.

benefity

  1. Pracę w organizacji badawczej nastawionej na realizację innowacyjnych, prestiżowych projektów B+R.
  2. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  3. Elastyczne godziny pracy.
  4. Pakiet benefitów (dofinansowanie do wypoczynku, pakiet dodatkowej opieki medycznej, możliwość przystąpienia do programu ubezpieczenia na życie).
  5. Możliwość stałego rozwoju zawodowego i wsparcie Instytutu w tym zakresie.
  6. Darmowe miejsce parkingowe.
 Dokumenty:
  • CV
Uprzejmie prosimy, aby w treści dokumentu CV przesłanego do Sieć Badawcza Łukasiewicz – Krakowskiego Instytutu Technologicznego, zamieścić klauzulę o treści: W oparciu o art. 221a i art. 221b ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Sieć Badawcza Łukasiewicz – Krakowski Instytut Technologiczny ul. Zakopiańska 73, 30-418 Kraków dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego procesu rekrutacji. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em poinformowana/y o przysługującym mi prawie: dostępu do danych i ich poprawiania, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania moich danych osobowych, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uznam, że moje dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi, jak również, że podanie tych danych jest dobrowolne.   W przypadku, jeżeli jesteście Państwo zainteresowani udziałem w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Sieć Badawcza Łukasiewicz – Krakowski Instytut Technologiczny, w treści dokumentu CV należy dodatkowo zamieścić klauzulę o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Sieć Badawcza Łukasiewicz – Krakowski Instytut Technologiczny ul. Zakopiańska 73, 30-418 Kraków dla celów przyszłych rekrutacji prowadzonych przez InstytutJednocześnie oświadczam, że zostałam/em poinformowana/y o przysługujących mi prawach (opisanych wyżej).   Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Krakowski Instytut Technologiczny (dalej: Instytut)  z siedzibą ul. Zakopiańska 73, 30-418 Kraków. Dane osobowe będą przetwarzane przez Instytut w celu przeprowadzenia procesu bieżących rekrutacji na określone stanowisko pracy, a w przypadku wyrażenia wyraźnej i dobrowolnej zgody – także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Więcej informacji o ochronie danych osobowych znajduje się tutaj. Dokumenty przesłane po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane. Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie z wykorzystaniem danych kontaktowych, które zostaną podane przez kandydata w dokumentach aplikacyjnych. Dodatkowe informacje można uzyskać pisząc na adres mailowy: rekrutacja@kit.lukasiewicz.gov.pl DPZ_38/2024

1 miesiąc temu

Instytut

Łukasiewicz - IChP

poziom

-

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie średnie, preferowane wyższe kierunkowe Rachunkowość/Finanse
  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w księgowości
  • Doświadczenie w wystawianiu faktur i prowadzeniu rozliczeń z kontrahentami
  • Doświadczenie w sporządzaniu raportów
  • Umiejętność analizowania umów najmu oraz innych dokumentów związanych z nieruchomościami pod kątem wystawiania faktur i raportowania
  • Umiejętność redagowania pism, projektów umów najmu, aneksów i porozumień oraz doświadczenie w tym zakresie
  • Bardzo dobra znajomość MS Excel
  • Systematyczność, umiejętność planowania, organizowania pracy własnej oraz identyfikowania problemów
  • Odpowiedzialność, skrupulatność, terminowość, umiejętność zaangażowania się
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Znajomość sektora nieruchomości będzie dodatkowym atutem.

mile widziane

-

opis stanowiska

-

nazwa instytutu

Łukasiewicz - IChP

opis instytutu

-

codzienne zadania

  • Analiza umów najmu i pozostałych dokumentów związanych z nieruchomościami pod kątem wystawiania faktur i raportowania
  • Wystawianie faktur najemcom
  • Waloryzowanie stawek czynszów najmu
  • Weryfikowanie sald najemców
  • Prowadzenie spraw związanych ze zwracaniem kaucji
  • Prowadzenie rozliczeń z najemcami dotyczących wykonanych robót budowlanych
  • Wprowadzanie danych z umów najmu do rejestrów
  • Rejestrowanie wypowiedzeń umów najmu
  • Prowadzenie dokumentacji i zestawień dotyczących zawartych umów najmu
  • Przygotowywanie raportów miesięcznych/kwartalnych/ad-hoc
  • Przygotowywanie korespondencji w sprawach związanych z najmem
  • Przygotowywanie projektów umów najmu, aneksów i porozumień.

benefity

Stabilne, pełnoetatowe zatrudnienie na umowę o pracę Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i wiedzy Ruchomy czas pracy Pracowniczy Program Emerytalny (po 3 miesiącach pracy w Łukasiewicz – IChP) Możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie oraz pakietu medycznego Pakiet socjalny w ramach Zakładowego Układu Zbiorowego Pracy (kasa pożyczkowa, dopłaty do wypoczynku we własnym zakresie, dopłaty do żłobków i przedszkoli) Możliwość dofinansowania szkoleń, kursów, studiów podyplomowych w zakresie podnoszenia posiadanych kompetencji w tym kursów językowych Możliwość dalszego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji Duża samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań. Zgłoszenie powinno zawierać życiorys /CV z uwzględnieniem opisu kwalifikacji, przebiegu pracy zawodowej i doświadczenia.

1 miesiąc temu

Instytut

-

poziom

-

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

  1. Wykształcenie wyższe lub średnie i 2-letnie doświadczenie zawodowe albo wykształcenie średnie branżowe i 2-letnie doświadczenie zawodowe (preferowane wykształcenie o profilu ekonomicznym lub pokrewnym).
  2. Znajomość zasad realizowania i rozliczania środków publicznych, w szczególności projektów finansowanych z Funduszy Europejskich.
  3. Znajomość zasad przygotowywania postępowań związanych z wyborem Dostawców Wykonawców pod kątem zasady konkurencyjności.
  4. Doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji aplikacyjnej (wnioski studia wykonalności biznesplany) będzie dodatkowym atutem.
  5. Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
  6. Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, w szczególności programu MS Excel.
  7. Profesjonalizm w podejściu do realizowanych projektów i wysoki poziom odpowiedzialności za powierzone zadania.
  8. Umiejętność zarządzania czasem i realizacji założonych celów.
  9. Umiejętność pracy zespołowej.

mile widziane

  1. Mile widziana umiejętność obsługi systemów, takich jak Centralny System Teleinformatyczny SL2014, Lokalny System Informatyczny (LSI), Centralny System Teleinformatyczny CST2021.

opis stanowiska

Rodzaj umowy: umowa o pracę

Wymiar etatu: pełny etat

Miejsce wykonywania pracy: Kraków ul. Zakopiańska 73

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

  1. Prowadzenie prac administracyjnych, formalnych oraz finansowych, związanych z projektami dofinansowywanymi ze źródeł zewnętrznych (NCBR, NCN, MNiSW, FNP, ABM), w tym m.in.:
    • Uczestnictwo w przygotowaniu wniosków o dofinansowanie prac B+R, aparatury i inwestycji;
    • Przygotowywanie umów i aneksów do umów do projektów realizowanych w Instytucie;
    • Kontrola i monitorowanie od strony formalnej zgodności z harmonogramem zadaniowym projektów;
    • Przygotowywanie wniosków o płatność, raportów finansowych i dokumentacji finansowej związanej z realizacją projektów;
    • Uczestnictwo w przygotowywaniu raportów okresowych, rocznych i końcowych z realizacji projektów;
    • Gromadzenie danych i pomoc w przygotowaniu informacji dotyczącej efektów wdrożeniowych uzyskanych w wyniku zakończonych projektów.
  2. Wspomaganie działań na rzecz pozyskiwania środków na realizację prac badawczo-rozwojowych w Instytucie.
  3. Bieżąca współpraca z Kierownikiem Działu i innymi pracownikami Instytutu.

benefity

  1. Pracę w organizacji badawczej nastawionej na realizację innowacyjnych, prestiżowych projektów B+R.
  2. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  3. Elastyczne godziny pracy.
  1. Pakiet benefitów (dofinansowanie do wypoczynku, pakiet dodatkowej opieki medycznej, możliwość przystąpienia do programu ubezpieczenia na życie).
  2. Możliwość stałego rozwoju zawodowego i wsparcie Instytutu w tym zakresie.
  3. Darmowe miejsce parkingowe.
Dokumenty:
  • CV
Uprzejmie prosimy, aby w treści dokumentu CV przesłanego do Sieć Badawcza Łukasiewicz – Krakowskiego Instytutu Technologicznego, zamieścić klauzulę o treści: W oparciu o art. 221a i art. 221b ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Sieć Badawcza Łukasiewicz – Krakowski Instytut Technologiczny ul. Zakopiańska 73, 30-418 Kraków dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego procesu rekrutacji. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em poinformowana/y o przysługującym mi prawie: dostępu do danych i ich poprawiania, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania moich danych osobowych, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uznam, że moje dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi, jak również, że podanie tych danych jest dobrowolne. W przypadku, jeżeli jesteście Państwo zainteresowani udziałem w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Sieć Badawcza Łukasiewicz – Krakowski Instytut Technologiczny, w treści dokumentu CV należy dodatkowo zamieścić klauzulę o treści:   Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Sieć Badawcza Łukasiewicz – Krakowski Instytut Technologiczny ul. Zakopiańska 73, 30-418 Kraków dla celów przyszłych rekrutacji prowadzonych przez InstytutJednocześnie oświadczam, że zostałam/em poinformowana/y, o przysługujących mi prawach (opisanych wyżej). Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Krakowski Instytut Technologiczny (dalej: Instytut)  z siedzibą ul. Zakopiańska 73, 30-418 Kraków. Dane osobowe będą przetwarzane przez Instytut w celu przeprowadzenia procesu bieżących rekrutacji na określone stanowisko pracy, a w przypadku wyrażenia wyraźnej i dobrowolnej zgody – także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Więcej informacji o ochronie danych osobowych znajduje się tutaj.   Dokumenty niekompletne lub przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie z wykorzystaniem danych kontaktowych, które zostaną podane przez kandydata w dokumentach aplikacyjnych. Dodatkowe informacje można uzyskać pisząc na adres mailowy: rekrutacja@kit.lukasiewicz.gov.pl Nr ref: CM_40/2024

1 miesiąc temu

Instytut

Łukasiewicz – Warszawski Instytut Technologiczny

poziom

specjalista-regular

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie – co najmniej średnie kierunkowe w zakresie: mechanika, budowa i eksploatacja maszyn (lub pokrewne) i 2 lata doświadczenia zawodowego albo wykształcenie wyższe i co najmniej 3 letnie praktyczne doświadczenie w zakresie serwisowania i eksploatacji (w tym aspekty BHP) maszyn budowlanych i urządzeń technicznych.
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność oraz odporność na stres.
  • Zdolność do jasnego i precyzyjnego przekazywania informacji oraz egzekwowania zasad podczas egzaminów.
  • Znajomość rozwiązań konstrukcyjnych i praktycznych aspektów eksploatacji maszyn budowlanych i urządzeń technicznych.
  • Prawo jazdy kat. B
  • Gotowość do odbywania podróży służbowych.

mile widziane

Doświadczenie w zarządzaniu zespołami pracowniczymi.

opis stanowiska

-

nazwa instytutu

Łukasiewicz – Warszawski Instytut Technologiczny

opis instytutu

Sieć Badawcza Łukasiewicz - Warszawski Instytut Technologiczny to interdyscyplinarna jednostka badawcza, której rolą jest dostarczanie przedsiębiorcom innowacyjnych technologii umacniających ich konkurencyjną pozycję rynkową w kraju oraz zagranicą. Tworzymy ekologiczne rozwiązania dla środowiska i biznesu, szczególnie w obszarze zrównoważonego i modułowego budownictwa. Naszym celem strategicznym jest wzrost udziału Instytutu na rynku B+R i komercjalizacji. Wartościami, które cenimy są pasja, kreatywność, odwaga, rzetelność i solidarność.

codzienne zadania

  • Przeprowadzanie egzaminów praktycznych i teoretycznych osób, które ukończyły szkolenie i chcą uzyskać uprawnienia operatora maszyny lub urządzenia technicznego.
  • Sporządzanie dokumentacji z przebiegu egzaminu.
  • Weryfikacja warunków organizacyjno-technicznych związanych z sesją egzaminacyjną.
  • Uczestnictwo w spotkaniach okresowych.
  • Aktywne uczestnictwo w doskonaleniu procesu egzaminacyjnego.

benefity

  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i powierzonej odpowiedzialności
  • Samochód służbowy (praca mobilna) i wszelkie narzędzia niezbędne do pracy (przy umowie o pracę).
  • Atrakcyjne szkolenia teoretyczne i praktyczne.
  • Dofinansowanie do zajęć sportowych, opieka medyczna, świadczenia urlopowe i socjalne, ubezpieczenia grupowe i indywidualne (dot. umowy o pracę).

1 miesiąc temu

Instytut

Łukasiewicz – Warszawski Instytut Technologiczny

poziom

specjalista-regular

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie – stopień doktora i 2 – letnie doświadczenie w sektorze badawczo – rozwojowym albo wykształcenie wyższe magisterskie i 3 – letnie doświadczenie w sektorze badawczo – rozwojowym, w tym udział w realizacji projektów badawczych.
  • Posiadanie wiedzy specjalistycznej, zagadnień związanych z obronnością i bezpieczeństwem, w tym uzbrojenia, amunicji, materiałów wybuchowych, osłon balistycznych oraz mechanicznych urządzeń zabezpieczających.
  • Znajomość norm i standardów – biegłość w krajowych i międzynarodowych normach dotyczących mechanicznych urządzeń zabezpieczających i przegród budowlanych, a także doświadczenie w działalności normalizacyjnej.
  • Doświadczenie w działalności koncesjonowanej - praktyczna wiedza w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią i amunicją oraz technologiami o przeznaczeniu policyjnym lub wojskowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Umiejętności analityczne.
  • Zarządzanie zespołem.
  • Efektywna komunikacja interpersonalna.
  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami (planowanie, realizacja i nadzór projektów badawczo-rozwojowych, w tym umiejętność pozyskiwania funduszy i współpracy z różnymi podmiotami).
  • Znajomość nowoczesnych technologii.

mile widziane

Posiadanie odpowiednich certyfikatów z zakresu zarządzania bezpieczeństwem oraz uprawnień do prowadzenia działalności koncesjonowanej w obszarze obronności i bezpieczeństwa.

opis stanowiska

-

nazwa instytutu

Łukasiewicz – Warszawski Instytut Technologiczny

opis instytutu

Sieć Badawcza Łukasiewicz - Warszawski Instytut Technologiczny to interdyscyplinarna jednostka badawcza, której rolą jest dostarczanie przedsiębiorcom innowacyjnych technologii umacniających ich konkurencyjną pozycję rynkową w kraju oraz zagranicą. Tworzymy ekologiczne rozwiązania dla środowiska i biznesu, szczególnie w obszarze zrównoważonego i modułowego budownictwa. Naszym celem strategicznym jest wzrost udziału Instytutu na rynku B+R i komercjalizacji. Wartościami, które cenimy są pasja, kreatywność, odwaga, rzetelność i solidarność.

codzienne zadania

  • Zarządzanie zespołem pracowników.
  • Nadzorowanie praca badawczych wyrobów objętych zakresem akredytacji.
  • Realizację przedsięwzięć z zakresu używania i przechowywania materiałów wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego.
  • Kierowanie realizacji ekspertyz oraz opracowań naukowych dotyczących materiałów wybuchowych i innych wyrobów koncesjonowanych.
  • Dbałość o utrzymanie akredytacji, zgodnie z wymaganiami zawartymi w normie PN-EN ISO/IEC 17025 i dokumentach PCA oraz stały nadzór nad infrastrukturą i aparaturą badawczą.
  • Wspieranie działań w obszarze komercjalizacji, transferu wiedzy, wdrożeń, ochrony własności intelektualnej wyników prowadzonych prac badawczo-rozwojowych i marketingu.
  • Dbanie o bezpieczeństwo pracowników.
  • Nadzór nad przetwarzaną dokumentacją medyczną związaną z wykonanymi badaniami laboratoryjnymi.

benefity

  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i powierzonej odpowiedzialności.
  • Atrakcyjne szkolenia teoretyczne i praktyczne.
  • Dofinansowanie do zajęć sportowych, opieka medyczna, świadczenia urlopowe i socjalne, ubezpieczenia grupowe i indywidualne.

2 miesiące temu

Instytut

-

poziom

-

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

  • 2 letnie doświadczenie pracy w księgowości,
  • praktyczna znajomość przepisów podatkowych i rachunkowych,
  • wykształcenie minimum średnie,
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel),
  • wysoki poziom samodzielności w zakresie realizacji powierzonych zadań,
  • punktualność, doskonała organizacja pracy własnej, zdolność analitycznego myślenia, systematyczność a także zaangażowanie,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • dbanie o pozytywny wizerunek Instytutu.

mile widziane

---

opis stanowiska

  • Rodzaj umowy: umowa o pracę
  • Wymiar etatu: pełny etat
  • Pion: wsparcia
  • Liczba stanowisk: 1
  • Miejsce wykonywania pracy: Gliwice, ul. Karola Miarki 12-14

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

  • wystawianie faktur sprzedaży, not księgowych oraz not korygujących,
  • sprawdzanie poprawności wystawionych faktur sprzedaży pod kątem obowiązujących przepisów podatku VAT i podatku dochodowego od osób prawnych,
  • monitorowanie, weryfikacja i księgowanie dokumentów głównie faktur zakupowych kosztowych, magazynowych i importowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami,
  • księgowanie dokumentów PK oraz wyciągów bankowych,
  • rozliczanie i uzgadnianie sald na kontach rozrachunkowych,
  • rozliczanie i uzgadnianie wybranych kont księgowych,
  • udział w zamykaniu okresów sprawozdawczych,
  • tworzenie zestawień, raportów i analiz,
  • bieżące wsparcie działu księgowego w ramach innych zadań,
  • monitorowanie zmian w przepisach prawnych, które regulują zagadnienia podatkowe i rachunkowe.

benefity

Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w polskim Instytucie należącym do Sieci Badawczej Łukasiewicz,
  • możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego,
  • pakiet socjalny,
  • przyjazną atmosferę w pracy,
  • możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia.
Oferty należy złożyć drogą mailową w terminie do 27.12.2024 r. na adres: Dokumenty wymagane od kandydata:
  • CV
Do przesłanych dokumentów prosimy dołączyć niniejszą klauzulę:  „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Sieć Badawczą Łukasiewicz – Górnośląski Instytut Technologiczny moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U., poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).” Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną. Komisja Rekrutacyjna zastrzega sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami. Komisja rekrutacyjna na każdym etapie postępowania może zakończyć proces naboru bez podania przyczyny. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronie internetowej Sieć Badawcza Łukasiewicz – Górnośląski Instytut Technologiczny. Ogłoszenie jest ważne do 27.12.2024r z możliwością wydłużenia czasu trwania naboru. KLAUZULA INFORMACYJNA – Rekrutacja Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04) (RODO) informuję, że:
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Górnośląski Instytut Technologiczny, ul. Karola Miarki 12-14, 44-100 Gliwice, tel. +48 32 23 45 205, fax:+48 32 23 45 300, e-mail: sekretariat@git.lukasiewicz.gov.pl, NIP: 6312691891.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, Pawła Gabriela, z którym może się Pani/Pan skontaktować pod adresem e-mail: iod@git.lukasiewicz.gov.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadań Instytutu związanych z rekrutacją pracowników.
  4. Niepodanie danych wymaganych przepisami prawa Art. 22 ust 1 Kodeksu Pracy, bądź podanie tych danych niekompletnych będzie skutkowało wyłączeniem Pani/Pana z procesu rekrutacji. Poprzez dobrowolne podanie innych danych niewymaganych przepisami prawa wyraża Pani/Pan zgodę na ich przetwarzanie w procesie rekrutacji.
  5. Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Pani/Pan na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Ponadto podstawę prawną stanowią przepisy prawa pracy: art. 22  Kodeksu pracy oraz §1 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika.
  6. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane wyłącznie przez Administratora i nie są przekazywane do innych podmiotów.
  7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/ organizacji międzynarodowej.
  8. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych nie jest związane z podejmowaniem decyzji w sposób zautomatyzowany.
  9. Podczas przetwarzania Pani/Pana danych osobowych nie jest stosowane profilowanie.
  10. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne do przeprowadzenia rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Panią/Pana zgody na wykorzystanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, dane te będą przetwarzane przez 9 miesięcy. Dane osobowe po zakończeniu procesu rekrutacji zostaną przez Administratora usunięte – zniszczone lub zwrócone kandydatowi, jeśli stosowna adnotacja zostanie przez niego umieszczona w składanych dokumentach.
  11. Posiada Pani/Pan prawo do żądania dostępu do treści swoich danych oraz prawo do żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit a), lub wyraźnej zgody (art. 9 ust. 2 lit. a) ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem.
  12. W przypadku, gdy uzna Pan/Pani iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., ma Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  13. W celu skorzystania z praw, o których mowa w pkt 11 należy skontaktować się z Administratorem lub Inspektorem Ochrony Danych, korzystając ze wskazanych wyżej danych kontaktowych.

2 miesiące temu

Instytut

-

poziom

-

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

  • aktualne uprawnienia VT1 i 2 i PT1 i 2 lub VT1 i 2 i MT1 i 2,
  • wykształcenie wyższe magisterskie i 3-letnie doświadczenie zawodowe,
  • preferowane specjalizacje: technologie i urządzenia spawalnicze, automatyzacja i robotyzacja procesów spawalniczych, inżynieria materiałowa,
  • predyspozycje do prowadzenia zajęć dydaktycznych,
  • dyspozycyjność do prowadzenia zajęć na kursach wyjazdowych,
  • prawo jazdy kategorii B,
  • znajomość rysunku technicznego,
  • umiejętność obsługi pakietu MS OFFICE,
  • znajomość języka angielskiego- komunikatywnie w mowie i piśmie,
  • umiejętność pracy w zespole.

mile widziane

---

opis stanowiska

  • Rodzaj umowy: umowa o pracę
  • Wymiar etatu: 1/1 etatu
  • Liczba stanowisk: 1
  • Pion: wsparcia
  • Miejsce wykonywania pracy: Gliwice, ul. Błogosławionego Czesława 16-18

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

  • prowadzenie wykładów i ćwiczeń na kursach NDT,
  • prowadzenie zajęć na kursach akredytowanych przez Międzynarodowy Instytut Spawalnictwa/Europejską Federację Spawalniczą oraz wg programów własnych Instytutu,
  • prowadzenie badań NDT,
  • przygotowanie materiałów dydaktycznych i próbek na potrzeby kursów NDT,
  • planowanie i realizacja prac badawczych, ekspertyz, testów i innych usług,
  • udział w projektach finansowanych ze środków krajowych i europejskich,
  • transfer wiedzy do przemysłu.

benefity

  • stabilne zatrudnienie w polskim Instytucie należącym do Sieci Badawczej Łukasiewicz,
  • pakiet socjalny,
  • przyjazną atmosferę w pracy,
  • możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia,
  • możliwość rozwoju zawodowego.
Dokumenty wymagane od kandydata:
  • CV
Do przesłanych dokumentów prosimy dołączyć niniejszą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Sieć Badawczą Łukasiewicz – Górnośląski Instytut Technologiczny moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U., poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).” Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronie internetowej Sieć Badawcza Łukasiewicz – Górnośląski Instytut Technologiczny. Oferty należy złożyć drogą mailową w terminie do 25.12.2024 r. na adres: Dokumenty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Ogłoszenie jest ważne do 25.12.2024 r. z możliwością wydłużenia czasu trwania naboru. KLAUZULA INFORMACYJNA – Rekrutacja Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04) (RODO) informuję, że:
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Górnośląski Instytut Technologiczny, ul. Karola Miarki 12-14, 44-100 Gliwice, tel. +48 32 23 45 205, fax:+48 32 23 45 300, e-mail: sekretariat@git.lukasiewicz.gov.pl, NIP: 6312691891.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, Pawła Gabriela, z którym może się Pani/Pan skontaktować pod adresem e-mail: iod@git.lukasiewicz.gov.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadań Instytutu związanych z rekrutacją pracowników.
  4. Niepodanie danych wymaganych przepisami prawa Art. 22 ust 1 Kodeksu Pracy, bądź podanie tych danych niekompletnych będzie skutkowało wyłączeniem Pani/Pana z procesu rekrutacji. Poprzez dobrowolne podanie innych danych niewymaganych przepisami prawa wyraża Pani/Pan zgodę na ich przetwarzanie w procesie rekrutacji.
  5. Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Pani/Pan na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Ponadto podstawę prawną stanowią przepisy prawa pracy: art. 22  Kodeksu pracy oraz §1 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika.
  6. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane wyłącznie przez Administratora i nie są przekazywane do innych podmiotów.
  7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/ organizacji międzynarodowej.
  8. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych nie jest związane z podejmowaniem decyzji w sposób zautomatyzowany.
  9. Podczas przetwarzania Pani/Pana danych osobowych nie jest stosowane profilowanie.
  10. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne do przeprowadzenia rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Panią/Pana zgody na wykorzystanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, dane te będą przetwarzane przez 9 miesięcy. Dane osobowe po zakończeniu procesu rekrutacji zostaną przez Administratora usunięte – zniszczone lub zwrócone kandydatowi, jeśli stosowna adnotacja zostanie przez niego umieszczona w składanych dokumentach.
  11. Posiada Pani/Pan prawo do żądania dostępu do treści swoich danych oraz prawo do żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit a), lub wyraźnej zgody (art. 9 ust. 2 lit. a) ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem.
  12. W przypadku, gdy uzna Pan/Pani iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., ma Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  13. W celu skorzystania z praw, o których mowa w pkt 11 należy skontaktować się z Administratorem lub Inspektorem Ochrony Danych, korzystając ze wskazanych wyżej danych kontaktowych.

2 miesiące temu

Instytut

-

poziom

-

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

  • aktualne uprawnienia VT1 i 2 i PT1 i 2 lub VT1 i 2 i MT1 i 2,
  • wykształcenie wyższe techniczne i roczne doświadczenie zawodowe,
  • preferowane specjalizacje: technologie i urządzenia spawalnicze, automatyzacja i robotyzacja procesów spawalniczych, inżynieria materiałowa,
  • predyspozycje do prowadzenia zajęć dydaktycznych,
  • dyspozycyjność do prowadzenia zajęć na kursach wyjazdowych,
  • prawo jazdy kategorii B,
  • znajomość rysunku technicznego,
  • umiejętność obsługi pakietu MS OFFICE,
  • znajomość języka angielskiego- komunikatywnie w mowie i piśmie,
  • umiejętność pracy w zespole.

mile widziane

---

opis stanowiska

  • Rodzaj umowy: umowa o pracę
  • Wymiar etatu: 0,6 etatu
  • Liczba stanowisk: 1
  • Pion: wsparcia
  • Miejsce wykonywania pracy: Gliwice, ul. Błogosławionego Czesława 16-18

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

  • prowadzenie wykładów i ćwiczeń na kursach NDT,
  • prowadzenie zajęć na kursach akredytowanych przez Międzynarodowy Instytut
  • Spawalnictwa/Europejską Federację Spawalniczą oraz wg programów własnych Instytutu,
  • prowadzenie badań NDT,
  • przygotowanie materiałów dydaktycznych i próbek na potrzeby kursów NDT,
  • planowanie i realizacja prac badawczych, ekspertyz, testów i innych usług,
  • udział w projektach finansowanych ze środków krajowych i europejskich,
  • transfer wiedzy do przemysłu.

benefity

  • stabilne zatrudnienie w polskim Instytucie należącym do Sieci Badawczej Łukasiewicz,
  • pakiet socjalny,
  • przyjazną atmosferę w pracy,
  • możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia,
  • możliwość rozwoju zawodowego.
Dokumenty wymagane od kandydata:
  •  CV
Do przesłanych dokumentów prosimy dołączyć niniejszą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Sieć Badawczą Łukasiewicz – Górnośląski Instytut Technologiczny moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U., poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).” Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronie internetowej Sieć Badawcza Łukasiewicz – Górnośląski Instytut Technologiczny. Oferty należy złożyć drogą mailową w terminie do 25.12.2024 r. na adres: Dokumenty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Ogłoszenie jest ważne do 25.12.2024 r. z możliwością wydłużenia czasu trwania naboru. KLAUZULA INFORMACYJNA – Rekrutacja Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04) (RODO) informuję, że:
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Górnośląski Instytut Technologiczny, ul. Karola Miarki 12-14, 44-100 Gliwice, tel. +48 32 23 45 205, fax:+48 32 23 45 300, e-mail: sekretariat@git.lukasiewicz.gov.pl, NIP: 6312691891.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, Pawła Gabriela, z którym może się Pani/Pan skontaktować pod adresem e-mail: iod@git.lukasiewicz.gov.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadań Instytutu związanych z rekrutacją pracowników.
  4. Niepodanie danych wymaganych przepisami prawa Art. 22 ust 1 Kodeksu Pracy, bądź podanie tych danych niekompletnych będzie skutkowało wyłączeniem Pani/Pana z procesu rekrutacji. Poprzez dobrowolne podanie innych danych niewymaganych przepisami prawa wyraża Pani/Pan zgodę na ich przetwarzanie w procesie rekrutacji.
  5. Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Pani/Pan na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Ponadto podstawę prawną stanowią przepisy prawa pracy: art. 22  Kodeksu pracy oraz §1 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika.
  6. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane wyłącznie przez Administratora i nie są przekazywane do innych podmiotów.
  7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/ organizacji międzynarodowej.
  8. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych nie jest związane z podejmowaniem decyzji w sposób zautomatyzowany.
  9. Podczas przetwarzania Pani/Pana danych osobowych nie jest stosowane profilowanie.
  10. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne do przeprowadzenia rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Panią/Pana zgody na wykorzystanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, dane te będą przetwarzane przez 9 miesięcy. Dane osobowe po zakończeniu procesu rekrutacji zostaną przez Administratora usunięte – zniszczone lub zwrócone kandydatowi, jeśli stosowna adnotacja zostanie przez niego umieszczona w składanych dokumentach.
  11. Posiada Pani/Pan prawo do żądania dostępu do treści swoich danych oraz prawo do żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit a), lub wyraźnej zgody (art. 9 ust. 2 lit. a) ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem.
  12. W przypadku, gdy uzna Pan/Pani iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., ma Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  13. W celu skorzystania z praw, o których mowa w pkt 11 należy skontaktować się z Administratorem lub Inspektorem Ochrony Danych, korzystając ze wskazanych wyżej danych kontaktowych.

2 miesiące temu

Instytut

-

poziom

-

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

1) Wykształcenie zasadnicze zawodowe/branżowe zawodowe;
2) Doświadczenie w zakresie prowadzenia prac remontowych, ogólnobudowlanych (m.in. przygotowanie ścian, szpachlowanie, malowanie, płytkowanie, układnie podłogi, wstawienie futryn, prace rozbiórkowe i przygotowawcze);
3) Umiejętność pracy z narzędziami i rusztowaniami;
4) Wiedza na temat materiałów budowlanych i ich doboru;
5) Wiedza na temat sposobów bezpiecznego wykonywania prac remontowo-budowlanych;
6) Przygotowanie do pracy fizycznej;
7) Rzetelność, obowiązkowość.

mile widziane

1) Prawo jazdy kat. B;
2) Doświadczenie w pracy w obiektach zabytkowych;
3) Uprawnienia do pracy na wysokościach.

opis stanowiska

Opis stanowiska:

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki jest państwową osobą prawną, wiodącą jednostką w Polsce w zakresie współpracy z przemysłem, zajmującą się konstruowaniem i doskonaleniem wytwarzanych oraz eksploatowanych wyrobów elektrotechnicznych. Więcej informacji na oficjalnej stronie: www.iel.lukasiewicz.gov.pl

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki oferuje niepowtarzalną możliwość rozwoju zawodowego oraz podjęcia wyzwań w sferze zawodowej, wzięcia udziału w tworzeniu pozytywnego wizerunku marki i pracę w obsłudze sfery badawczo-rozwojowej ukierunkowanej na budowanie pomostu między nauką, a gospodarką.

  1. Miejsce pracy: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki,  
    ul. M. Pożaryskiego 28, 04-703 Warszawa;
  2. Nazwa stanowiska: Pracownik techniczny w pionie wsparcia, w Dziale Inwestycji i Remontów;
  3. Ilość wolnych stanowisk pracy: 1;
  4. Wymiar zatrudnienia na stanowisku pracy: cały etat;

Osoby zainteresowane prosimy o zgłoszenia poprzez przycisk APLIKUJ do dnia 22 grudnia 2024. Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Pracodawca zastrzega prawo do zamknięcia rekrutacji bez wyboru kandydata i bez podania przyczyny oraz do przedłużenia terminu składania aplikacji. Informacja o wyniku rekrutacji będzie ogłoszona na stronie internetowej Instytutu. Dodatkowe informacje można uzyskać na stronie internetowej www.iel.lukasiewicz.gov.pl oraz pod adresem e-mail: praca@iel.lukasiewicz.gov.pl.

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

Wykonywanie prac remontowych i budowalnych wewnątrz i na zewnątrz budynków i obiektów:
1) Przygotowanie podłoża oraz malowanie różnymi technikami;
2) Układnie okładzin podłogowych i ściennych;
3) Wykonywanie montażu i demontażu stolarki/ślusarki okiennej i drzwiowej oraz prac towarzyszących;
4) Wykonywanie podstawowych prac w zakresie instalacji sanitarnej oraz biały montaż sanitarny;
5) Wykonywanie sufitów podwieszanych i ścianek działowych w systemie g-k z izolacją;
6) Wyburzenia remontowe;
7) Przenoszenie mebli, urządzeń, materiałów – w celu przygotowania pomieszczenia do prowadzenia prac;
8) Wykonywanie napraw schodów, parapetów, cokołów, glifów;
9) Rozkładanie i składanie rusztowań oraz prace tynkarskie.

benefity

1) Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
2) Możliwość preferencyjnych ubezpieczeń: medycznego (z dofinansowaniem) oraz ubezpieczenia na życie;
3) Karta sportowa;
4) Dofinansowanie do wypoczynku;
5) Elastyczne rozpoczynanie czasu pracy w ramach dozwolonego przedziału godzin.

 

2 miesiące temu

Instytut

-

poziom

-

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.

mile widziane

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.

opis stanowiska

Test publikacji

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.

benefity

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.

Nie ma na liście twojej wymarzonej pozycji?

Wyślij nam swoje CV a my wrócimy z odpowiedzią

Dobry wybór

Czego możesz się spodziewać?

Wysokobudżetowe projekty, nowoczesna aparatura i międzynarodowe zespoły badawcze – stań się częścią Łukasiewicza!

praca nad ambitnymi
i prestiżowymi projektami R&D

Realizujemy ambitne projekty badawcze o dużej skali międzynarodowej i potencjale komercjalizacji.

staniesz ramię w ramię
z wybitnymi naukowcami

Pracuje z nami już 4500 ekspertów różnych dziedzin.

Nowoczesna aparatura badawcza
unikalna w skali kraju

Pracujemy w 400 laboratoriach w całej Polsce. Wiele z nich to najlepiej wyposażone placówki badawcze w kraju.

wynagrodzenie
na europejskim poziomie

Konkurencyjne stawki, porównywalne z innymi jednostkami badawczymi w Europie. Premie za komercjalizację prac R&D.

wiele możliwości
rozwoju zawodowego

Realizacja doktoratów wdrożeniowych, Akcelerator Łukasiewicza i liczne wewnętrzne programy rozwoju talentów.

Pakiety
benefitów pracowniczych

Dofinansowanie opieki zdrowotnej czy aktywności sportowej oraz dodatkowe pakiety ubezpieczeniowe to nasze standardy.

rozwijaj się

Wspieramy Twoje pomysły

Z nami możesz rozwijać i finansować własne projekty R&D poprzez liczne programy wewnętrzne Łukasiewicza, m.in:

Akcelerator Łukasiewicza

W Łukasiewiczu wspieramy przedsiębiorcze zespoły w powoływaniu spółek kapitałowych. Dzięki starannie przygotowanemu programowi, uczestnicy Akceleratora uczą się od najlepszych praktyków biznesu jak założyć i prowadzić własny startup. Finałem każdej edycji jest publiczny Demo Day, podczas którego zespoły prezentują się ekspertom, inwestorom i mediom.

Programy Łukasiewicza

W ramach tego instrumentu finansujemy obiecujące projekty B+R w kluczowych obszarach rozwoju polskiej gospodarki. Od determinacji naszych pracowników zależy, które z ich autorskich rozwiązań uzyskają znaczące wsparcie finansowe.

Baza Źródeł Finansowania

Kilkunastoosobowy zespół na co dzień zajmuje się szukaniem możliwości finansowania pomysłów naszych naukowców. Dzięki nim możesz pracować nad ich rozwojem, bez martwienia się o kwestie budżetowe.

pierwsza praca

This will close in 0 seconds

This will close in 0 seconds