Kariera

Marta Pędzik Specjalistka w zakresie technologii kompozytowych

Dołącz do nas
i pracuj na sukces
polskich firm!

Bądź częścią jednej z największych europejskich sieci badawczych

Zobacz oferty pracy Marta Pędzik
specjalista w zakresie technologii kompozytowych

Ludzie Łukasiewicza

Poznaj swoich przyszłych znajomych z pracy

Oferty pracy

Znajdź swoje miejsce

5 dni temu

Instytut

-

poziom

-

data wygaśnięcia oferty

2025-05-19

wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe o kierunku biologia, biotechnologia, ochrona środowiska, ekotoksykologia lub pokrewne
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2
  • dobra znajomość pakietu MS Office
  • doświadczenie w pracy laboratoryjnej
  • wiedza z zakresu badań toksykologicznych. Doświadczenie w tym zakresie mile widziane

mile widziane

  • znajomość systemu DPL
  • znajomość metod statystycznej analizy danych eksperymentalnych

opis stanowiska

-

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

  • udział, planowanie i prowadzenie badań zgodnie z obowiązującymi wytycznymi OECD
  • udział i prowadzenie projektów badawczych
  • praca w systemie DPL
  • przygotowywanie planów i sprawozdań z badań
  • prowadzenie dokumentacji zgodnie z zasadami zawartymi w procedurach
  • nadzór nad aparaturą laboratoryjną
  • opracowywanie standardowych procedur operacyjnych
  • praca w laboratorium
  • pomoc w prowadzeniu hodowli systemów badawczych: organizmów wodnych

benefity

  • zatrudnienie w instytucji o wieloletniej tradycji naukowo-badawczej
  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • dobrą atmosferę pracy
  • fundusz socjalny i indywidualny pakiet medyczny
  • ruchomy czas pracy
 

5 dni temu

Instytut

Łukasiewicz - Instytut Elektrotechniki

poziom

specjalista

data wygaśnięcia oferty

2025-06-04

wymagania obowiązkowe

1) Wykształcenie wyższe albo wykształcenie średnie (lub średnie branżowe) i 2-letnie doświadczenie zawodowe;
2) Samodzielność w organizowaniu pracy;
3) Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office;
4) Znajomość obsługi sprzętu biurowego.

mile widziane

1) Wykształcenie średnie techniczne;
2) Co najmniej 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku;
3) Uprawnienia SEP D do 1 kV.

opis stanowiska

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki jest państwową osobą prawną, wiodącą jednostką w Polsce w zakresie współpracy z przemysłem, zajmującą się konstruowaniem i doskonaleniem wytwarzanych oraz eksploatowanych wyrobów elektrotechnicznych. Więcej informacji na oficjalnej stronie: www.iel.lukasiewicz.gov.pl

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki oferuje niepowtarzalną możliwość rozwoju zawodowego oraz podjęcia wyzwań w sferze zawodowej, wzięcia udziału w tworzeniu pozytywnego wizerunku marki i pracę w obsłudze sfery badawczo-rozwojowej ukierunkowanej na budowanie pomostu między nauką, a gospodarką.

  1. miejsce pracy: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki, 
    ul. Narwicka 1, 80-557 Gdańsk;
  2. nazwa stanowiska: Specjalista w pionie wsparcia w Dziale Administracji i Gospodarowania Majątkiem;
  3. ilość wolnych stanowisk pracy: 1;
  4. wymiar zatrudnienia na stanowisku pracy: cały etat;
  5. opis stanowiska/warunków pracy: Pomieszczenia, stanowiska oświetlone światłem naturalnym i sztucznym. Praca biurowa przy monitorze ekranowym, praca we wskazanym regionie.

Osoby zainteresowane prosimy o zgłoszenia poprzez przycisk APLIKUJ lub na adres mailowy praca@iel.lukasiewicz.gov.pl do dnia 4 czerwca 2025 r.  Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Pracodawca zastrzega prawo do zamknięcia rekrutacji bez wyboru kandydata i bez podania przyczyny oraz do przedłużenia terminu składania aplikacji. Informacja o wyniku rekrutacji będzie ogłoszona na stronie internetowej Instytutu. Dodatkowe informacje można uzyskać na stronie internetowej www.iel.lukasiewicz.gov.pl oraz pod adresem e-mail: praca@iel.lukasiewicz.gov.pl.

nazwa instytutu

Łukasiewicz - Instytut Elektrotechniki

opis instytutu

-

codzienne zadania

1) Zapewnienie bieżącej obsługi administracyjno-gospodarczej użytkownikom budynków;
2) Kontakt z najemcami;
3) Przygotowywanie pism, w tym wniosków zakupowych;
4) Administrowanie sprawami dotyczącymi prawidłowego utrzymania obiektów, w tym wyszukiwanie firm do naprawiania zauważonych lub zgłoszonych usterek, usuwania awarii itp., nadzór nad firmami zewnętrznymi, odbiór zleconych prac;
5) Współpraca z innymi działami w zakresie utrzymania sprawności i użyteczności infrastruktury;
6) Nadzór nad pracownikami firmy zewnętrznej wykonującej usługi porządkowe na terenie Instytutu;
7) Nadzór nad pracownikami firmy zewnętrznej wykonującej usługi ochrony mienia;
8) Udział w gospodarowaniu mienia zbędnego, w tym sporządzanie protokołów, ogłoszeń o sprzedaży, kontakt z firmami odbierającymi złom i odpady, przygotowanie do oczyszczenia pomieszczeń pod najem;
9) Udział w inwentaryzacji środków trwałych i wyposażenia;
10) Prowadzenie gospodarki i ewidencji magazynowej dla zakupów na stan.

benefity

1) Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
2) Możliwość preferencyjnych ubezpieczeń: medycznego (z dofinansowaniem)
oraz ubezpieczenia na życie;
3) Karta sportowa;
4) Dofinansowanie do wypoczynku;
5) Elastyczne rozpoczynanie czasu pracy w ramach dozwolonego przedziału godzin.

 

1 tydzień temu

Instytut

-

poziom

-

data wygaśnięcia oferty

2025-05-16

wymagania obowiązkowe

1) Wykształcenie wyższe magisterskie albo wykształcenie wyższe i roczne doświadczenie w sektorze badawczo rozwojowym;
2) Znajomość zagadnień związanych z inżynierią materiałową lub technologią chemiczną;
3) Znajomość metod wytwarzania cienkich warstw;
4) Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, min. B2;
5) Umiejętność analitycznego myślenia;
6) Umiejętności negocjacyjne.

mile widziane

1) Mile widziane doświadczenie w:
 optymalizacji procesów;
 realizacji projektów rozwojowych;
 współpracy z przemysłem.
2) Samodzielność, inicjatywa, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność poszukiwania i pozyskiwania informacji;
3) Kreatywność, wyobraźnia przestrzenna chęć rozwoju;

 

opis stanowiska

Opis stanowiska:
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki jest państwową osobą prawną, wiodącą jednostką w Polsce w zakresie współpracy z przemysłem, zajmującą się konstruowaniem i doskonaleniem wytwarzanych oraz eksploatowanych wyrobów elektrotechnicznych. Więcej informacji na oficjalnej stronie: www.iel.lukasiewicz.gov.pl
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki oferuje niepowtarzalną możliwość rozwoju zawodowego oraz podjęcia wyzwań w sferze zawodowej, wzięcia udziału w tworzeniu pozytywnego wizerunku marki i pracę w obsłudze sfery badawczo-rozwojowej ukierunkowanej na budowanie pomostu między nauką, a gospodarką.
1) miejsce pracy: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki, ul. Pożaryskiego 28, 04-703 Warszawa;
2) nazwa stanowiska: Specjalista w pionie badawczym w Laboratorium Badawczym Technologii Wodorowych i Katalizy (LTW);
3) ilość wolnych stanowisk pracy: 1;
4) wymiar zatrudnienia na stanowisku pracy: cały etat;
5) opis stanowiska/warunków pracy: Pomieszczenia, stanowiska oświetlone światłem naturalnym i sztucznym. Praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, praca we wskazanym regionie.
Osoby zainteresowane prosimy o zgłoszenia poprzez przycisk APLIKUJ przedłużenie do dnia 27 lutego 2025r. Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Pracodawca zastrzega prawo do zamknięcia rekrutacji bez wyboru kandydata i bez podania przyczyny oraz do przedłużenia terminu składania aplikacji. Informacja o wyniku rekrutacji będzie ogłoszona na stronie internetowej Instytutu. Dodatkowe informacje można uzyskać na stronie internetowej www.iel.lukasiewicz.gov.pl oraz pod adresem e-mail: praca@iel.lukasiewicz.gov.pl.

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

1) Obsługa stanowiska nanoszenia powłok metodą ultradźwiękową, optymalizacja procesów nanoszenia powłok i opracowywanie metodyki, zapewnienie ciągłości pracy, kontroli przeglądów, oraz konserwacji stanowiska;
2) Ciągłe poszerzanie kwalifikacji w kwestii obsługi aparatury i procesu;
3) Dbanie o przyrządy na stanowisku badawczym oraz prowadzenie ich podstawowej konserwacji;
4) Wykonywanie raportów, analiz, opracowywanie opinii oraz ekspertyz;
5) Prowadzenie prac badawczych oraz przygotowanie wniosków projektowych w obszarze prac naukowo-badawczych oraz przemysłowych;
6) Monitorowanie rynku oraz pozyskiwanie usług dla nadzorowanego stanowiska;
7) Budowanie i utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi w zakresie tworzenia sieci kontaktów, wdrażania innowacyjnych rozwiązań, powstałych zwłaszcza w wyniku wspólnie realizowanych projektów.

benefity

1) Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
2) Możliwość preferencyjnych ubezpieczeń: medycznego (z dofinansowaniem) oraz ubezpieczenia na życie;
3) Karta sportowa;
4) Dofinansowanie do wypoczynku;
5) Elastyczne rozpoczynanie czasu pracy w ramach dozwolonego przedziału godzin;
6) Rozwój merytoryczny i naukowy.

 

1 tydzień temu

Instytut

-

poziom

-

data wygaśnięcia oferty

2025-05-16

wymagania obowiązkowe

1) Wykształcenie wyższe magisterskie albo wykształcenie wyższe i roczne doświadczenie w sektorze badawczo rozwojowym;
2) Znajomość zagadnień związanych z inżynierią materiałową lub technologią chemiczną;
3) Znajomość metod wytwarzania cienkich warstw;
4) Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, min. B2;
5) Umiejętność analitycznego myślenia;
6) Umiejętności negocjacyjne.

mile widziane

1) Mile widziane doświadczenie w:
 optymalizacji procesów;
 realizacji projektów rozwojowych;
 współpracy z przemysłem.
2) Samodzielność, inicjatywa, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność poszukiwania i pozyskiwania informacji;
3) Kreatywność, wyobraźnia przestrzenna chęć rozwoju;

 

opis stanowiska

Opis stanowiska:
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki jest państwową osobą prawną, wiodącą jednostką w Polsce w zakresie współpracy z przemysłem, zajmującą się konstruowaniem i doskonaleniem wytwarzanych oraz eksploatowanych wyrobów elektrotechnicznych. Więcej informacji na oficjalnej stronie: www.iel.lukasiewicz.gov.pl
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki oferuje niepowtarzalną możliwość rozwoju zawodowego oraz podjęcia wyzwań w sferze zawodowej, wzięcia udziału w tworzeniu pozytywnego wizerunku marki i pracę w obsłudze sfery badawczo-rozwojowej ukierunkowanej na budowanie pomostu między nauką, a gospodarką.
1) miejsce pracy: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki, ul. Pożaryskiego 28, 04-703 Warszawa;
2) nazwa stanowiska: Specjalista w pionie badawczym w Laboratorium Badawczym Technologii Wodorowych i Katalizy (LTW);
3) ilość wolnych stanowisk pracy: 1;
4) wymiar zatrudnienia na stanowisku pracy: cały etat;
5) opis stanowiska/warunków pracy: Pomieszczenia, stanowiska oświetlone światłem naturalnym i sztucznym. Praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, praca we wskazanym regionie.
Osoby zainteresowane prosimy o zgłoszenia poprzez przycisk APLIKUJ przedłużenie do dnia 27 lutego 2025r. Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Pracodawca zastrzega prawo do zamknięcia rekrutacji bez wyboru kandydata i bez podania przyczyny oraz do przedłużenia terminu składania aplikacji. Informacja o wyniku rekrutacji będzie ogłoszona na stronie internetowej Instytutu. Dodatkowe informacje można uzyskać na stronie internetowej www.iel.lukasiewicz.gov.pl oraz pod adresem e-mail: praca@iel.lukasiewicz.gov.pl.

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

1) Obsługa stanowiska nanoszenia powłok metodą ultradźwiękową, optymalizacja procesów nanoszenia powłok i opracowywanie metodyki, zapewnienie ciągłości pracy, kontroli przeglądów, oraz konserwacji stanowiska;
2) Ciągłe poszerzanie kwalifikacji w kwestii obsługi aparatury i procesu;
3) Dbanie o przyrządy na stanowisku badawczym oraz prowadzenie ich podstawowej konserwacji;
4) Wykonywanie raportów, analiz, opracowywanie opinii oraz ekspertyz;
5) Prowadzenie prac badawczych oraz przygotowanie wniosków projektowych w obszarze prac naukowo-badawczych oraz przemysłowych;
6) Monitorowanie rynku oraz pozyskiwanie usług dla nadzorowanego stanowiska;
7) Budowanie i utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi w zakresie tworzenia sieci kontaktów, wdrażania innowacyjnych rozwiązań, powstałych zwłaszcza w wyniku wspólnie realizowanych projektów.

benefity

1) Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
2) Możliwość preferencyjnych ubezpieczeń: medycznego (z dofinansowaniem) oraz ubezpieczenia na życie;
3) Karta sportowa;
4) Dofinansowanie do wypoczynku;
5) Elastyczne rozpoczynanie czasu pracy w ramach dozwolonego przedziału godzin;
6) Rozwój merytoryczny i naukowy.

 

1 tydzień temu

Instytut

Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki

poziom

lider obszaru

data wygaśnięcia oferty

2025-05-31

wymagania obowiązkowe

  • Stopień doktora w dziedzinie nauk fizycznych (mechatronika, elektronika, fotonika lub pokrewne)
  • 5 letnie doświadczenie w sektorze badawczo-rozwojowym w obszarze pakowania i/lub montażu/integracji przyrządów półprzewodnikowych
  • 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów badawczych krajowych i międzynarodowych
  • Ekspercka wiedza na temat heterogenicznych i hybrydowych technologii integracji
  • Doświadczenie w obszarach:
  • integracji mikroelektroniki, nanoelektroniki i fotoniki;
  • projektowania systemów mikroelektronicznych, fotonicznych, demonstratorów i prototypów
  • Doświadczenie we współpracy z podmiotami przemysłowymi
  • Znajomość procesów i technologii montażu oraz prototypowania
  • Znajomość oprogramowania do projektowania CAD, w tym w kwestiach elektrycznych, mechanicznych i termicznych;
  • Umiejętności analityczne i komunikacyjne
  • Efektywne umiejętności pracy zespołowej
  • Język angielski na poziomie zaawansowanym (min. B2)

mile widziane

  • Znajomość technologii półprzewodnikowych, w szczególności krzemowych (CMOS, czujniki, detektory, MEMS/NEMS, fotonika)
  • Znajomość sprzętu do produkcji przyrządów półprzewodnikowych, krzemowych, zagadnień związanych z laboratoriami o podwyższonej czystości (clean room)
  • Doświadczenie w instytutach/firmach zorientowanych na badania i rozwój mikro/nanoelektroniki

opis stanowiska

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki (Łukasiewicz-IMiF) prowadzi prace badawczo-rozwojowe w obszarze zaawansowanych technologii mikroelektronicznych i fotonicznych. Posiada unikalne laboratoria technologiczne oraz kapitał intelektualny, które umożliwiają podejmowanie prac naukowych i projektów na rzecz podnoszenia innowacyjności polskich przedsiębiorstw tworząc jednocześnie bazy wiedzy high-tech w zakresie wytwarzania innowacyjnych materiałów oraz technologii i konstrukcji przyrządów mikroelektroniki i fotoniki, technologii azotku galu oraz technologii LTCC i elektroniki drukowanej oraz czujników medycznych, środowiskowych. Łukasiewicz–IMiF corocznie realizuje kilkadziesiąt projektów finansowanych ze środków krajowych i zagranicznych, których rezultaty mają zwiększyć innowacyjność polskiej gospodarki.

Rodzaj umowy: umowa o pracę
Liczba wolnych stanowisk pracy: 1
Wymiar etatu: pełny etat
Miejsce pracy: Warszawa
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki, Oddział Piaseczno – Zakład Technologii Mikrosystemów, 05-500 Piaseczno, ul. Gen. Leopolda Okulickiego 5E

nazwa instytutu

Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki

opis instytutu

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki prowadzi prace badawczo-rozwojowe w obszarze technologii mikroelektronicznych i fotonicznych. Posiada unikalne laboratoria technologiczne oraz kapitał intelektualny, które umożliwiają prowadzenie prac naukowych i projektów wdrożeniowych w zakresie wytwarzania innowacyjnych materiałów i technologii oraz konstrukcji mikro- i optoelektronicznych przyrządów półprzewodnikowych, technologii azotku galu oraz technologii LTCC i elektroniki drukowanej oraz czujników medycznych, środowiskowych.

codzienne zadania

  • Kierowanie pracą grupy i nadzorowanie pracy podległych pracowników
  • Kierowanie pracami badawczymi w zakresie rozwoju technologii mikrointegracji i mikromontażu dla urządzeń mikroelektronicznych, nanoelektronicznych i fotonicznych
  • Opracowywanie wyników badań, sporządzanie raportów i sprawozdań
  • Zarządzanie podległą infrastrukturą badawczą
  • Opracowanie strategii prowadzenia, finansowania i komercjalizacji prac badawczych
  • Pozyskiwanie nowych prac i projektów badawczych
  • Współpraca z krajowymi i zagranicznymi ośrodkami badawczymi
  • Inicjowanie i prowadzenie rozmów merytorycznych z przemysłem i potencjalnymi klientami
  • Udział w konferencjach i targach

benefity

  • Pakiety medyczne
  • Grupowe ubezpieczenie na życie
  • Karta sportowa
  • Dofinansowanie szkoleń i kursów
  • Dodatkowe świadczenia socjalne
  • Dofinansowanie wypoczynku
  • Świadczenie świąteczne
  • Nagrody jubileuszowe
  • Dodatkowe dni wolne
  • Inicjatywy dobroczynne

OFERUJEMY

  • Pracę w organizacji realizującej innowacyjne, krajowe i zagraniczne, prestiżowe projekty badawczo-rozwojowe
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • Kulturę wspierającą różnorodność i rozwój
  • Udział w konferencjach krajowych i zagranicznych
  • Programy zatrudniania finalistów olimpiad przedmiotowych
  • Możliwość realizowania praktyk szkolnych i studenckich
  • Dostęp do wydawnictw naukowych
  • Elastyczne godziny pracy

1 tydzień temu

Instytut

Łukasiewicz – ITECH Instytut Innowacji i Technologii

poziom

-

data wygaśnięcia oferty

2025-05-15

wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie i co najmniej 2-letnie doświadczenie w sektorze badawczo-rozwojowym, w tym udział w realizacji projektów badawczych;
  • min. 2 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku lub zakresie zadań (np. odpowiedzialność za monitorowanie postępów w realizacji projektów, tworzenie dokumentów sprawozdawczych dla instytucji);
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom B2);
  • umiejętność wyciągania wniosków i syntezy informacji z wielu źródeł, umiejętność prognozowania/ przewidywania na podstawie uzyskanych informacji i danych;
  • swoboda w formułowaniu i redagowaniu wypowiedzi pisemnych, dbanie o precyzję i poprawność wypowiedzi pisemnych,
  • umiejętności komunikacyjne (upewnianie się, dopytywanie, informowanie o postępie pracy, informowanie o opóźnieniach, pomyłkach, błędach czy zakończeniu zadania itd.);
  • skrupulatność, dokładność, szczegółowość i staranność w wykonywaniu zadań np. dbanie o stronę wizualną przygotowywanych dokumentów, redagowanie ich zgodnie z przyjętymi zasadami;
  • umiejętność jasnego i zrozumiałego prezentowania i przekazywania informacji.

mile widziane

-

opis stanowiska

-

nazwa instytutu

Łukasiewicz – ITECH Instytut Innowacji i Technologii

opis instytutu

Sieć Badawcza Łukasiewicz – ITECH Instytut Innowacji i Technologii dostarcza eksperckiej wiedzy na temat uwarunkowań i skutków wprowadzania nowych i atrakcyjnych rozwiązań biznesowych, aby wspomagać procesy decyzyjne administracji publicznej, przedsiębiorstw i obywateli. Od 2020 roku budujemy unikatową instytucję analityczno-badawczą łączącą realizację wyzwań badawczych ze swobodną kulturą pracy i misją publiczną. Pracując z nami masz szansę poznać specjalistów z obszaru nowych technologii oraz wziąć udział w innowacyjnym w skali świata projekcie współpracy nauki z biznesem, przy bliskiej kooperacji z ekspertami z Instytutów Sieci Badawczej Łukasiewicz. Dołącz do naszego Zespołu!

codzienne zadania

Poszukujemy osoby do realizacji zadań z zakresu zarządzania projektami wewnętrznymi i zewnętrznymi, standaryzacji procesów i koordynacji kluczowych dokumentów planistycznych i sprawozdawczych Instytutu.

Kluczowe zadania realizowane na stanowisku pracy:

  • tworzenie standardów zarządzania projektami w Instytucie, monitorowanie informacji dotyczących poszczególnych procesów cyklu realizacji projektów, w tym współpraca z zespołami/kierownikami projektów w zakresie uzupełniania informacji, sprawdzanie aktualności wprowadzanych informacji, gromadzenie dokumentów związanych z realizacją projektów;
  • koordynacja opracowywania dokumentów planistycznych i sprawozdawczych Instytutu, w tym zbieranie i monitorowanie efektów/ produktów działalności;
  • prowadzenie sprawozdawczości związanej z realizacją projektów w Instytucie na potrzeby instytucji zewnętrznych, w szczególności Centrum Łukasiewicz;
  • tworzenie i koordynowanie utrzymywania baz danych związanych z realizacją projektów, w tym wprowadzanie i aktualizacja danych do baz, współpraca z odpowiednimi Działami Instytutu w zakresie aktualności baz;
  • koordynowanie i uczestniczenie w działaniach związanych z mapowaniem i optymalizacją procesów Instytutu we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi;
  • realizacja innych zadań zleconych przez Kierownika Działu.

benefity

Oferujemy:

  • pracę w unikatowej instytucji analityczno-badawczej;
  • udział w dedykowanych programach badawczych;
  • przyjazną atmosferę pracy wśród inspirujących i chętnie dzielących się wiedzą współpracowników;
  • opiekę medyczną, grupowe ubezpieczenie na życie, pakiet usług sportowych, platformę do nauki języków obcych;
  • możliwość pracy hybrydowej w zakresie regulacji wewnątrzorganizacyjnych;
  • niezbędne narzędzia pracy.

 

Wymagane dokumenty:

  • CV i list motywacyjny zawierający syntetyczny opis posiadanych kompetencji – sporządzone w języku polskim;
  • dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje i umiejętności.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie wymaganych dokumentów do dnia 15 maja 2025 r. poprzez formularz rekrutacyjny klikając w przycisk Aplikuj.

Dokumenty aplikacyjne przesłane po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.

Do przesłanych dokumentów prosimy dołączyć niniejszą klauzulę:

 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Sieć Badawcza Łukasiewicz – ITECH Instytut Innowacji i Technologii moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”.

 

Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną.

Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronie internetowej Sieci Badawczej Łukasiewicz – ITECH Instytutu Innowacji i Technologii – itech.lukasiewicz.gov.pl.

Dodatkowe informacje można uzyskać na itech.lukasiewicz.gov.pl lub pisząc na rekrutacja@itech.lukasiewicz.gov.pl.

Informujemy, że w Sieci Badawczej Łukasiewicz – ITECH Instytucie Innowacji i Technologii obowiązuje Regulamin zgłaszania naruszeń prawa oraz ochrony osób zgłaszających naruszenia (Sygnalistów).

1 tydzień temu

Instytut

Łukasiewicz – ITECH Instytut Innowacji i Technologii

poziom

-

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

 

  • Wykształcenie wyższe lub średnie oraz minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe, lub wykształcenie średnie branżowe i minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe.
  • Mile widziane wykształcenie wyższe (lub w trakcie studiów), preferowane kierunki: administracja, zarządzanie.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz obsługi poczty elektronicznej.
  • Dobra organizacja pracy, skrupulatność, rzetelność.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów.

mile widziane

-

opis stanowiska

-

nazwa instytutu

Łukasiewicz – ITECH Instytut Innowacji i Technologii

opis instytutu

Sieć Badawcza Łukasiewicz – ITECH Instytut Innowacji i Technologii dostarcza eksperckiej wiedzy na temat uwarunkowań i skutków wprowadzania nowych i atrakcyjnych rozwiązań biznesowych, aby wspomagać procesy decyzyjne administracji publicznej, przedsiębiorstw i obywateli. Od 2020 roku budujemy unikatową instytucję analityczno-badawczą łączącą realizację wyzwań badawczych ze swobodną kulturą pracy i misją publiczną. Pracując z nami masz szansę poznać specjalistów z obszaru nowych technologii oraz wziąć udział w innowacyjnym w skali świata projekcie współpracy nauki z biznesem, przy bliskiej kooperacji z ekspertami z Instytutów Sieci Badawczej Łukasiewicz. Dołącz do naszego Zespołu!

codzienne zadania

Sieć Badawcza Łukasiewicz – ITECH Instytut Innowacji i Technologii dostarcza eksperckiej wiedzy na temat uwarunkowań i skutków wprowadzania nowych i atrakcyjnych rozwiązań biznesowych, aby wspomagać procesy decyzyjne administracji publicznej, przedsiębiorstw i obywateli.

Od 2020 roku budujemy unikatową instytucję analityczno-badawczą łączącą realizację wyzwań badawczych ze swobodną kulturą pracy i misją publiczną. Pracując z nami masz szansę poznać specjalistów z obszaru nowych technologii oraz wziąć udział w innowacyjnym w skali świata projekcie współpracy nauki z biznesem, przy bliskiej kooperacji z ekspertami z Instytutów Sieci Badawczej Łukasiewicz.

Dołącz do naszego Zespołu!

  • Obsługa kancelaryjna, w tym zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz prowadzenie rejestru korespondencji.
  • Organizacja i koordynacja spotkań wewnętrznych oraz kalendarza Dyrektora i Zastępców Dyrektora.
  • Udział w wybranych spotkaniach roboczych i sporządzanie syntetycznych notatek.
  • Zbieranie, opracowywanie i dystrybucja kluczowych informacji wewnątrz Instytutu oraz redagowanie pism wychodzących.
  • Utrzymywanie kontaktów zewnętrznych oraz wspieranie działań komunikacyjnych Dyrekcji.
  • Kompletowanie materiałów wspierających codzienną pracę Dyrekcji.
  • Prowadzenie rejestrów dokumentów, takich jak zarządzenia, umowy, pełnomocnictwa, decyzje oraz wnioski Dyrektora.
  • Opracowywanie i utrzymywanie dokumentacji wspierającej pracę Dyrekcji.
  • Współpraca z komórkami organizacyjnymi Instytutu w celu efektywnego przepływu informacji.
  • Koordynacja współpracy z sekretarzem Rady Instytutu w zakresie organizacji posiedzeń i realizacji zadań Rady.
  • Prowadzenie gospodarki samochodowej i transportowej.
  • Współpraca z wykonawcami zewnętrznymi.
  • Współpraca przy realizacji zakupów bieżących.

benefity

Oferujemy:

  • pracę w unikatowej instytucji analityczno-badawczej,
  • udział w dedykowanych programach badawczych,
  • przyjazną atmosferę pracy wśród inspirujących i chętnie dzielących się wiedzą współpracowników,
  • opiekę medyczną, grupowe ubezpieczenie na życie, pakiet usług sportowych, platformę do nauki języków obcych,
  • możliwość pracy hybrydowej w zakresie regulacji wewnątrzorganizacyjnych
  • niezbędne narzędzia pracy.

Wymagane dokumenty:

  • CV i list motywacyjny zawierający syntetyczny opis posiadanych kompetencji – sporządzone w języku polskim,
  • dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje i umiejętności.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie wymaganych dokumentów do dnia 16.05.2025 r. poprzez formularz rekrutacyjny klikając w przycisk

1 tydzień temu

Instytut

Łukasiewicz – ITECH Instytut Innowacji i Technologii

poziom

-

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie z obszaru nauk ekonomicznych,
  • co najmniej 3-letnie doświadczenie w sektorze badawczo-rozwojowym i w zakresie prowadzenia badań naukowych,
  • dorobek naukowy w zakresie polityk publicznych wynikających z tematyki konkursu,
  • udokumentowana aktywność badawcza we współpracy krajowej i międzynarodowej,
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom B2),
  • swoboda w formułowaniu i redagowaniu wypowiedzi pisemnych, dbanie o precyzję i poprawność wypowiedzi pisemnych,
  • umiejętności komunikacyjne (upewnianie się, dopytywanie, informowanie o postępie pracy, informowanie o opóźnieniach/ pomyłkach/ błędach/ zakończeniu zadania itd.),
  • skrupulatność, dokładność, szczegółowość i staranność w wykonywaniu zadań np. dbanie o stronę wizualną przygotowywanych dokumentów, redagowanie ich zgodnie z przyjętymi zasadami,
  • umiejętność jasnego i zrozumiałego prezentowania/ przekazywania informacji.

mile widziane

-

opis stanowiska

-

nazwa instytutu

Łukasiewicz – ITECH Instytut Innowacji i Technologii

opis instytutu

Sieć Badawcza Łukasiewicz – ITECH Instytut Innowacji i Technologii dostarcza eksperckiej wiedzy na temat uwarunkowań i skutków wprowadzania nowych i atrakcyjnych rozwiązań biznesowych, aby wspomagać procesy decyzyjne administracji publicznej, przedsiębiorstw i obywateli. Od 2020 roku budujemy unikatową instytucję analityczno-badawczą łączącą realizację wyzwań badawczych ze swobodną kulturą pracy i misją publiczną. Pracując z nami masz szansę poznać specjalistów z obszaru nowych technologii oraz wziąć udział w innowacyjnym w skali świata projekcie współpracy nauki z biznesem, przy bliskiej kooperacji z ekspertami z Instytutów Sieci Badawczej Łukasiewicz. Dołącz do naszego Zespołu!

codzienne zadania

  • Poszukujemy osoby do realizacji zadań z zakresu zarządzania projektami wewnętrznymi i zewnętrznymi, standaryzacji procesów i koordynacji kluczowych dokumentów planistycznych i sprawozdawczych Instytutu.
  • Kluczowe zadania realizowane na stanowisku pracy:
    • realizacja badań i projektów z zakresu ekonometrii, analizy finansowej, analiz sektorowych,
    • realizacja badań w zakresie analizy polityki gospodarczej Państwa oraz jej wpływu na zmiany społeczno-gospodarcze,
    • przygotowanie i opracowanie merytoryczne wniosków grantowych w konkursach krajowych i międzynarodowych w zakresie przedmiotowego obszaru badawczego,
    • współpraca z krajowymi i zagranicznymi podmiotami naukowymi, w tym partnerskimi, opracowanie i redakcja publikacji naukowych,
    • przygotowywanie publikacji naukowych i udział w pracach redakcyjnych dotyczących publikacji, przy których współpracuje Instytut,
    • aktywny udział w konferencjach, seminariach, wizytach studyjnych, stażach naukowych,
    • realizacja innych zadań zleconych przez Pracodawcę.

benefity

Oferujemy:

  • pracę w unikatowej instytucji analityczno-badawczej,
  • udział w dedykowanych programach badawczych,
  • przyjazną atmosferę pracy wśród inspirujących i chętnie dzielących się wiedzą współpracowników,
  • opiekę medyczną, grupowe ubezpieczenie na życie, pakiet usług sportowych, platformę do nauki języków obcych,
  • możliwość pracy hybrydowej w zakresie regulacji wewnątrzorganizacyjnych,
  • niezbędne narzędzia pracy. 

    Wymagane dokumenty:

    CV i list motywacyjny zawierający syntetyczny opis posiadanych kompetencji – sporządzone w języku polskim,

    dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje i umiejętności.

     

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie wymaganych dokumentów do dnia 15 maja 2025 r. poprzez formularz rekrutacyjny

    Dokumenty aplikacyjne przesłane po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.

    Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

    Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną.

    Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronie internetowej Sieci Badawczej Łukasiewicz – ITECH Instytutu Innowacji i Technologii – itech.lukasiewicz.gov.pl.

    Dodatkowe informacje można uzyskać na itech.lukasiewicz.gov.pl lub pisząc na rekrutacja@itech.lukasiewicz.gov.pl.

    Informujemy, że w Sieci Badawczej Łukasiewicz – ITECH Instytucie Innowacji i Technologii obowiązuje Regulamin zgłaszania naruszeń prawa oraz ochrony osób zgłaszających naruszenia (Sygnalistów).

     

1 tydzień temu

Instytut

Łukasiewicz – ITECH Instytut Innowacji i Technologii

poziom

starszy-specjalista-senior

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie – preferowane kierunki: rachunkowość i finanse;
  • minimum 3-letnie praktyczne doświadczenie zawodowe na oferowanym stanowisku lub podobnym obejmującym zakres ww. zadań; atutem będzie doświadczenie w jednostkach sektora finansów publicznych;
  • znajomość polskich zasad rachunkowości i przepisów podatkowych;
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz obsługi poczty elektronicznej;
  • rozwinięte zdolności analizy i syntezy, w tym umiejętność interpretacji faktów/liczb i formułowania konkluzji;
  • znajomość systemów księgowych – mile widziana znajomość systemu Enova;
  • samodzielne analizowanie danych i wyciąganie wniosków, rozumienie celów i dążenie do ich realizacji, asertywność i sprawczość, skrupulatność, rzetelność, dobra organizacja pracy;
  • wysokie umiejętności analityczne i komunikacyjne, samodzielność w pracy;
  • umiejętność pracy w zespole i chęć dzielenia się wiedzą;
  • umiejętność planowania;
  • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów.

mile widziane

-

opis stanowiska

-

nazwa instytutu

Łukasiewicz – ITECH Instytut Innowacji i Technologii

opis instytutu

Sieć Badawcza Łukasiewicz – ITECH Instytut Innowacji i Technologii dostarcza eksperckiej wiedzy na temat uwarunkowań i skutków wprowadzania nowych i atrakcyjnych rozwiązań biznesowych, aby wspomagać procesy decyzyjne administracji publicznej, przedsiębiorstw i obywateli. Od 2020 roku budujemy unikatową instytucję analityczno-badawczą łączącą realizację wyzwań badawczych ze swobodną kulturą pracy i misją publiczną. Pracując z nami masz szansę poznać specjalistów z obszaru nowych technologii oraz wziąć udział w innowacyjnym w skali świata projekcie współpracy nauki z biznesem, przy bliskiej kooperacji z ekspertami z Instytutów Sieci Badawczej Łukasiewicz. Dołącz do naszego Zespołu!

codzienne zadania

  • wykształcenie wyższe magisterskie – preferowane kierunki: rachunkowość i finanse;
  • minimum 3-letnie praktyczne doświadczenie zawodowe na oferowanym stanowisku lub podobnym obejmującym zakres ww. zadań; atutem będzie doświadczenie w jednostkach sektora finansów publicznych;
  • znajomość polskich zasad rachunkowości i przepisów podatkowych;
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz obsługi poczty elektronicznej;
  • rozwinięte zdolności analizy i syntezy, w tym umiejętność interpretacji faktów/liczb i formułowania konkluzji;
  • znajomość systemów księgowych – mile widziana znajomość systemu Enova;
  • samodzielne analizowanie danych i wyciąganie wniosków, rozumienie celów i dążenie do ich realizacji, asertywność i sprawczość, skrupulatność, rzetelność, dobra organizacja pracy;
  • wysokie umiejętności analityczne i komunikacyjne, samodzielność w pracy;
  • umiejętność pracy w zespole i chęć dzielenia się wiedzą;
  • umiejętność planowania;
  • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów.

benefity

Oferujemy:

  • pracę w unikatowej instytucji analityczno-badawczej;
  • przyjazną atmosferę pracy wśród inspirujących i chętnie dzielących się wiedzą współpracowników;
  • opiekę medyczną, grupowe ubezpieczenie na życie, pakiet usług sportowych, platformę do nauki języków obcych;
  • możliwość pracy hybrydowej w zakresie regulacji wewnątrzorganizacyjnych;
  • niezbędne narzędzia pracy. 

    Wymagane dokumenty:

    • CV i list motywacyjny zawierający syntetyczny opis posiadanych kompetencji – sporządzone w języku polskim;
    • dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje i umiejętności. 

      Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

      Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną.

      Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronie internetowej Sieci Badawczej Łukasiewicz – ITECH Instytutu Innowacji i Technologii – itech.lukasiewicz.gov.pl.

      Dodatkowe informacje można uzyskać na itech.lukasiewicz.gov.pl lub pisząc na rekrutacja@itech.lukasiewicz.gov.pl.

      Informujemy, że w Sieci Badawczej Łukasiewicz – ITECH Instytucie Innowacji i Technologii obowiązuje Regulamin zgłaszania naruszeń prawa oraz ochrony osób zgłaszających naruszenia (Sygnalistów).

2 tygodnie temu

Instytut

-

poziom

-

data wygaśnięcia oferty

2025-05-13

wymagania obowiązkowe

1) Master’s degree; 2) Minimum of 5 years’ professional experience, including 2 years’ experience
in team management; 3) Knowledge of power electronic structures, electricity conversion and storage systems, Smart grid systems; 4) Coordination of analytical and simulation work; 5) Experience in the execution and implementation of the results of national and/or international R&D projects in the area of energy, energy conversion and storage; 6) Knowledge of English at a minimum B2 level.  

mile widziane

1) A doctoral degree in technical sciences is welcome; 2) Knowledge of project management techniques and management by objectives; 3) Demonstrated implementation of market-based solutions in the above area is welcome.  

opis stanowiska

Job description:
The Łukasiewicz Research Network – Institute of Electrical Engineering is a state legal entity, a leading unit in Poland in the field of cooperation with industry, dealing with the construction and improvement of manufactured and operated electrotechnical products. For more information, visit the official website: www.iel.lukasiewicz.gov.pl
The Łukasiewicz Research Network – Institute of Electrical Engineering offers a unique opportunity for professional development and challenges in the professional sphere, taking part in creating a positive brand image and working in the service of the research and development sphere aimed at building a bridge between science and the economy.
1) job location: The Łukasiewicz Research Network – Institute of Electrical Engineering, ul. Pożaryskiego 28, 04-703 Warsaw;
2) position name: Area leader in the support division - Director of the Energy Conversion and Storage (CPM) Research Centre;
3) number of vacancies: 1;
4) work time: full-time;
5) job description/working conditions: Rooms, positions lit by natural and artificial light. Office work at a screen monitor for more than 4 hours a day, working in the designated region.

Interested parties please apply via the button by 28 April 2025. Only selected candidates will be contacted. The employer reserves the right to close the recruitment without selecting a candidate and without giving any reason and to extend the deadline for applications. Information on the outcome of the recruitment will be announced on the Institute’s website. Additional information is available at
www.iel.lukasiewicz.gov.pl and via e-mail: praca@iel.lukasiewicz.gov.pl.

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

Managing the activities of subordinate organisational units, in particular:
1) Coordination of scientific research and R&D in energy conversion and storage;
2) Coordination of laboratory activities;
3) Commercialisation of the results of ongoing research and development work in the economy;
4) Supervising the preparation of reports, analyses, opinions and expert reports;
5) Participation in the substantive preparation of applications for national and international programmes;
6) Coordination of the process of building and maintaining relationships with scientific and business networking partners;
7) Representation of the Institute in the above area.

benefity

1) Stable employment based on an employment contract; 2) Parking for staff on the Institute’s premises; 3) Possibility of preferential insurance: medical (with funding) and life insurance; 4) Sports card; 5) Holiday subsidy; 6) Flexible start of working hours within the permitted range of hours; 7) Substantive development.

2 tygodnie temu

Instytut

-

poziom

-

data wygaśnięcia oferty

2025-05-13

wymagania obowiązkowe

1) Wykształcenie wyższe magisterskie; 2) Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem; 3) Znajomość struktur energoelektronicznych, systemów przetwarzania i magazynowania energii elektrycznej, systemów Smart grid; 4) Koordynowanie prac analitycznych i symulacyjnych; 5) Doświadczenie w zakresie realizacji i wdrażania wyników projektów badawczo-rozwojowych krajowych i/lub międzynarodowych z obszaru energetyki, przetwarzania i magazynowania energii; 6) Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2.  

mile widziane

1) Mile widziany stopień doktora nauk technicznych; 2) Znajomość technik zarządzania projektami oraz zarządzania przez cele; 3) Mile widziane wykazanie wdrożenia rynkowych rozwiązań z ww. obszaru.  

opis stanowiska

Opis stanowiska:
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki jest państwową osobą prawną, wiodącą jednostką w Polsce w zakresie współpracy z przemysłem, zajmującą się konstruowaniem i doskonaleniem wytwarzanych oraz eksploatowanych wyrobów elektrotechnicznych. Więcej informacji na oficjalnej stronie: www.iel.lukasiewicz.gov.pl
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki oferuje niepowtarzalną możliwość rozwoju zawodowego oraz podjęcia wyzwań w sferze zawodowej, wzięcia udziału w tworzeniu pozytywnego wizerunku marki i pracę w obsłudze sfery badawczo-rozwojowej ukierunkowanej na budowanie pomostu między nauką, a gospodarką.
1) miejsce pracy: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki,
ul. Pożaryskiego 28, 04-703 Warszawa;
2) nazwa stanowiska: Lider obszaru w pionie wsparcia – Dyrektor Centrum Badawczego Przetwarzania i Magazynowania Energii (CPM);
3) ilość wolnych stanowisk pracy: 1;
4) wymiar zatrudnienia na stanowisku pracy: cały etat;
5) opis stanowiska/warunków pracy: Pomieszczenia, stanowiska oświetlone światłem naturalnym i sztucznym. Praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, praca we wskazanym regionie.
Osoby zainteresowane prosimy o zgłoszenia poprzez przycisk APLIKUJ przedłużenie -do dnia 26 maja 2025 roku . Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Pracodawca zastrzega prawo do zamknięcia rekrutacji bez wyboru kandydata i bez podania przyczyny oraz do przedłużenia terminu składania aplikacji. Informacja o wyniku rekrutacji będzie ogłoszona na stronie internetowej Instytutu. Dodatkowe informacje można uzyskać na stronie internetowej www.iel.lukasiewicz.gov.pl oraz pod adresem e-mail: praca@iel.lukasiewicz.gov.pl.

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

Zarządzanie działalnością podległych komórek organizacyjnych, a w szczególności: 1) Koordynacja badań naukowych i prac badawczo-rozwojowych w obszarze przetwarzania i magazynowania energii; 2) Koordynacja działań laboratoryjnych; 3) Komercjalizacja wyników prowadzonych badań naukowych i prac rozwojowych w gospodarce; 4) Nadzór nad przygotowaniem raportów, analiz, opinii oraz ekspertyz; 5) Udział w przygotowaniu merytorycznym wniosków aplikacyjnych w ramach programów krajowych i międzynarodowych; 6) Koordynacja procesu budowania i utrzymywania relacji z partnerami naukowymi i biznesowymi w zakresie tworzenia sieci kontaktów; 7) Reprezentacja Instytutu w ww. obszarze.

benefity

1) Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; 2) Parking dla pracowników na terenie instytutu; 3) Możliwość preferencyjnych ubezpieczeń: medycznego (z dofinansowaniem) oraz ubezpieczenia na życie; 4) Karta sportowa; 5) Dofinansowanie do wypoczynku; 6) Elastyczne rozpoczynanie czasu pracy w ramach dozwolonego przedziału godzin; 7) Rozwój merytoryczny.

2 tygodnie temu

Instytut

Łukasiewicz - EMAG

poziom

Lider obszaru – Dyrektor

data wygaśnięcia oferty

2025-05-28

wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie,
  • wysoko rozwinięte umiejętności menadżerskie (minimum 3-letnie doświadczenie
    w zarządzaniu zespołami pracowników),
  • bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z finansami,
  • doświadczenie w planowaniu i prowadzeniu kontroli wewnętrznych i/lub audytów,
  • umiejętność analitycznego myślenia, pracy w zespole i organizacji pracy własnej,
  • umiejętność budowania relacji biznesowych w różnych obszarach i na różnych poziomach stanowisk.

mile widziane

-

opis stanowiska

Rodzaj umowy: umowa o pracę
Wymiar etatu: pełny etat
Liczba wolnych stanowisk: 1
Pion: wsparcia
Miejsce wykonywania pracy: ul. Leopolda 31, 40-189 Katowice
Data ogłoszenia: 29.04.2025 r.
Termin zgłaszania aplikacji: 28.05.2025 r.

nazwa instytutu

Łukasiewicz - EMAG

opis instytutu

-

codzienne zadania

Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • zarządzanie działem kontrolingu i realizację wyznaczonych celów biznesowych,
  • wdrażanie skutecznych systemów kontrolingu oraz analizowanie wyników ich działania,
  • monitorowanie procesów finansowych i efektywności operacyjnej instytutu,
  • analizę wyników finansowych i opracowywanie raportów dla zarządu,
  • udział w opracowaniu planu audytów i kontroli na dany rok,
  • nadzorowanie wdrożenia zaleceń pokontrolnych przedstawionych w raportach
    z audytów/kontroli wewnętrznych i zewnętrznych.

benefity

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • pracę w instytucie badawczym o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • elastyczne godziny pracy – pracę w trybie hybrydowym lub stacjonarną,
  • udział w szkoleniach – m.in. darmowe kursy językowe (angielski, hiszpański, niemiecki, włoski) dla wszystkich pracowników,
  • bogaty pakiet socjalny – dofinansowanie do wypoczynku pracowników, świadczenia świąteczne, dofinansowanie do „zielonej szkoły”,
  • stabilność zatrudnienia – średni staż pracy naszych pracowników to ponad 9 lat,
  • prywatną opiekę medyczną PZU,
  • karnety sportowe,
  • Pracowniczy Program Emerytalny,
  • grupowe ubezpieczenie na życie.

Złożenie oferty potwierdza zapoznanie się kandydata do pracy z zamieszczoną w treści ogłoszenia rekrutacyjnego informacją o przetwarzaniu jego danych osobowych, a także stanowi wyraźne działanie potwierdzające wyrażenie przez niego zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w jego ofercie pracy (CV).

Jednocześnie uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

2 tygodnie temu

Instytut

Łukasiewicz - EMAG

poziom

Lider obszaru – Dyrektor

data wygaśnięcia oferty

2025-05-28

wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie (mile widziany doktorat),
  • wysoko rozwinięte umiejętności menadżerskie (minimum 3-letnie doświadczenie
    w zarządzaniu zespołami pracowników),
  • minimum 5-letnie doświadczenie w realizacji projektów badawczo-rozwojowych  (krajowych i międzynarodowych),
  • doświadczenie w zarządzaniu projektami i znajomość metodyk w tym obszarze,
  • doświadczenia w pozyskiwaniu finansowania ze źródeł krajowych i międzynarodowych,
  • wiedza z zakresu ochrony własności intelektualnej oraz komercjalizacji własności intelektualnej,
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • umiejętność strategicznego i analitycznego myślenia,
  • rozwinięte umiejętności komunikacji oraz pracy zespołowej, łatwość nawiązywania i podtrzymywania relacji biznesowych,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej.

mile widziane

-

opis stanowiska

Rodzaj umowy: umowa o pracę
Liczba wolnych stanowisk: 1
Pion: wsparcia
Miejsce wykonywania pracy: ul. Leopolda 31, 40-189 Katowice
Data ogłoszenia: 29.04.2025 r.
Termin zgłaszania aplikacji: 28.05.2025 r.

nazwa instytutu

Łukasiewicz - EMAG

opis instytutu

-

codzienne zadania

Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • zarządzanie działalnością centrum badawczego w obszarze cyberbezpieczeństwa,
  • współudział w proponowaniu kierunków działalności badawczej lub związanej z cyberbezpieczeństwem, regulacjami technicznymi, normami i certyfikacją nowych technologii,
  • współudział w opracowaniu rocznego planu działalności badawczej i wdrożeniowej,
  • monitoring i analiza warunków krajowych i międzynarodowych konkursów,
  • prowadzenie badań aplikacyjnych i prac rozwojowych w obszarach prawa inżynierii, cyberbezpieczeństwa oraz zgodności technologii z regulacjami unijnymi i krajowymi, a także analiza wpływu regulacji prawnych na rozwój technologii inżynieryjnych, w tym systemów cyberfizycznych, AI i IoT,
  • inicjowanie i rozwój współpracy w obszarze naukowo-badawczym między instytutem a krajowymi i zagranicznymi partnerami naukowymi oraz biznesowymi,
  • nadzór nad doskonaleniem działalności naukowej, rozwojowej i wdrożeniowej,
  • śledzenie postępu technologicznego w zakresie specjalizacji, uczestniczenie w spotkaniach i konferencjach branżowych.

benefity

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • pracę w instytucie badawczym o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • elastyczne godziny pracy – pracę w trybie hybrydowym lub stacjonarną,
  • udział w szkoleniach – m.in. darmowe kursy językowe (angielski, hiszpański, niemiecki, włoski) dla wszystkich pracowników,
  • bogaty pakiet socjalny – dofinansowanie do wypoczynku pracowników, świadczenia świąteczne, dofinansowanie do „zielonej szkoły”,
  • stabilność zatrudnienia – średni staż pracy naszych pracowników to ponad 9 lat,
  • prywatną opiekę medyczną PZU,
  • karnety sportowe,
  • Pracowniczy Program Emerytalny,
  • grupowe ubezpieczenie na życie.

Złożenie oferty potwierdza zapoznanie się kandydata do pracy z zamieszczoną w treści ogłoszenia rekrutacyjnego informacją o przetwarzaniu jego danych osobowych, a także stanowi wyraźne działanie potwierdzające wyrażenie przez niego zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w jego ofercie pracy (CV).

Jednocześnie uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

2 tygodnie temu

Instytut

Łukasiewicz - EMAG

poziom

Starszy Specjalista

data wygaśnięcia oferty

2025-05-28

wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne),
  • minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • doświadczenie w przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie projektów w dowolnych programach unijnych lub krajowych,
  • doświadczenie w zarządzaniu projektami unijnymi i/lub krajowymi od strony administracyjnej i finansowej,
  • znajomość narzędzi i metodologii zarządzania projektami,
  • dobra znajomości narzędzi MS Office, w szczególności Excel,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

 

mile widziane

-

opis stanowiska

Rodzaj umowy: umowa o pracę
Wymiar etatu: pełny etat
Liczba wolnych stanowisk: 1
Pion: wsparcia
Miejsce wykonywania pracy: ul. Leopolda 31, 40-189 Katowice
Data ogłoszenia: 29.04.2025 r.
Termin zgłaszania aplikacji: 28.05.2025 r.

nazwa instytutu

Łukasiewicz - EMAG

opis instytutu

-

codzienne zadania

  • kompleksowa obsługa projektów badawczych od strony formalnej i finansowej,
  • identyfikacja źródeł finansowania, analiza wymagań konkursowych, bieżące monitorowanie konkursów,
  • koordynacja prac związanych z przygotowaniem wniosków o dofinansowanie projektów naukowo-badawczych,
  • dbanie o zgodność realizacji projektów z umowami o finansowanie, programami oraz wytycznymi instytucji finansujących w odniesieniu do aspektów formalno-finansowych,
  • wspieranie kierowników merytorycznych projektów w zarządzaniu projektami, dostarczanie im odpowiedniej wiedzy projektowej, finansowej i rozliczeniowej,
  • organizacja i prowadzenie spotkań statusowych, wsparcie w sporządzaniu dokumentacji projektowej,
  • prowadzenie dokumentacji i archiwizację dokumentów projektowych.

benefity

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • pracę w instytucie badawczym o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • elastyczne godziny pracy – pracę w trybie hybrydowym lub stacjonarną,
  • udział w szkoleniach – m.in. darmowe kursy językowe (angielski, hiszpański, niemiecki, włoski) dla wszystkich pracowników,
  • bogaty pakiet socjalny – dofinansowanie do wypoczynku pracowników, świadczenia świąteczne, dofinansowanie do „zielonej szkoły”,
  • stabilność zatrudnienia – średni staż pracy naszych pracowników to ponad 9 lat,
  • prywatną opiekę medyczną PZU,
  • karnety sportowe,
  • Pracowniczy Program Emerytalny,
  • grupowe ubezpieczenie na życie.

Złożenie oferty potwierdza zapoznanie się kandydata do pracy z zamieszczoną w treści ogłoszenia rekrutacyjnego informacją o przetwarzaniu jego danych osobowych, a także stanowi wyraźne działanie potwierdzające wyrażenie przez niego zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w jego ofercie pracy (CV).

Jednocześnie uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

2 tygodnie temu

Instytut

Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki

poziom

młodszy specjalista (junior), specjalista (regular)

data wygaśnięcia oferty

2025-05-23

wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie zasadnicze zawodowe/branżowe lub wykształcenie średnie o specjalności mechanik, ślusarz lub pokrewne
  • Minimum roczne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu prac ślusarsko-mechanicznych lub pokrewnych
  • Znajomość rysunku technicznego
  • Obowiązkowość i rzetelność w realizacji zadań
  • Umiejętność współpracy z innymi

mile widziane

-

opis stanowiska

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki (Łukasiewicz-IMiF) prowadzi prace badawczo-rozwojowe w obszarze zaawansowanych technologii mikroelektronicznych i fotonicznych. Posiada unikalne laboratoria technologiczne oraz kapitał intelektualny, które umożliwiają podejmowanie prac naukowych i projektów na rzecz podnoszenia innowacyjności polskich przedsiębiorstw tworząc jednocześnie bazy wiedzy high-tech w zakresie wytwarzania innowacyjnych materiałów oraz technologii i konstrukcji przyrządów mikroelektroniki i fotoniki, technologii azotku galu oraz technologii LTCC i elektroniki drukowanej oraz czujników medycznych, środowiskowych. Łukasiewicz–IMiF corocznie realizuje kilkadziesiąt projektów finansowanych ze środków krajowych i zagranicznych, których rezultaty mają zwiększyć innowacyjność polskiej gospodarki.

Rodzaj umowy: umowa o pracę
Liczba wolnych stanowisk pracy: 1
Wymiar etatu: pełny etat
Miejsce pracy: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki, Al. Lotników 32/46, 02-668 Warszawa

nazwa instytutu

Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki

opis instytutu

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki prowadzi prace badawczo-rozwojowe w obszarze technologii mikroelektronicznych i fotonicznych. Posiada unikalne laboratoria technologiczne oraz kapitał intelektualny, które umożliwiają prowadzenie prac naukowych i projektów wdrożeniowych w zakresie wytwarzania innowacyjnych materiałów i technologii oraz konstrukcji mikro- i optoelektronicznych przyrządów półprzewodnikowych, technologii azotku galu oraz technologii LTCC i elektroniki drukowanej oraz czujników medycznych, środowiskowych.

codzienne zadania

  • Wykonywanie prac ślusarskich
  • Wykonywanie prac konserwacyjnych budynków tzw. złota rączka
  • Obsługa powierzonych maszyn i urządzeń
  • Wykonywanie nowych konstrukcji związanych z instalacjami i urządzeniami
  • Wykonywanie prac na wysokości do 3 metrów

benefity

  • Pakiety medyczne
  • Grupowe ubezpieczenie na życie
  • Karta sportowa
  • Dofinansowanie szkoleń i kursów
  • Dodatkowe świadczenia socjalne
  • Dofinansowanie wypoczynku
  • Świadczenie świąteczne
  • Nagrody jubileuszowe
  • Dodatkowe dni wolne
  • Inicjatywy dobroczynne

OFERUJEMY

  • Pracę w organizacji realizującej innowacyjne, krajowe i zagraniczne, prestiżowe projekty badawczo-rozwojowe
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • Kulturę wspierającą różnorodność i rozwój
  • Udział w konferencjach krajowych i zagranicznych
  • Programy zatrudniania finalistów olimpiad przedmiotowych
  • Możliwość realizowania praktyk szkolnych i studenckich
  • Dostęp do wydawnictw naukowych
  • Elastyczne godziny pracy

Nie ma na liście twojej wymarzonej pozycji?

Wyślij nam swoje CV a my wrócimy z odpowiedzią

Dobry wybór

Czego możesz się spodziewać?

Wysokobudżetowe projekty, nowoczesna aparatura i międzynarodowe zespoły badawcze – stań się częścią Łukasiewicza!

praca nad ambitnymi
i prestiżowymi projektami R&D

Realizujemy ambitne projekty badawcze o dużej skali międzynarodowej i potencjale komercjalizacji.

staniesz ramię w ramię
z wybitnymi naukowcami

Pracuje z nami już 4500 ekspertów różnych dziedzin.

Nowoczesna aparatura badawcza
unikalna w skali kraju

Pracujemy w 400 laboratoriach w całej Polsce. Wiele z nich to najlepiej wyposażone placówki badawcze w kraju.

wynagrodzenie
na europejskim poziomie

Konkurencyjne stawki, porównywalne z innymi jednostkami badawczymi w Europie. Premie za komercjalizację prac R&D.

wiele możliwości
rozwoju zawodowego

Realizacja doktoratów wdrożeniowych, Akcelerator Łukasiewicza i liczne wewnętrzne programy rozwoju talentów.

Pakiety
benefitów pracowniczych

Dofinansowanie opieki zdrowotnej czy aktywności sportowej oraz dodatkowe pakiety ubezpieczeniowe to nasze standardy.

rozwijaj się

Wspieramy Twoje pomysły

Z nami możesz rozwijać i finansować własne projekty R&D poprzez liczne programy wewnętrzne Łukasiewicza, m.in:

Akcelerator Łukasiewicza

W Łukasiewiczu wspieramy przedsiębiorcze zespoły w powoływaniu spółek kapitałowych. Dzięki starannie przygotowanemu programowi, uczestnicy Akceleratora uczą się od najlepszych praktyków biznesu jak założyć i prowadzić własny startup. Finałem każdej edycji jest publiczny Demo Day, podczas którego zespoły prezentują się ekspertom, inwestorom i mediom.

Programy Łukasiewicza

W ramach tego instrumentu finansujemy obiecujące projekty B+R w kluczowych obszarach rozwoju polskiej gospodarki. Od determinacji naszych pracowników zależy, które z ich autorskich rozwiązań uzyskają znaczące wsparcie finansowe.

Baza Źródeł Finansowania

Kilkunastoosobowy zespół na co dzień zajmuje się szukaniem możliwości finansowania pomysłów naszych naukowców. Dzięki nim możesz pracować nad ich rozwojem, bez martwienia się o kwestie budżetowe.

pierwsza praca

Slide Łącz edukację z pracą w Łukasiewiczu! Jesteś pełnoletnim uczniem lub studentem?
Chcesz pracować w obszarze R&D?

Wypełnij formularz i spróbuj swoich sił w Łukasiewiczu!
zgłoś się

    KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW DO PRACY


    Wersja 1

    Stosownie do postanowień art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE realizujemy obowiązek informacyjny

    Informujemy, że użyte w niniejszej klauzuli informacyjnej skróty oznaczają:

    1. Dane osobowe/dane - oznaczają informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie, której dane dotyczą”); możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej;

    2. Odbiorca danych – oznacza osobę fizyczną lub prawną, organ publiczny, jednostkę lub inny podmiot, któremu ujawnia się dane osobowe, niezależnie od tego, czy jest stroną trzecią. Organy publiczne, które mogą otrzymywać dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem powszechnie obowiązującym, nie są jednak uznawane za odbiorców - przetwarzanie tych danych przez te organy publiczne musi być zgodne z przepisami
    o ochronie danych mającymi zastosowanie stosownie do celów przetwarzania; przy czym przez sformułowanie, „strona trzecia” rozumie się osobę fizyczną lub prawną, organ publiczny, jednostkę lub podmiot inny niż osoba, której dane dotyczą, administrator, podmiot przetwarzający czy osoby, które – z upoważnienia Administratora lub podmiotu przetwarzającego – mogą przetwarzać dane osobowe.

    3. Przetwarzanie - oznacza operację lub zestaw operacji wykonywanych na danych osobowych lub zestawach danych osobowych w sposób zautomatyzowany lub niezautomatyzowany, taką jak zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie;

    4. RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE;

    5. Zgoda osoby, której dane dotyczą – oznacza dobrowolne, konkretne, świadome i jednoznaczne okazanie woli, którym osoba, której dane dotyczą, w formie oświadczenia lub wyraźnego działania potwierdzającego, przyzwala na przetwarzanie dotyczących jej danych osobowych.

    Zasady przekazania danych osobowych:

    1) nie masz obowiązku uczestniczyć w procesie rekrutacyjnym oraz w procesie oceny kwalifikacji i możliwości zaoferowania zatrudnienia w jednostek Sieci Badawczej Łukasiewicz

    2) niepodanie danych, niezłożenie lub nieuzupełnienie zgody na przetwarzanie danych osobowych skutkować będzie wykluczeniem z ww. procesu (aplikacja nie będzie rozpatrywana).

    1. Informacje o Administratorze Danych Osobowych i Inspektorze Ochrony Danych

    Administratorem Danych Osobowych jest Centrum Łukasiewicz, ul. Puławska 469, 02-844 Warszawa,
    e-mail: kontakt@lukasiewicz.gov.pl.

    Centrum Łukasiewicz wyznaczyło Inspektora Ochrony Danych Osobowych. W sprawie gromadzenia, przetwarzania
    i ochrony danych można kontaktować się pod adresem: ul. Puławska 469, 02-844 Warszawa, e-mail: dane.osobowe@lukasiewicz.gov.pl.

    2. Informacje o pobieranych/gromadzonych danych:

    1) Cel przetwarzania:

    a) przeprowadzenie rekrutacji, w tym nawiązanie kontaktu na etapie prowadzenia tego procesu oraz nawiązanie stosunku pracy w przypadku pozytywnego jej zakończenia, a także archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu rekrutacji zgodnie z wymogami prawa powszechnie obowiązującego;

    b) przeprowadzenie oceny kwalifikacji i możliwości zatrudnienia w innych jednostkach Sieci Badawczej Łukasiewicz oraz nawiązanie kontaktu, po pozytywnym zakończeniu procesu przez wskazaną jednostkę Sieci Badawczej Łukasiewicz.

    2) Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:

    a) art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO;

    b) art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

    c) art. 22(1) Kodeksu pracy oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
    w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

    Wyjaśniamy, że nie aplikujesz na ogłoszony nabór na określone stanowisko pracy, a zgłaszasz swoją kandydaturę do potencjalnego zatrudniania w jednostkach Sieci Badawczej Łukasiewicz. Tym samym, potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzania danych osobowych w przyszłych procesach rekrutacji.

    Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22(1) Kodeksu pracy (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie rekrutacji i oceny kwalifikacji
    i możliwości zatrudnienia w innych jednostkach Sieci Badawczej Łukasiewicz. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO[1], konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Zgodę należy w takim przypadku przekazać do Centrum Łukasiewicz wraz z dokumentami rekrutacyjnymi. Proponowana treść zgody na przetwarzanie danych osobowych - ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wskazanych w art. 9 ust 1 RODO na potrzeby rekrutacji prowadzonej przez Centrum Łukasiewicz i ewentualnie zawarcia umowy o pracę zgodnie z wymogami RODO”.

    Kategorie odnośnych danych osobowych: kandydaci do pracy. Źródło pochodzenia danych osobowych: dane zostały przekazane przez osoby, których dane są przetwarzane (podmiot danych).

    3) Informacja o zawarciu umowy powierzenia przetwarzania: Centrum Łukasiewicz może zawrzeć umowy powierzenia w zakresie:

    a) osoby/podmioty trzecie, które zaangażowane są w proces rekrutacyjny,

    b) dostawcom usług zaopatrujących Centrum Łukasiewicz w rozwiązania techniczne oraz organizacyjne zapewniające sprawne zarządzanie (w szczególności dostawcom usług teleinformatycznych, dostawcom sprzętu, firmom kurierskim i pocztowym).

    4) Informacje o odbiorcach danych osobowych lub o kategoriach odbiorców, jeżeli istnieją: uprawnione organy kontroli.

    5) Informacje o zamiarze przekazania danych osobowych odbiorcy w państwie trzecim lub organizacji międzynarodowej oraz o stwierdzeniu lub braku stwierdzenia przez Komisję Europejską odpowiedniego stopnia ochrony lub w przypadku przekazania, o którym mowa w art. 46, art. 47 lub art. 49 ust. 1 akapit drugi RODO: Informacje o zamiarze przekazania danych osobowych odbiorcy w państwie trzecim lub organizacji międzynarodowej oraz o stwierdzeniu lub braku stwierdzenia przez Komisję Europejską odpowiedniego stopnia ochrony lub
    w przypadku przekazania, o którym mowa w art. 46, art. 47 lub art. 49 ust. 1 akapit drugi RODO: Administrator Danych Osobowych korzysta z Microsoft Office 365, co może spowodować przekazanie Państwa danych osobowych do państwa trzeciego. Regulamin korzystania z Usług Online w zakresie MS Office 365 oraz zobowiązania w odniesieniu do przetwarzania i zabezpieczania danych użytkownika oraz danych osobowych przez usługi online określa dokumentacja Microsoft, w tym w szczególności:

    a) oświadczenie o ochronie prywatności - https://privacy.microsoft.com/pl-pl/privacystatement;

    b) umowa dotycząca usług Microsoft (Microsoft Services Agreement, MSA) - https://www.microsoft.com/pl-pl/servicesagreement/.

    W ramach usług Microsoft Office, dane wprowadzone do Microsoft Office 365 będą przetwarzane i przechowywane w określonej lokalizacji geograficznej. Zgodnie z funkcjonalnością usług Microsoft Office w dostępnym panelu administracyjnym w „Profilu Organizacji”, wskazano iż dane przetwarzane są na terenie Unii Europejskiej.

    Microsoft zobowiązuje się do przestrzegania przepisów prawa dotyczących świadczenia Usług Online, które dotyczą ogółu dostawców informatycznych.

    Microsoft realizuje coroczne audyty Usług Online, obejmujące audyty zabezpieczeń komputerów, środowiska informatycznego i fizycznych Centrów Danych, nadzorowany i upoważnione przez niego firmy trzecie, łącznie
    z prawem których szczegóły można znaleźć pod adresem https://www.microsoft.com/pl-pl/trust-center/privacy?docid=27.

    6) Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane, a gdy nie jest to możliwe, kryteria ustalania tego okresu:

    a) dane osobowe są przetwarzane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy;

    b) dokumenty są niszczone w terminie nie dłuższym niż 12 miesięcy od dnia ich przekazania do Centrum Łukasiewicz; ze zniszczenia ww. dokumentów sporządzany będzie protokół, w którym będą wskazani kandydaci ubiegający się o pracę (imię i nazwisko oraz inna dodatkowa dana identyfikująca kandydata, np. data urodzenia, adres e-mail), data zniszczenia dokumentów i podpisy osób uczestniczących w zniszczeniu dokumentów; ww. dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu dowodowym i w celu rozliczalności przetwarzania danych osobowych;

    c) dane osoby zatrudnionej w wyniku rekrutacji w Centrum Łukasiewicz przechowywane są zgodnie z wymogami przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie przechowywania akt osobowych; dane osoby zakwalifikowanej do zatrudnienia w innych jednostkach Sieci Badawczej Łukasiewicz są przekazywane do tych jednostek, które w tym zakresie będą prowadziły proces rekrutacji (a dokumenty te w Centrum Łukasiewicz są niszczone, na zasadach wskazanych w lit. b);

    d) dokumenty (w tym ewidencję osób uczestniczących w danym procesie rekrutacji, która zawiera następujące dane osobowe: imię i nazwisko kandydata, adres e-mail, numer telefonu, miasto zamieszkania) związane z rekrutacją, z wyjątkiem aplikacji kandydatów, przechowywane są przez okres 2 lat.

    7) Informacja o profilowaniu (przez profilowanie rozumie się dowolną formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących efektów pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się): nie dotyczy.

    3. Pouczenie o prawach osoby, której dane są przetwarzane:

    1) Posiada Pani/Pan prawo:

    a) dostępu do swoich danych osobowych,

    b) sprostowania swoich danych osobowych,

    c) usunięcia swoich danych osobowych,

    d) ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,

    e) cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych poprzez złożenie/przesłanie pisma na adres: Centrum Łukasiewicz, ul. Poleczki 19, 02-822 Warszawa, e-mail: dane.osobowe@lukasiewicz.gov.pl – jeżeli uprzednio wyrazili Państwo taką zgodę i przetwarzanie dotyczących Państwa danych odbywa się na jej podstawie,

    f) przenoszenia swoich danych osobowych,

    g) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych z przyczyn związanych z szczególną Państwa sytuacją zgodnie z art. 21 RODO.

    2) Osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do złożenia skargi związanej z przetwarzaniem jej danych osobowych przez Administratora Danych Osobowych lub podmiot/organizację, której dane osobowe zostały przekazane do: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, https://uodo.gov.pl/pl/p/kontakt.

    Informujemy, że nasza siedziba objęta jest monitoringiem wizyjnym.

    [1] Art. 9 RODO

    ust. 1 - Zabrania się przetwarzania danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby;

    ust. 2 - Ust. 1 nie ma zastosowania, jeżeli spełniony jest jeden z poniższych warunków:

    a) osoba, której dane dotyczą, wyraziła wyraźną zgodę na przetwarzanie tych danych osobowych w jednym lub kilku konkretnych celach, chyba że prawo Unii lub prawo państwa członkowskiego przewidują, iż osoba, której dane dotyczą, nie może uchylić zakazu, o którym mowa w ust. 1;

    b) przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora lub osobę, której dane dotyczą, w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej, o ile jest to dozwolone prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego, lub porozumieniem zbiorowym na mocy prawa państwa członkowskiego przewidującymi odpowiednie zabezpieczenia praw podstawowych i interesów osoby, której dane dotyczą;

    This will close in 0 seconds

    x

    This will close in 0 seconds