Kariera

Dołącz do nas
i pracuj na sukces
polskich firm!

Bądź częścią jednej z największych europejskich sieci badawczych

Zobacz oferty pracy Marta Pędzik
specjalista w zakresie technologii kompozytowych
Marta Pędzik Specjalistka w zakresie technologii kompozytowych

Ludzie Łukasiewicza

Poznaj swoich przyszłych znajomych z pracy

Oferty pracy

Znajdź swoje miejsce

11 miesięcy temu

Instytut

-

poziom

-

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

  1. Wykształcenie zasadnicze zawodowe albo wykształcenie zasadnicze branżowe.
  2. Umiejętność czytania dokumentacji konstrukcyjnej i technologicznej, rysunku technicznego.
  3. Umiejętność posługiwania się narzędziami pomiarowymi.
  4. Mile widziane uprawnienia na wózek widłowy wydane przez UDT.

mile widziane

-

opis stanowiska

Rodzaj umowy: umowa o pracę
Wymiar etatu: pełny etat
Miejsce wykonywania pracy: Zabrze, ul. Roosevelta 118

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

  1. Obsługa prasy krawędziowej CNC.
  2. Obsługa wiertarek stołowych.
  3. Obsługa szlifierek stacjonarnych i manualnych.
  4. Wykonywanie prac ślusarskich.

benefity

  1. Pracę w organizacji badawczej nastawionej na realizację innowacyjnych, prestiżowych projektów B+R.
  2. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  3. Elastyczne godziny pracy.
  4. Pakiet benefitów (dofinansowanie do wypoczynku, pakiet dodatkowej opieki medycznej, możliwość przystąpienia do programu ubezpieczenia na życie).
  5. Możliwość stałego rozwoju zawodowego i wsparcie Instytutu w tym zakresie.
  6. Darmowe miejsce parkingowe.
 Dokumenty:
  • CV
Uprzejmie prosimy, aby w treści dokumentu CV przesłanego do Sieć Badawcza Łukasiewicz – Krakowskiego Instytutu Technologicznego, zamieścić klauzulę o treści: W oparciu o art. 221a i art. 221b ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Sieć Badawcza Łukasiewicz – Krakowski Instytut Technologiczny ul. Zakopiańska 73, 30-418 Kraków dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego procesu rekrutacji. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em poinformowana/y o przysługującym mi prawie: dostępu do danych i ich poprawiania, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania moich danych osobowych, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uznam, że moje dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi, jak również, że podanie tych danych jest dobrowolne.   W przypadku, jeżeli jesteście Państwo zainteresowani udziałem w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Sieć Badawcza Łukasiewicz – Krakowski Instytut Technologiczny, w treści dokumentu CV należy dodatkowo zamieścić klauzulę o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Sieć Badawcza Łukasiewicz – Krakowski Instytut Technologiczny ul. Zakopiańska 73, 30-418 Kraków dla celów przyszłych rekrutacji prowadzonych przez InstytutJednocześnie oświadczam, że zostałam/em poinformowana/y o przysługujących mi prawach (opisanych wyżej).   Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Krakowski Instytut Technologiczny (dalej: Instytut)  z siedzibą ul. Zakopiańska 73, 30-418 Kraków. Dane osobowe będą przetwarzane przez Instytut w celu przeprowadzenia procesu bieżących rekrutacji na określone stanowisko pracy, a w przypadku wyrażenia wyraźnej i dobrowolnej zgody – także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Więcej informacji o ochronie danych osobowych znajduje się tutaj. Dokumenty przesłane po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane. Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie z wykorzystaniem danych kontaktowych, które zostaną podane przez kandydata w dokumentach aplikacyjnych. Dodatkowe informacje można uzyskać pisząc na adres mailowy: rekrutacja@kit.lukasiewicz.gov.pl DPZ_38/2024

11 miesięcy temu

Instytut

Łukasiewicz - IChP

poziom

-

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie średnie, preferowane wyższe kierunkowe Rachunkowość/Finanse
  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w księgowości
  • Doświadczenie w wystawianiu faktur i prowadzeniu rozliczeń z kontrahentami
  • Doświadczenie w sporządzaniu raportów
  • Umiejętność analizowania umów najmu oraz innych dokumentów związanych z nieruchomościami pod kątem wystawiania faktur i raportowania
  • Umiejętność redagowania pism, projektów umów najmu, aneksów i porozumień oraz doświadczenie w tym zakresie
  • Bardzo dobra znajomość MS Excel
  • Systematyczność, umiejętność planowania, organizowania pracy własnej oraz identyfikowania problemów
  • Odpowiedzialność, skrupulatność, terminowość, umiejętność zaangażowania się
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Znajomość sektora nieruchomości będzie dodatkowym atutem.

mile widziane

-

opis stanowiska

-

nazwa instytutu

Łukasiewicz - IChP

opis instytutu

-

codzienne zadania

  • Analiza umów najmu i pozostałych dokumentów związanych z nieruchomościami pod kątem wystawiania faktur i raportowania
  • Wystawianie faktur najemcom
  • Waloryzowanie stawek czynszów najmu
  • Weryfikowanie sald najemców
  • Prowadzenie spraw związanych ze zwracaniem kaucji
  • Prowadzenie rozliczeń z najemcami dotyczących wykonanych robót budowlanych
  • Wprowadzanie danych z umów najmu do rejestrów
  • Rejestrowanie wypowiedzeń umów najmu
  • Prowadzenie dokumentacji i zestawień dotyczących zawartych umów najmu
  • Przygotowywanie raportów miesięcznych/kwartalnych/ad-hoc
  • Przygotowywanie korespondencji w sprawach związanych z najmem
  • Przygotowywanie projektów umów najmu, aneksów i porozumień.

benefity

Stabilne, pełnoetatowe zatrudnienie na umowę o pracę Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i wiedzy Ruchomy czas pracy Pracowniczy Program Emerytalny (po 3 miesiącach pracy w Łukasiewicz – IChP) Możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie oraz pakietu medycznego Pakiet socjalny w ramach Zakładowego Układu Zbiorowego Pracy (kasa pożyczkowa, dopłaty do wypoczynku we własnym zakresie, dopłaty do żłobków i przedszkoli) Możliwość dofinansowania szkoleń, kursów, studiów podyplomowych w zakresie podnoszenia posiadanych kompetencji w tym kursów językowych Możliwość dalszego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji Duża samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań. Zgłoszenie powinno zawierać życiorys /CV z uwzględnieniem opisu kwalifikacji, przebiegu pracy zawodowej i doświadczenia.

11 miesięcy temu

Instytut

-

poziom

-

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

  1. Wykształcenie wyższe lub średnie i 2-letnie doświadczenie zawodowe albo wykształcenie średnie branżowe i 2-letnie doświadczenie zawodowe (preferowane wykształcenie o profilu ekonomicznym lub pokrewnym).
  2. Znajomość zasad realizowania i rozliczania środków publicznych, w szczególności projektów finansowanych z Funduszy Europejskich.
  3. Znajomość zasad przygotowywania postępowań związanych z wyborem Dostawców Wykonawców pod kątem zasady konkurencyjności.
  4. Doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji aplikacyjnej (wnioski studia wykonalności biznesplany) będzie dodatkowym atutem.
  5. Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
  6. Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, w szczególności programu MS Excel.
  7. Profesjonalizm w podejściu do realizowanych projektów i wysoki poziom odpowiedzialności za powierzone zadania.
  8. Umiejętność zarządzania czasem i realizacji założonych celów.
  9. Umiejętność pracy zespołowej.

mile widziane

  1. Mile widziana umiejętność obsługi systemów, takich jak Centralny System Teleinformatyczny SL2014, Lokalny System Informatyczny (LSI), Centralny System Teleinformatyczny CST2021.

opis stanowiska

Rodzaj umowy: umowa o pracę

Wymiar etatu: pełny etat

Miejsce wykonywania pracy: Kraków ul. Zakopiańska 73

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

  1. Prowadzenie prac administracyjnych, formalnych oraz finansowych, związanych z projektami dofinansowywanymi ze źródeł zewnętrznych (NCBR, NCN, MNiSW, FNP, ABM), w tym m.in.:
    • Uczestnictwo w przygotowaniu wniosków o dofinansowanie prac B+R, aparatury i inwestycji;
    • Przygotowywanie umów i aneksów do umów do projektów realizowanych w Instytucie;
    • Kontrola i monitorowanie od strony formalnej zgodności z harmonogramem zadaniowym projektów;
    • Przygotowywanie wniosków o płatność, raportów finansowych i dokumentacji finansowej związanej z realizacją projektów;
    • Uczestnictwo w przygotowywaniu raportów okresowych, rocznych i końcowych z realizacji projektów;
    • Gromadzenie danych i pomoc w przygotowaniu informacji dotyczącej efektów wdrożeniowych uzyskanych w wyniku zakończonych projektów.
  2. Wspomaganie działań na rzecz pozyskiwania środków na realizację prac badawczo-rozwojowych w Instytucie.
  3. Bieżąca współpraca z Kierownikiem Działu i innymi pracownikami Instytutu.

benefity

  1. Pracę w organizacji badawczej nastawionej na realizację innowacyjnych, prestiżowych projektów B+R.
  2. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  3. Elastyczne godziny pracy.
  1. Pakiet benefitów (dofinansowanie do wypoczynku, pakiet dodatkowej opieki medycznej, możliwość przystąpienia do programu ubezpieczenia na życie).
  2. Możliwość stałego rozwoju zawodowego i wsparcie Instytutu w tym zakresie.
  3. Darmowe miejsce parkingowe.
Dokumenty:
  • CV
Uprzejmie prosimy, aby w treści dokumentu CV przesłanego do Sieć Badawcza Łukasiewicz – Krakowskiego Instytutu Technologicznego, zamieścić klauzulę o treści: W oparciu o art. 221a i art. 221b ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Sieć Badawcza Łukasiewicz – Krakowski Instytut Technologiczny ul. Zakopiańska 73, 30-418 Kraków dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego procesu rekrutacji. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em poinformowana/y o przysługującym mi prawie: dostępu do danych i ich poprawiania, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania moich danych osobowych, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uznam, że moje dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi, jak również, że podanie tych danych jest dobrowolne. W przypadku, jeżeli jesteście Państwo zainteresowani udziałem w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Sieć Badawcza Łukasiewicz – Krakowski Instytut Technologiczny, w treści dokumentu CV należy dodatkowo zamieścić klauzulę o treści:   Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Sieć Badawcza Łukasiewicz – Krakowski Instytut Technologiczny ul. Zakopiańska 73, 30-418 Kraków dla celów przyszłych rekrutacji prowadzonych przez InstytutJednocześnie oświadczam, że zostałam/em poinformowana/y, o przysługujących mi prawach (opisanych wyżej). Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Krakowski Instytut Technologiczny (dalej: Instytut)  z siedzibą ul. Zakopiańska 73, 30-418 Kraków. Dane osobowe będą przetwarzane przez Instytut w celu przeprowadzenia procesu bieżących rekrutacji na określone stanowisko pracy, a w przypadku wyrażenia wyraźnej i dobrowolnej zgody – także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Więcej informacji o ochronie danych osobowych znajduje się tutaj.   Dokumenty niekompletne lub przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie z wykorzystaniem danych kontaktowych, które zostaną podane przez kandydata w dokumentach aplikacyjnych. Dodatkowe informacje można uzyskać pisząc na adres mailowy: rekrutacja@kit.lukasiewicz.gov.pl Nr ref: CM_40/2024

11 miesięcy temu

Instytut

Łukasiewicz – Warszawski Instytut Technologiczny

poziom

specjalista-regular

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie – co najmniej średnie kierunkowe w zakresie: mechanika, budowa i eksploatacja maszyn (lub pokrewne) i 2 lata doświadczenia zawodowego albo wykształcenie wyższe i co najmniej 3 letnie praktyczne doświadczenie w zakresie serwisowania i eksploatacji (w tym aspekty BHP) maszyn budowlanych i urządzeń technicznych.
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność oraz odporność na stres.
  • Zdolność do jasnego i precyzyjnego przekazywania informacji oraz egzekwowania zasad podczas egzaminów.
  • Znajomość rozwiązań konstrukcyjnych i praktycznych aspektów eksploatacji maszyn budowlanych i urządzeń technicznych.
  • Prawo jazdy kat. B
  • Gotowość do odbywania podróży służbowych.

mile widziane

Doświadczenie w zarządzaniu zespołami pracowniczymi.

opis stanowiska

-

nazwa instytutu

Łukasiewicz – Warszawski Instytut Technologiczny

opis instytutu

Sieć Badawcza Łukasiewicz - Warszawski Instytut Technologiczny to interdyscyplinarna jednostka badawcza, której rolą jest dostarczanie przedsiębiorcom innowacyjnych technologii umacniających ich konkurencyjną pozycję rynkową w kraju oraz zagranicą. Tworzymy ekologiczne rozwiązania dla środowiska i biznesu, szczególnie w obszarze zrównoważonego i modułowego budownictwa. Naszym celem strategicznym jest wzrost udziału Instytutu na rynku B+R i komercjalizacji. Wartościami, które cenimy są pasja, kreatywność, odwaga, rzetelność i solidarność.

codzienne zadania

  • Przeprowadzanie egzaminów praktycznych i teoretycznych osób, które ukończyły szkolenie i chcą uzyskać uprawnienia operatora maszyny lub urządzenia technicznego.
  • Sporządzanie dokumentacji z przebiegu egzaminu.
  • Weryfikacja warunków organizacyjno-technicznych związanych z sesją egzaminacyjną.
  • Uczestnictwo w spotkaniach okresowych.
  • Aktywne uczestnictwo w doskonaleniu procesu egzaminacyjnego.

benefity

  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i powierzonej odpowiedzialności
  • Samochód służbowy (praca mobilna) i wszelkie narzędzia niezbędne do pracy (przy umowie o pracę).
  • Atrakcyjne szkolenia teoretyczne i praktyczne.
  • Dofinansowanie do zajęć sportowych, opieka medyczna, świadczenia urlopowe i socjalne, ubezpieczenia grupowe i indywidualne (dot. umowy o pracę).

11 miesięcy temu

Instytut

Łukasiewicz – Warszawski Instytut Technologiczny

poziom

specjalista-regular

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie – stopień doktora i 2 – letnie doświadczenie w sektorze badawczo – rozwojowym albo wykształcenie wyższe magisterskie i 3 – letnie doświadczenie w sektorze badawczo – rozwojowym, w tym udział w realizacji projektów badawczych.
  • Posiadanie wiedzy specjalistycznej, zagadnień związanych z obronnością i bezpieczeństwem, w tym uzbrojenia, amunicji, materiałów wybuchowych, osłon balistycznych oraz mechanicznych urządzeń zabezpieczających.
  • Znajomość norm i standardów – biegłość w krajowych i międzynarodowych normach dotyczących mechanicznych urządzeń zabezpieczających i przegród budowlanych, a także doświadczenie w działalności normalizacyjnej.
  • Doświadczenie w działalności koncesjonowanej - praktyczna wiedza w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią i amunicją oraz technologiami o przeznaczeniu policyjnym lub wojskowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Umiejętności analityczne.
  • Zarządzanie zespołem.
  • Efektywna komunikacja interpersonalna.
  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami (planowanie, realizacja i nadzór projektów badawczo-rozwojowych, w tym umiejętność pozyskiwania funduszy i współpracy z różnymi podmiotami).
  • Znajomość nowoczesnych technologii.

mile widziane

Posiadanie odpowiednich certyfikatów z zakresu zarządzania bezpieczeństwem oraz uprawnień do prowadzenia działalności koncesjonowanej w obszarze obronności i bezpieczeństwa.

opis stanowiska

-

nazwa instytutu

Łukasiewicz – Warszawski Instytut Technologiczny

opis instytutu

Sieć Badawcza Łukasiewicz - Warszawski Instytut Technologiczny to interdyscyplinarna jednostka badawcza, której rolą jest dostarczanie przedsiębiorcom innowacyjnych technologii umacniających ich konkurencyjną pozycję rynkową w kraju oraz zagranicą. Tworzymy ekologiczne rozwiązania dla środowiska i biznesu, szczególnie w obszarze zrównoważonego i modułowego budownictwa. Naszym celem strategicznym jest wzrost udziału Instytutu na rynku B+R i komercjalizacji. Wartościami, które cenimy są pasja, kreatywność, odwaga, rzetelność i solidarność.

codzienne zadania

  • Zarządzanie zespołem pracowników.
  • Nadzorowanie praca badawczych wyrobów objętych zakresem akredytacji.
  • Realizację przedsięwzięć z zakresu używania i przechowywania materiałów wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego.
  • Kierowanie realizacji ekspertyz oraz opracowań naukowych dotyczących materiałów wybuchowych i innych wyrobów koncesjonowanych.
  • Dbałość o utrzymanie akredytacji, zgodnie z wymaganiami zawartymi w normie PN-EN ISO/IEC 17025 i dokumentach PCA oraz stały nadzór nad infrastrukturą i aparaturą badawczą.
  • Wspieranie działań w obszarze komercjalizacji, transferu wiedzy, wdrożeń, ochrony własności intelektualnej wyników prowadzonych prac badawczo-rozwojowych i marketingu.
  • Dbanie o bezpieczeństwo pracowników.
  • Nadzór nad przetwarzaną dokumentacją medyczną związaną z wykonanymi badaniami laboratoryjnymi.

benefity

  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i powierzonej odpowiedzialności.
  • Atrakcyjne szkolenia teoretyczne i praktyczne.
  • Dofinansowanie do zajęć sportowych, opieka medyczna, świadczenia urlopowe i socjalne, ubezpieczenia grupowe i indywidualne.

11 miesięcy temu

Instytut

-

poziom

-

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

  • 2 letnie doświadczenie pracy w księgowości,
  • praktyczna znajomość przepisów podatkowych i rachunkowych,
  • wykształcenie minimum średnie,
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel),
  • wysoki poziom samodzielności w zakresie realizacji powierzonych zadań,
  • punktualność, doskonała organizacja pracy własnej, zdolność analitycznego myślenia, systematyczność a także zaangażowanie,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • dbanie o pozytywny wizerunek Instytutu.

mile widziane

---

opis stanowiska

  • Rodzaj umowy: umowa o pracę
  • Wymiar etatu: pełny etat
  • Pion: wsparcia
  • Liczba stanowisk: 1
  • Miejsce wykonywania pracy: Gliwice, ul. Karola Miarki 12-14

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

  • wystawianie faktur sprzedaży, not księgowych oraz not korygujących,
  • sprawdzanie poprawności wystawionych faktur sprzedaży pod kątem obowiązujących przepisów podatku VAT i podatku dochodowego od osób prawnych,
  • monitorowanie, weryfikacja i księgowanie dokumentów głównie faktur zakupowych kosztowych, magazynowych i importowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami,
  • księgowanie dokumentów PK oraz wyciągów bankowych,
  • rozliczanie i uzgadnianie sald na kontach rozrachunkowych,
  • rozliczanie i uzgadnianie wybranych kont księgowych,
  • udział w zamykaniu okresów sprawozdawczych,
  • tworzenie zestawień, raportów i analiz,
  • bieżące wsparcie działu księgowego w ramach innych zadań,
  • monitorowanie zmian w przepisach prawnych, które regulują zagadnienia podatkowe i rachunkowe.

benefity

Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w polskim Instytucie należącym do Sieci Badawczej Łukasiewicz,
  • możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego,
  • pakiet socjalny,
  • przyjazną atmosferę w pracy,
  • możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia.
Oferty należy złożyć drogą mailową w terminie do 27.12.2024 r. na adres: Dokumenty wymagane od kandydata:
  • CV
Do przesłanych dokumentów prosimy dołączyć niniejszą klauzulę:  „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Sieć Badawczą Łukasiewicz – Górnośląski Instytut Technologiczny moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U., poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).” Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną. Komisja Rekrutacyjna zastrzega sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami. Komisja rekrutacyjna na każdym etapie postępowania może zakończyć proces naboru bez podania przyczyny. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronie internetowej Sieć Badawcza Łukasiewicz – Górnośląski Instytut Technologiczny. Ogłoszenie jest ważne do 27.12.2024r z możliwością wydłużenia czasu trwania naboru. KLAUZULA INFORMACYJNA – Rekrutacja Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04) (RODO) informuję, że:
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Górnośląski Instytut Technologiczny, ul. Karola Miarki 12-14, 44-100 Gliwice, tel. +48 32 23 45 205, fax:+48 32 23 45 300, e-mail: sekretariat@git.lukasiewicz.gov.pl, NIP: 6312691891.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, Pawła Gabriela, z którym może się Pani/Pan skontaktować pod adresem e-mail: iod@git.lukasiewicz.gov.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadań Instytutu związanych z rekrutacją pracowników.
  4. Niepodanie danych wymaganych przepisami prawa Art. 22 ust 1 Kodeksu Pracy, bądź podanie tych danych niekompletnych będzie skutkowało wyłączeniem Pani/Pana z procesu rekrutacji. Poprzez dobrowolne podanie innych danych niewymaganych przepisami prawa wyraża Pani/Pan zgodę na ich przetwarzanie w procesie rekrutacji.
  5. Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Pani/Pan na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Ponadto podstawę prawną stanowią przepisy prawa pracy: art. 22  Kodeksu pracy oraz §1 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika.
  6. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane wyłącznie przez Administratora i nie są przekazywane do innych podmiotów.
  7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/ organizacji międzynarodowej.
  8. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych nie jest związane z podejmowaniem decyzji w sposób zautomatyzowany.
  9. Podczas przetwarzania Pani/Pana danych osobowych nie jest stosowane profilowanie.
  10. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne do przeprowadzenia rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Panią/Pana zgody na wykorzystanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, dane te będą przetwarzane przez 9 miesięcy. Dane osobowe po zakończeniu procesu rekrutacji zostaną przez Administratora usunięte – zniszczone lub zwrócone kandydatowi, jeśli stosowna adnotacja zostanie przez niego umieszczona w składanych dokumentach.
  11. Posiada Pani/Pan prawo do żądania dostępu do treści swoich danych oraz prawo do żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit a), lub wyraźnej zgody (art. 9 ust. 2 lit. a) ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem.
  12. W przypadku, gdy uzna Pan/Pani iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., ma Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  13. W celu skorzystania z praw, o których mowa w pkt 11 należy skontaktować się z Administratorem lub Inspektorem Ochrony Danych, korzystając ze wskazanych wyżej danych kontaktowych.

11 miesięcy temu

Instytut

-

poziom

-

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

  • aktualne uprawnienia VT1 i 2 i PT1 i 2 lub VT1 i 2 i MT1 i 2,
  • wykształcenie wyższe magisterskie i 3-letnie doświadczenie zawodowe,
  • preferowane specjalizacje: technologie i urządzenia spawalnicze, automatyzacja i robotyzacja procesów spawalniczych, inżynieria materiałowa,
  • predyspozycje do prowadzenia zajęć dydaktycznych,
  • dyspozycyjność do prowadzenia zajęć na kursach wyjazdowych,
  • prawo jazdy kategorii B,
  • znajomość rysunku technicznego,
  • umiejętność obsługi pakietu MS OFFICE,
  • znajomość języka angielskiego- komunikatywnie w mowie i piśmie,
  • umiejętność pracy w zespole.

mile widziane

---

opis stanowiska

  • Rodzaj umowy: umowa o pracę
  • Wymiar etatu: 1/1 etatu
  • Liczba stanowisk: 1
  • Pion: wsparcia
  • Miejsce wykonywania pracy: Gliwice, ul. Błogosławionego Czesława 16-18

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

  • prowadzenie wykładów i ćwiczeń na kursach NDT,
  • prowadzenie zajęć na kursach akredytowanych przez Międzynarodowy Instytut Spawalnictwa/Europejską Federację Spawalniczą oraz wg programów własnych Instytutu,
  • prowadzenie badań NDT,
  • przygotowanie materiałów dydaktycznych i próbek na potrzeby kursów NDT,
  • planowanie i realizacja prac badawczych, ekspertyz, testów i innych usług,
  • udział w projektach finansowanych ze środków krajowych i europejskich,
  • transfer wiedzy do przemysłu.

benefity

  • stabilne zatrudnienie w polskim Instytucie należącym do Sieci Badawczej Łukasiewicz,
  • pakiet socjalny,
  • przyjazną atmosferę w pracy,
  • możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia,
  • możliwość rozwoju zawodowego.
Dokumenty wymagane od kandydata:
  • CV
Do przesłanych dokumentów prosimy dołączyć niniejszą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Sieć Badawczą Łukasiewicz – Górnośląski Instytut Technologiczny moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U., poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).” Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronie internetowej Sieć Badawcza Łukasiewicz – Górnośląski Instytut Technologiczny. Oferty należy złożyć drogą mailową w terminie do 25.12.2024 r. na adres: Dokumenty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Ogłoszenie jest ważne do 25.12.2024 r. z możliwością wydłużenia czasu trwania naboru. KLAUZULA INFORMACYJNA – Rekrutacja Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04) (RODO) informuję, że:
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Górnośląski Instytut Technologiczny, ul. Karola Miarki 12-14, 44-100 Gliwice, tel. +48 32 23 45 205, fax:+48 32 23 45 300, e-mail: sekretariat@git.lukasiewicz.gov.pl, NIP: 6312691891.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, Pawła Gabriela, z którym może się Pani/Pan skontaktować pod adresem e-mail: iod@git.lukasiewicz.gov.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadań Instytutu związanych z rekrutacją pracowników.
  4. Niepodanie danych wymaganych przepisami prawa Art. 22 ust 1 Kodeksu Pracy, bądź podanie tych danych niekompletnych będzie skutkowało wyłączeniem Pani/Pana z procesu rekrutacji. Poprzez dobrowolne podanie innych danych niewymaganych przepisami prawa wyraża Pani/Pan zgodę na ich przetwarzanie w procesie rekrutacji.
  5. Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Pani/Pan na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Ponadto podstawę prawną stanowią przepisy prawa pracy: art. 22  Kodeksu pracy oraz §1 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika.
  6. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane wyłącznie przez Administratora i nie są przekazywane do innych podmiotów.
  7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/ organizacji międzynarodowej.
  8. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych nie jest związane z podejmowaniem decyzji w sposób zautomatyzowany.
  9. Podczas przetwarzania Pani/Pana danych osobowych nie jest stosowane profilowanie.
  10. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne do przeprowadzenia rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Panią/Pana zgody na wykorzystanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, dane te będą przetwarzane przez 9 miesięcy. Dane osobowe po zakończeniu procesu rekrutacji zostaną przez Administratora usunięte – zniszczone lub zwrócone kandydatowi, jeśli stosowna adnotacja zostanie przez niego umieszczona w składanych dokumentach.
  11. Posiada Pani/Pan prawo do żądania dostępu do treści swoich danych oraz prawo do żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit a), lub wyraźnej zgody (art. 9 ust. 2 lit. a) ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem.
  12. W przypadku, gdy uzna Pan/Pani iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., ma Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  13. W celu skorzystania z praw, o których mowa w pkt 11 należy skontaktować się z Administratorem lub Inspektorem Ochrony Danych, korzystając ze wskazanych wyżej danych kontaktowych.

11 miesięcy temu

Instytut

-

poziom

-

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

  • aktualne uprawnienia VT1 i 2 i PT1 i 2 lub VT1 i 2 i MT1 i 2,
  • wykształcenie wyższe techniczne i roczne doświadczenie zawodowe,
  • preferowane specjalizacje: technologie i urządzenia spawalnicze, automatyzacja i robotyzacja procesów spawalniczych, inżynieria materiałowa,
  • predyspozycje do prowadzenia zajęć dydaktycznych,
  • dyspozycyjność do prowadzenia zajęć na kursach wyjazdowych,
  • prawo jazdy kategorii B,
  • znajomość rysunku technicznego,
  • umiejętność obsługi pakietu MS OFFICE,
  • znajomość języka angielskiego- komunikatywnie w mowie i piśmie,
  • umiejętność pracy w zespole.

mile widziane

---

opis stanowiska

  • Rodzaj umowy: umowa o pracę
  • Wymiar etatu: 0,6 etatu
  • Liczba stanowisk: 1
  • Pion: wsparcia
  • Miejsce wykonywania pracy: Gliwice, ul. Błogosławionego Czesława 16-18

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

  • prowadzenie wykładów i ćwiczeń na kursach NDT,
  • prowadzenie zajęć na kursach akredytowanych przez Międzynarodowy Instytut
  • Spawalnictwa/Europejską Federację Spawalniczą oraz wg programów własnych Instytutu,
  • prowadzenie badań NDT,
  • przygotowanie materiałów dydaktycznych i próbek na potrzeby kursów NDT,
  • planowanie i realizacja prac badawczych, ekspertyz, testów i innych usług,
  • udział w projektach finansowanych ze środków krajowych i europejskich,
  • transfer wiedzy do przemysłu.

benefity

  • stabilne zatrudnienie w polskim Instytucie należącym do Sieci Badawczej Łukasiewicz,
  • pakiet socjalny,
  • przyjazną atmosferę w pracy,
  • możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia,
  • możliwość rozwoju zawodowego.
Dokumenty wymagane od kandydata:
  •  CV
Do przesłanych dokumentów prosimy dołączyć niniejszą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Sieć Badawczą Łukasiewicz – Górnośląski Instytut Technologiczny moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U., poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).” Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronie internetowej Sieć Badawcza Łukasiewicz – Górnośląski Instytut Technologiczny. Oferty należy złożyć drogą mailową w terminie do 25.12.2024 r. na adres: Dokumenty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Ogłoszenie jest ważne do 25.12.2024 r. z możliwością wydłużenia czasu trwania naboru. KLAUZULA INFORMACYJNA – Rekrutacja Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04) (RODO) informuję, że:
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Górnośląski Instytut Technologiczny, ul. Karola Miarki 12-14, 44-100 Gliwice, tel. +48 32 23 45 205, fax:+48 32 23 45 300, e-mail: sekretariat@git.lukasiewicz.gov.pl, NIP: 6312691891.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, Pawła Gabriela, z którym może się Pani/Pan skontaktować pod adresem e-mail: iod@git.lukasiewicz.gov.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadań Instytutu związanych z rekrutacją pracowników.
  4. Niepodanie danych wymaganych przepisami prawa Art. 22 ust 1 Kodeksu Pracy, bądź podanie tych danych niekompletnych będzie skutkowało wyłączeniem Pani/Pana z procesu rekrutacji. Poprzez dobrowolne podanie innych danych niewymaganych przepisami prawa wyraża Pani/Pan zgodę na ich przetwarzanie w procesie rekrutacji.
  5. Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Pani/Pan na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Ponadto podstawę prawną stanowią przepisy prawa pracy: art. 22  Kodeksu pracy oraz §1 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika.
  6. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane wyłącznie przez Administratora i nie są przekazywane do innych podmiotów.
  7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/ organizacji międzynarodowej.
  8. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych nie jest związane z podejmowaniem decyzji w sposób zautomatyzowany.
  9. Podczas przetwarzania Pani/Pana danych osobowych nie jest stosowane profilowanie.
  10. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne do przeprowadzenia rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Panią/Pana zgody na wykorzystanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, dane te będą przetwarzane przez 9 miesięcy. Dane osobowe po zakończeniu procesu rekrutacji zostaną przez Administratora usunięte – zniszczone lub zwrócone kandydatowi, jeśli stosowna adnotacja zostanie przez niego umieszczona w składanych dokumentach.
  11. Posiada Pani/Pan prawo do żądania dostępu do treści swoich danych oraz prawo do żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit a), lub wyraźnej zgody (art. 9 ust. 2 lit. a) ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem.
  12. W przypadku, gdy uzna Pan/Pani iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., ma Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  13. W celu skorzystania z praw, o których mowa w pkt 11 należy skontaktować się z Administratorem lub Inspektorem Ochrony Danych, korzystając ze wskazanych wyżej danych kontaktowych.

12 miesięcy temu

Instytut

-

poziom

-

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

1) Wykształcenie zasadnicze zawodowe/branżowe zawodowe;
2) Doświadczenie w zakresie prowadzenia prac remontowych, ogólnobudowlanych (m.in. przygotowanie ścian, szpachlowanie, malowanie, płytkowanie, układnie podłogi, wstawienie futryn, prace rozbiórkowe i przygotowawcze);
3) Umiejętność pracy z narzędziami i rusztowaniami;
4) Wiedza na temat materiałów budowlanych i ich doboru;
5) Wiedza na temat sposobów bezpiecznego wykonywania prac remontowo-budowlanych;
6) Przygotowanie do pracy fizycznej;
7) Rzetelność, obowiązkowość.

mile widziane

1) Prawo jazdy kat. B;
2) Doświadczenie w pracy w obiektach zabytkowych;
3) Uprawnienia do pracy na wysokościach.

opis stanowiska

Opis stanowiska:

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki jest państwową osobą prawną, wiodącą jednostką w Polsce w zakresie współpracy z przemysłem, zajmującą się konstruowaniem i doskonaleniem wytwarzanych oraz eksploatowanych wyrobów elektrotechnicznych. Więcej informacji na oficjalnej stronie: www.iel.lukasiewicz.gov.pl

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki oferuje niepowtarzalną możliwość rozwoju zawodowego oraz podjęcia wyzwań w sferze zawodowej, wzięcia udziału w tworzeniu pozytywnego wizerunku marki i pracę w obsłudze sfery badawczo-rozwojowej ukierunkowanej na budowanie pomostu między nauką, a gospodarką.

  1. Miejsce pracy: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki,  
    ul. M. Pożaryskiego 28, 04-703 Warszawa;
  2. Nazwa stanowiska: Pracownik techniczny w pionie wsparcia, w Dziale Inwestycji i Remontów;
  3. Ilość wolnych stanowisk pracy: 1;
  4. Wymiar zatrudnienia na stanowisku pracy: cały etat;

Osoby zainteresowane prosimy o zgłoszenia poprzez przycisk APLIKUJ do dnia 22 grudnia 2024. Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Pracodawca zastrzega prawo do zamknięcia rekrutacji bez wyboru kandydata i bez podania przyczyny oraz do przedłużenia terminu składania aplikacji. Informacja o wyniku rekrutacji będzie ogłoszona na stronie internetowej Instytutu. Dodatkowe informacje można uzyskać na stronie internetowej www.iel.lukasiewicz.gov.pl oraz pod adresem e-mail: praca@iel.lukasiewicz.gov.pl.

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

Wykonywanie prac remontowych i budowalnych wewnątrz i na zewnątrz budynków i obiektów:
1) Przygotowanie podłoża oraz malowanie różnymi technikami;
2) Układnie okładzin podłogowych i ściennych;
3) Wykonywanie montażu i demontażu stolarki/ślusarki okiennej i drzwiowej oraz prac towarzyszących;
4) Wykonywanie podstawowych prac w zakresie instalacji sanitarnej oraz biały montaż sanitarny;
5) Wykonywanie sufitów podwieszanych i ścianek działowych w systemie g-k z izolacją;
6) Wyburzenia remontowe;
7) Przenoszenie mebli, urządzeń, materiałów – w celu przygotowania pomieszczenia do prowadzenia prac;
8) Wykonywanie napraw schodów, parapetów, cokołów, glifów;
9) Rozkładanie i składanie rusztowań oraz prace tynkarskie.

benefity

1) Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
2) Możliwość preferencyjnych ubezpieczeń: medycznego (z dofinansowaniem) oraz ubezpieczenia na życie;
3) Karta sportowa;
4) Dofinansowanie do wypoczynku;
5) Elastyczne rozpoczynanie czasu pracy w ramach dozwolonego przedziału godzin.

 

12 miesięcy temu

Instytut

-

poziom

-

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie: technik informatyk (mile widziani studenci specjalizacji Bioinformatyka),
  • w przypadku studentów mile widziana aktywność na uczelni na polu naukowym, w tym np. realizacja projektów o charakterze badawczym,
  • podstawowa znajomość zagadnień związanych z diagnostyką obrazową w medycynie,
  • podstawowa znajomość zagadnień związanych z analityką danych,
  • podstawowa znajomość zagadnień dotyczących technik sztucznej inteligencji,
  • znajomość języków programowania, środowisk, programów, np. SQL, Python, R, Matlab, Labview, Imaris, Statistica,
  • język angielski na poziomie B2/C1.

mile widziane

Pożądane cechy:
  • samodzielność,
  • sumienność,
  • komunikatywność.

opis stanowiska

-

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

  • Udział w projektach wykorzystujących metody obliczeniowe służące do badania i symulacji struktury, funkcji i ewolucji genów, genomów i białek,
  • Analizę i zarządzanie informacjami z zastosowaniem wysokoprzepustowych technik eksperymentalnych,
  • Budowę i weryfikację modeli symulacyjnych odwzorowujących zagadnienia biologiczne, w tym biomedyczne, z wykorzystaniem specjalistycznych narzędzi informatycznych.

benefity

  • umowę o pracę,
  • pracę w instytucie badawczym o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • elastyczne godziny pracy,
  • udział w szkoleniach – m.in. darmowe kursy językowe (angielski, hiszpański, niemiecki, włoski) dla wszystkich pracowników,
  • bogaty pakiet socjalny – dofinansowanie do wypoczynku pracowników, świadczenia świąteczne, dofinansowanie do „zielonej szkoły”,
  • stabilność zatrudnienia – średni staż pracy naszych pracowników to 8 lat,
  • prywatną opiekę medyczną PZU,
  • karnety sportowe,
  • Pracowniczy Program Emerytalny,
  • grupowe ubezpieczenie na życie.
  Oferty zawierające CV prosimy składać do dnia 02.01.2025r.  klikając poniższy przycisk. Złożenie oferty potwierdza zapoznanie się kandydata do pracy z zamieszczoną w treści ogłoszenia rekrutacyjnego informacją o przetwarzaniu jego danych osobowych, a także stanowi wyraźne działanie potwierdzające wyrażenie przez niego zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w jego ofercie pracy (CV). Jednocześnie uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

12 miesięcy temu

Instytut

Łukasiewicz – Warszawski Instytut Technologiczny

poziom

manager (C-level)

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie – stopień doktora i 2 – letnie doświadczenie w sektorze badawczo – rozwojowym albo wykształcenie wyższe magisterskie i 3 – letnie doświadczenie w sektorze badawczo – rozwojowym, w tym udział w realizacji projektów badawczych
  • Umiejętność zarządzania pracownikami
  • Umiejętność komunikacji
  • Umiejętność pracy w zespole

mile widziane

-

opis stanowiska

-

nazwa instytutu

Łukasiewicz – Warszawski Instytut Technologiczny

opis instytutu

Sieć Badawcza Łukasiewicz - Warszawski Instytut Technologiczny to interdyscyplinarna jednostka badawcza, której rolą jest dostarczanie przedsiębiorcom innowacyjnych technologii umacniających ich konkurencyjną pozycję rynkową w kraju oraz zagranicą. Tworzymy ekologiczne rozwiązania dla środowiska i biznesu, szczególnie w obszarze zrównoważonego i modułowego budownictwa. Naszym celem strategicznym jest wzrost udziału Instytutu na rynku B+R i komercjalizacji. Wartościami, które cenimy są pasja, kreatywność, odwaga, rzetelność i solidarność.

codzienne zadania

  • Nadzór nad utrzymaniem i doskonaleniem funkcjonujących Systemów Zarzadzania oraz zapewnianie ich zgodności z wymaganiami normy PN-EN ISO/IEC 17025r.
  • Archiwizacja dokumentów Systemów Zarządzania.
  • Nadzór nad stosowaniem dokumentów systemu zarządzania, okresowy przegląd dokumentów, opracowanie nowych dokumentów, zgłoszenie do opiniowania nowego dokumentu albo zmian do dokumentów,
  • Zapewnienie odpowiednich dostarczanych z zewnątrz usług (PT/ILC, audyty wewnętrzne), w tym weryfikacja i wybór dostawcy, przygotowanie analizy wyboru dostawcy, przekazywanie wraz  z wnioskiem zakupowym dowodów spełnienia kryteriów oraz ocena dostawcy po odstawie.
  • Nadzór nad zarządzaniem systemów audytów wewnętrznych, zewnętrznych (nadzorowanie, organizacja, działania poauditowe).
  • Przygotowanie wewnętrznych przeglądów systemów zarzadzania.
  • Kontakt z Polskim Centrum Akredytacji.
  • Nadzór nad programem badań biegłości /porównań międzylaboratoryjnych i organizacja uczestnictwa.
  • Monitorowanie i aktualizacja norm badawczych oraz dokumentów ustawowych.
  • Monitorowanie skarg, prac niezgodnych z wymaganiami i działań korygujątych.
  • Prowadzenie szkoleń wewnętrznych w zakresie systemu zarządzania.
  • Koordynacja działań związanych z nadzorem nad wyposażeniem pomiarowym i badawczym.

benefity

  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i powierzonej. odpowiedzialności.
  • Atrakcyjne szkolenia teoretyczne i praktyczne.
  • Dofinansowanie do zajęć sportowych, opieka medyczna, świadczenia urlopowe i socjalne, ubezpieczenia grupowe i indywidualne.

12 miesięcy temu

Instytut

Łukasiewicz - IChP

poziom

-

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie wyższe magisterskie, techniczne.
  • Minimum 5-letnia praktyka przy realizacji inwestycji, w tym dofinansowanych ze środków unijnych.

mile widziane

-

opis stanowiska

Główny Specjalista/ Główna Specjalistka ds. budowlanych w ramach projektu KPO pn.: „Rozwój infrastruktury badawczej w innowacyjnych obszarach technologii farmaceutycznych i niskoemisyjnych w ramach Łukasiewicz–IChP – Kampus Mościcki” i „Centrum Technologii Wytwarzania API – Kampus Mościcki II”

nazwa instytutu

Łukasiewicz - IChP

opis instytutu

-

codzienne zadania

  • Uczestnictwo w spotkaniach organizowanych przez Instytut, dotyczących realizacji projektu.
  • Stosowanie się do istniejących w Instytucie procedur i zarządzeń itp.
  • Weryfikacja dokumentacji projektowej i kosztorysowej opracowywanej przez biura projektowe.
  • Koordynacja procesu pytań wykonawcy i odpowiedzi projektantów i użytkowników.
  • weryfikacja umów podwykonawczych oraz przygotowanie akceptacji lub sprzeciwów do tych umów.
  • Weryfikacja rozliczeń wykonawcy z podwykonawcami.
  • Koordynowanie pracy inspektorów nadzoru: branży sanitarnej, budowlanej, elektrycznej i teletechnicznej.
  • Monitorowanie postępu realizacji zadań inwestycyjnych zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową i harmonogramem realizacji projektu.
  • Udział w rozliczaniu zadań inwestycyjnych na podstawie harmonogramu realizacji projektu.
  • Udział w rozliczeniu rzeczowym projektu.
  • Organizowanie i protokołowanie spotkań roboczych dotyczących kontroli postępów i prawidłowości prowadzonych prac.
  • Udział w odbiorach częściowych/zaawansowania i końcowych robót budowlanych.
  • Nadzór nad wnioskami materiałowymi Wykonawcy dotyczącymi materiałów budowlanych i instalacyjnych, urządzeń jakie mają być wbudowane zgodnie z dokumentacja projektową.
  • Nadzór nad kompletowaniem dokumentacji technicznej, projektowej powykonawczej i podlegającej kontroli przez Instytucję Pośredniczącą.
  • Bezpośrednia współpraca ze wszystkimi członkami Zespołu Projektowego.
  • Uczestnictwo w spotkaniach organizowanych przez Instytut, dotyczących realizacji Projektu.

benefity

  • Stabilne, pełnoetatowe zatrudnienie na umowę o pracę.
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i wiedzy.
  • Ruchomy czas pracy.
  • Pracowniczy Program Emerytalny.
  • Możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie oraz pakietu medycznego.
  • Pakiet socjalny w ramach Zakładowego Układu Zbiorowego Pracy (kasa zapomogowo-pożyczkowa, dopłaty do wypoczynku we własnym zakresie, dopłaty do żłobków i przedszkoli).
  • Możliwość dofinansowania szkoleń, kursów, studiów podyplomowych w zakresie podnoszenia posiadanych kompetencji w tym kursów językowych.
  • Możliwość dalszego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
  • Dużą samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań.
Zgłoszenie powinno zawierać:
  • życiorys /CV z uwzględnieniem opisu kwalifikacji, przebiegu pracy zawodowej i doświadczenia.
Dokumenty prosimy przesyłać w terminie do dnia: 30-12-2024 r.

12 miesięcy temu

Instytut

Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny

poziom

lider obszaru

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie wyższe magisterskie
  • Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe
  • Minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami ludzkimi
  • Wiedza z zakresu komercjalizacji
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Umiejętność zarządzania czasem, ustalania priorytetów, sprawnego podejmowania decyzji
  • Umiejętność wyznaczania celów i egzekwowanie ich realizacji od podległych pracowników
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, negocjacyjne i organizacyjne.

mile widziane

  • Znajomość ustawy o Sieci Badawczej Łukasiewicz

opis stanowiska

  • Rodzaj umowy: umowa o pracę
  • Wymiar etatu: pełny etat
  • Pion: wsparcia
  • Liczba stanowisk: 1
  • Miejsce wykonywania pracy: Gliwice, ul. Karola Miarki 12-14

nazwa instytutu

Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny

opis instytutu

Świadczymy usług naukowo-badawcze, doradcze i szkoleniowe na rzecz producentów stali, użytkowników wyrobów stalowych i instytucji związanych z hutnictwem żelaza i stali. Prowadzimy zaawansowane badania w obszarze inteligentnej mobilności, w zakresie technologii lotniczych i kosmicznych. Kierunkiem szczególnie wspieranym są technologie wodorowe obejmujące badania nad wykorzystaniem wodoru w procesach metalurgicznych. Poszerzamy swoje możliwości badawcze na potrzeby energetyki poprzez wdrożenie badań nieniszczących NDT. Rozwijamy wiedzę w dziedzinie spawalnictwa oraz wspomagania przemysłu krajowego poprzez świadczenie najwyższej jakości usług w zakresie łączenia metali i tworzyw termoplastycznych oraz cięcia termicznego i metod pokrewnych w celu zapewnienia wysokiej jakości i konkurencyjności wyrobów spawanych w kraju i na rynkach zagranicznych. Opracowujemy nowe oraz rozwijamy i unowocześnieniami istniejące metody projektowania, konstruowania i badania maszyn elektrycznych. Wyniki tych prac są wykorzystywane przy projektowaniu i konstruowaniu nowych serii i odmian maszyn o najwyższych parametrach technicznych i eksploatacyjnych dorównujących, a niejednokrotnie przewyższających parametry czołowych firm europejskich i światowych.

codzienne zadania

  • identyfikacja i ocena potencjału komercjalizacyjnego wyników badań lub prac powstających w Instytucie
  • współpraca z zespołami badawczymi w celu rozwijania i wdrażania projektów B+R
  • negocjowanie i przygotowanie umów licencyjnych, współpracy badawczej, umów transferu technologii
  • współpraca z rzecznikiem patentowym w sprawach dot. ochrony praw własności przemysłowej
  • opracowanie i realizacja planów marketingowych Instytutu
  • organizacja wydarzeń promujących działalność naukową i badawczą instytutu (konferencje, seminaria, targi), w tym organizacja konferencji naukowo-technicznych, mających na celu popularyzację osiągnięć naukowych, produktów i usług Instytutu oraz promocję marki Łukasiewicza i Instytutu
  • tworzenie i dystrybucja materiałów promocyjnych, w tym: ulotek, prezentacji itp.
  • nawiązywanie i utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi, inwestorami, uczelniami i innymi instytucjami badawczymi
  • koordynacja projektów wspierających komercjalizację, w tym projektów miękkich
  • tworzenie, analiza danych rynkowych
  • monitorowanie trendów rynkowych i konkurencji oraz analizowanie możliwości rynkowych dla nowych technologii i innowacji
  • przygotowanie raportów i analiz dotyczących potencjalnych segmentów rynku oraz planów wejścia na rynek
  • obsługa systemów zewnętrznych sprawozdawczych tj. POL-on, Kokpit Zarządczy, PIMCORE
  • udział w pracach i posiedzeniach Platformy Kompetencji Łukasiewicza Komercjalizacja
  • przygotowywanie/prowadzenie wewnętrznych szkoleń z komercjalizacji i spotkań dotyczących pracy Instytutu
  • zarządzaniu kilkuosobowym zespołem

benefity

  • Stabilne zatrudnienie w polskim Instytucie należącym do Sieci Badawczej Łukasiewicz
  • Pakiet socjalny
  • Możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia.
Oferty należy złożyć drogą mailową w terminie do 30.12.2024 r. na adres: Dokumenty wymagane od kandydata:
  • CV
Do przesłanych dokumentów prosimy dołączyć niniejszą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Sieć Badawczą Łukasiewicz – Górnośląski Instytut Technologiczny moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U., poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).” Dokumenty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronie internetowej Sieć Badawcza Łukasiewicz – Górnośląski Instytut Technologiczny. Ogłoszenie jest ważne do 30.12.2024 r. z możliwością wydłużenia czasu trwania naboru. KLAUZULA INFORMACYJNA – Rekrutacja Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04) (RODO) informuję, że:
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Górnośląski Instytut Technologiczny, ul. Karola Miarki 12-14, 44-100 Gliwice, tel. +48 32 23 45 205, fax:+48 32 23 45 300, e-mail: sekretariat@git.lukasiewicz.gov.pl, NIP: 6312691891.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, Pawła Gabriela, z którym może się Pani/Pan skontaktować pod adresem e-mail: iod@git.lukasiewicz.gov.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadań Instytutu związanych z rekrutacją pracowników.
  4. Niepodanie danych wymaganych przepisami prawa Art. 22 ust 1 Kodeksu Pracy, bądź podanie tych danych niekompletnych będzie skutkowało wyłączeniem Pani/Pana z procesu rekrutacji. Poprzez dobrowolne podanie innych danych niewymaganych przepisami prawa wyraża Pani/Pan zgodę na ich przetwarzanie w procesie rekrutacji.
  5. Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Pani/Pan na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Ponadto podstawę prawną stanowią przepisy prawa pracy: art. 22  Kodeksu pracy oraz §1 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika.
  6. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane wyłącznie przez Administratora i nie są przekazywane do innych podmiotów.
  7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/ organizacji międzynarodowej.
  8. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych nie jest związane z podejmowaniem decyzji w sposób zautomatyzowany.
  9. Podczas przetwarzania Pani/Pana danych osobowych nie jest stosowane profilowanie.
  10. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne do przeprowadzenia rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Panią/Pana zgody na wykorzystanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, dane te będą przetwarzane przez 9 miesięcy. Dane osobowe po zakończeniu procesu rekrutacji zostaną przez Administratora usunięte – zniszczone lub zwrócone kandydatowi, jeśli stosowna adnotacja zostanie przez niego umieszczona w składanych dokumentach.
  11. Posiada Pani/Pan prawo do żądania dostępu do treści swoich danych oraz prawo do żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit a), lub wyraźnej zgody (art. 9 ust. 2 lit. a) ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem.
  12. W przypadku, gdy uzna Pan/Pani iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., ma Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  13. W celu skorzystania z praw, o których mowa w pkt 11 należy skontaktować się z Administratorem lub Inspektorem Ochrony Danych, korzystając ze wskazanych wyżej danych kontaktowych.

12 miesięcy temu

Instytut

-

poziom

-

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe lub wykształcenie średnie i min. 2 lata doświadczenia zawodowego,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (w mowie i piśmie),
  • znajomość pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych,
  • znajomość zasad pisowni i łatwość w prowadzeniu korespondencji,
  • samodzielność i elastyczność w działaniu,
  • znakomita organizacja pracy własnej,
  • prawo jazdy kat. B,
  • dbanie o pozytywny wizerunek Instytutu.

mile widziane

---

opis stanowiska

  • Rodzaj umowy: umowa o pracę
  • Wymiar etatu: 1/1 etatu
  • Liczba stanowisk: 1
  • Pion: wsparcia
  • Miejsce wykonywania pracy: ul. Bł. Czesława 16-18, Gliwice

nazwa instytutu

opis instytutu

-

codzienne zadania

  • wykonywanie zadań kancelaryjnych zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną, w tym prowadzenie rejestru przesyłek wpływających i wychodzących z Instytutu oraz wysyłanie korespondencji i przesyłek,
  • sporządzanie pism oraz ich powielanie,
  • odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów,
  • udzielanie informacji klientom, a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych lub stanowisk pracy,
  • sporządzanie raportów, protokołów i materiałów na potrzeby przełożonych,
  • organizacja zebrań, konferencji oraz spotkań i podróży służbowych przełożonych,
  • obsługa elektronicznej skrzynki podawczej Instytutu ePuap,
  • wykonywanie obowiązków wynikających z zastępstwa urlopowego współpracowników- również w pozostałych lokalizacjach,
  • realizowanie innych zadań zleconych przez Dyrekcję,
  • wykonywanie wszelkich innych poleceń przełożonego obejmujących prace wynikające z potrzeb Instytutu i zgodnych z kwalifikacjami pracownika.

benefity

  • stabilne zatrudnienie w polskim Instytucie należącym do Sieci Badawczej Łukasiewicz,
  • pakiet socjalny,
  • przyjazną atmosferę w pracy,
  • możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia.
Dokumenty wymagane od kandydata:
  • CV
Oferty należy złożyć drogą mailową w terminie do 16.12.2024 r. na adres: Do przesłanych dokumentów prosimy dołączyć niniejszą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Sieć Badawczą Łukasiewicz – Górnośląski Instytut Technologiczny moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U., poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).” Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronie internetowej Sieć Badawcza Łukasiewicz – Górnośląski Instytut Technologiczny. Ogłoszenie jest ważne do 16.12.2024 r., z możliwością wydłużenia czasu trwania naboru. KLAUZULA INFORMACYJNA – Rekrutacja Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04) (RODO) informuję, że:
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Górnośląski Instytut Technologiczny, ul. Karola Miarki 12-14, 44-100 Gliwice, tel. +48 32 23 45 205, fax:+48 32 23 45 300, e-mail: sekretariat@git.lukasiewicz.gov.pl, NIP: 6312691891.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, Pawła Gabriela, z którym może się Pani/Pan skontaktować pod adresem e-mail: iod@git.lukasiewicz.gov.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadań Instytutu związanych z rekrutacją pracowników.
  4. Niepodanie danych wymaganych przepisami prawa Art. 22 ust 1 Kodeksu Pracy, bądź podanie tych danych niekompletnych będzie skutkowało wyłączeniem Pani/Pana z procesu rekrutacji. Poprzez dobrowolne podanie innych danych niewymaganych przepisami prawa wyraża Pani/Pan zgodę na ich przetwarzanie w procesie rekrutacji.
  5. Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Pani/Pan na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Ponadto podstawę prawną stanowią przepisy prawa pracy: art. 22  Kodeksu pracy oraz §1 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika.
  6. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane wyłącznie przez Administratora i nie są przekazywane do innych podmiotów.
  7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/ organizacji międzynarodowej.
  8. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych nie jest związane z podejmowaniem decyzji w sposób zautomatyzowany.
  9. Podczas przetwarzania Pani/Pana danych osobowych nie jest stosowane profilowanie.
  10. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne do przeprowadzenia rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Panią/Pana zgody na wykorzystanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, dane te będą przetwarzane przez 9 miesięcy. Dane osobowe po zakończeniu procesu rekrutacji zostaną przez Administratora usunięte – zniszczone lub zwrócone kandydatowi, jeśli stosowna adnotacja zostanie przez niego umieszczona w składanych dokumentach.
  11. Posiada Pani/Pan prawo do żądania dostępu do treści swoich danych oraz prawo do żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit a), lub wyraźnej zgody (art. 9 ust. 2 lit. a) ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem.
  12. W przypadku, gdy uzna Pan/Pani iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., ma Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  13. W celu skorzystania z praw, o których mowa w pkt 11 należy skontaktować się z Administratorem lub Inspektorem Ochrony Danych, korzystając ze wskazanych wyżej danych kontaktowych.

12 miesięcy temu

Instytut

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych

poziom

-

data wygaśnięcia oferty

-

wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie: min. podstawowe, preferowane zawodowe,
  • dyspozycyjność,
  • rzetelność, zaangażowanie i dobra organizacja pracy,
  • umiejętności posługiwania się ręcznymi narzędziami prostymi,
  • chęć do pracy,
  • umiejętność pracy w zespole.
Wymagania dodatkowe:
  • posiadanie uprawnień do obsługi wózków widłowych,
  • uprawnienia do obsługi suwnic pomostowych, hakowo-lejniczych oraz czerpakowych, z poziomu „O” (kat. I S),
  • podstawowa umiejętność obsługi komputera,
  • ogólna wiedza z zakresu zagadnień dotyczących techniki.

mile widziane

-

Wymagane dokumenty:
  • CV,
  • list motywacyjny,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe/staż pracy (w przypadku dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz wykształcenie sporządzonych w języku obcym prosimy o załączenie tłumaczenia na język polski),
  • podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji,
  • podpisana klauzula informacyjna w procesie rekrutacji.
Termin i miejsce składania dokumentów: Oferty w zamkniętych kopertach z dopiskiem pracownik obsługi (wytapiacz), zawierające wszystkie wymagane dokumenty oraz podpisaną ZGODĄ NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJI i oświadczeniem o zapoznaniu się z KLAUZULĄ INFORMACYJNĄ W PROCESIE REKRUTACJI, prosimy kierować w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Oferta w konkursie na stanowisko Pracownik Obsługi do dnia 30.12.2024 r. na adres: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych ul. Złotoryjska 89 59-220 Legnica Komisja Rekrutacyjna zastrzega sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami. Komisja rekrutacyjna na każdym etapie postępowania może zakończyć proces naboru bez podania przyczyny.    

opis stanowiska

-

nazwa instytutu

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych

opis instytutu

-

codzienne zadania

  • obsługa napędu i sterowania pieców obrotowych,
  • obsługa zasilania palników głównych i pomocniczych,
  • przygotowywanie i obsługa form i kadzi do metalu i żużla (współpraca z suwnicowym),
  • obsługa pieca w zakresie spustu metalu i żużla,
  • obsługa układu wózków odlewniczych,
  • przygotowanie i obsługa szufli załadowczych (współpraca z suwnicowym),
  • obsługa taśmociągu załadowczego pieca,
  • obsługa i czyszczenie z pyłów układów gazociągów pomiędzy komorą dopalania a ostatnią komorą osadczą układu,
  • utrzymanie porządku i czystości w miejscu wykonywanych czynności i obrębie podległych instalacji,
  • zgodne intencją przełożonego wykonywanie jego poleceń,
  • przyjęcie informacji dotyczących pracy urządzeń od zmiany ustępującej,
  • zgodne z instruktażem i przepisami bhp wykonywanie swoich obowiązków, używanie odzieży ochronnej i sprzętu ochrony osobistej zgodne z przeznaczeniem,
  • prowadzenie procesu rafinacji zgrubnej na kotłach rafinacyjnych,
  • przygotowywanie form ma metal rafinowany,
  • obsługa spustu metalu do form wraz z oznaczeniem bloków zgodnie z wymaganą ewidencją.
 

benefity

  • zatrudnienie na umowę o pracę,
  • dostęp do wiedzy i możliwość podnoszenia kwalifikacji,
  • możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego,
  • przyjazną atmosferę pracy,
  • karta żywieniowa,
  • wydawane okresowo środki czystości,
  • dodatki za pracę zmianową oraz w weekendy i dni świąteczne.
Rodzaj umowy: umowa o pracę Wymiar etatu: pełny etat, praca na 4 zmiany w systemie 5 - brygadowym. 30 godzin średnio tygodniowo. Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych, Departament Produkcji i Gospodarki Cyrkularnej, Dział Produkcji Hutniczej (TPH), ul. Złotoryjska 194 (teren HM „Legnica”)

Dobry wybór

Czego możesz się spodziewać?

Wysokobudżetowe projekty, nowoczesna aparatura i międzynarodowe zespoły badawcze – stań się częścią Łukasiewicza!

praca nad ambitnymi
i prestiżowymi projektami R&D

Realizujemy ambitne projekty badawcze o dużej skali międzynarodowej i potencjale komercjalizacji.

staniesz ramię w ramię
z wybitnymi naukowcami

Pracuje z nami już 4500 ekspertów różnych dziedzin.

Nowoczesna aparatura badawcza
unikalna w skali kraju

Pracujemy w 400 laboratoriach w całej Polsce. Wiele z nich to najlepiej wyposażone placówki badawcze w kraju.

wynagrodzenie
na europejskim poziomie

Konkurencyjne stawki, porównywalne z innymi jednostkami badawczymi w Europie. Premie za komercjalizację prac R&D.

wiele możliwości
rozwoju zawodowego

Realizacja doktoratów wdrożeniowych, Akcelerator Łukasiewicza i liczne wewnętrzne programy rozwoju talentów.

Pakiety
benefitów pracowniczych

Dofinansowanie opieki zdrowotnej czy aktywności sportowej oraz dodatkowe pakiety ubezpieczeniowe to nasze standardy.

rozwijaj się

Wspieramy Twoje pomysły

Z nami możesz rozwijać i finansować własne projekty R&D poprzez liczne programy wewnętrzne Łukasiewicza, m.in:

Akcelerator Łukasiewicza

W Łukasiewiczu wspieramy przedsiębiorcze zespoły w powoływaniu spółek kapitałowych. Dzięki starannie przygotowanemu programowi, uczestnicy Akceleratora uczą się od najlepszych praktyków biznesu jak założyć i prowadzić własny startup. Finałem każdej edycji jest publiczny Demo Day, podczas którego zespoły prezentują się ekspertom, inwestorom i mediom.

Programy Łukasiewicza

W ramach tego instrumentu finansujemy obiecujące projekty B+R w kluczowych obszarach rozwoju polskiej gospodarki. Od determinacji naszych pracowników zależy, które z ich autorskich rozwiązań uzyskają znaczące wsparcie finansowe.

Baza Źródeł Finansowania

Kilkunastoosobowy zespół na co dzień zajmuje się szukaniem możliwości finansowania pomysłów naszych naukowców. Dzięki nim możesz pracować nad ich rozwojem, bez martwienia się o kwestie budżetowe.

pierwsza praca

Łącz edukację z pracą w Łukasiewiczu! Jesteś pełnoletnim uczniem lub studentem?
Chcesz pracować w obszarze R&D?

Wypełnij formularz i spróbuj swoich sił w Łukasiewiczu!
zgłoś się

Błąd: Brak formularza kontaktowego.

This will close in 0 seconds

This will close in 0 seconds