Wykształcenie wyższe magisterskie chemiczne, biologiczne, ekonomiczne lub pokrewne.
Dyplom MBA renomowanej Uczelni lub ukończone równoważne studia podyplomowe w obszarze zarządzania projektami lub Certyfikaty PRINCE2 Foundation i Practitioner.
Min 6 letnie doświadczenie w zarządzaniu i realizacji projektów finansowanych ze źródeł instytucjonalnych krajowych lub międzynarodowych.
Pełnienie funkcji Kierownika/Kierownika finansowego projektów implementujących technologie i rozwiązania techniczne o budżecie łącznym min. 40 mln zł.
Wiedza i umiejętności związane z zarządzaniem strategicznym i zarządzaniem zasobami ludzkimi.
Wiedza i umiejętności w zakresie stosowania systemów wspomagania decyzji, analiz, planowania i realizacji projektów.
Umiejętności pozyskiwania informacji oraz zdolności analityczne,
Znajomości języka angielskiego, poziom min. B2 w mowie i piśmie,
Bardzo dobra znajomość systemu operacyjnego Windows i pakietów biurowych MS Office (Word, Excel, PowerPoint),
Umiejętność organizacji pracy – zarządzanie swoim czasem oraz organizowanie swojej pracy w sposób zaplanowany, usystematyzowany i pozwalający na osiągnięcie zamierzonych celów,
Umiejętność pracy w zespole,
Sumienność i dokładność,
Samodzielność,
Zaangażowanie,
Kreatywność,
Przestrzeganie wysokich standardów etycznych, które budują zaufanie w relacjach biznesowych.
OPIS STANOWISKA
min. 0,5 etatu
NAZWA INSTYTUTU
Łukasiewicz - IChP
CODZIENNE ZADANIA:
Zarządzanie Projektem pt. Opracowanie innowacyjnej technologii wytwarzania produktu leczniczego stosowanego w leczeniu stwardnienia rozsianego realizowanego w ramach Umowa o dofinansowanie nr FENG.01.01-IP.01-005N/23-00 (NCBR) zgodnie z Umową o dofinansowanie i wewnętrznymi dokumentami obowiązującymi w Instytucie, w tym Regulaminem Zarządzania Projektami (budżet Projektu ok. 40 mln zł, zakończenie Projektu 31.12.2029).
Planowanie działalności objętej Projektem, koordynowanie jego realizacji oraz kontrola realizacji poszczególnych Zadań i osiąganie założonych celów projektowych, efektów, wskaźników.
Koordynowanie prac związanych z przygotowaniem planów Projektu, w tym plany ryzyka i innych niezbędnych dokumentów.
Wnioskowanie o przygotowanie umów i zleceń na wykonanie prac objętych Projektem w ramach usług obcych.
Ustalanie zadań i wydawanie poleceń uczestnikom Projektu, wynikających z zakresie przydzielonych im obowiązków w ramach Projektu oraz zadań przewidzianych Projektem.
Zapewnienie wysokiej jakości realizacji zadań przez uczestników Projektu oraz podejmowanie działań korygujących w przypadku naruszenia przyjętych standardów.
Zapewnienie terminowości realizacji zadań w ramach Projektu oraz gotowości jego uczestników do wykonywania prac związanych z procesem jego zakończenia.
Monitorowanie przebiegu prac w ramach Projektu oraz ich zgodność z harmonogramem rzeczowo-finansowym.
Przestrzeganie budżetu Projektu i akceptowanie wydatków pod kątem zgodności z Umową i zasadności.
Przestrzeganie zasad i obowiązków przyjętych w Instytucie i określonych w odrębnych przepisach prawa i Regulaminie Organizacyjnym obowiązującym w Instytucie.
Odpowiedzialność za osiągnięcie celów Projektu, w tym prowadzenie czynności kontroli funkcjonalnej i nadzoru oraz ich dokumentowanie.
Współpraca z Opiekunem wewnętrznym Projektu z Działu Sprzedaży w zakresie wszystkich czynności niezbędnych to bieżącego rozliczania Projektu z jednostką pośrednicząca.
Nadzór nad terminowym raportowaniem wyników badań Projektu w Dzienniku elektronicznym udostępnionym uczestnikom Projektu.
Współpraca z innymi instytutami Sieci Badawczej Łukasiewicz oraz Centrum Łukasiewicz w szczególności w zakresie związanych z realizowanym Projektem.
BENEFITY:
Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę (min 0,5 etatu) na czas realizacji Projektu (do 2029 r).
Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i wiedzy.
Ruchomy czas pracy.
Pracowniczy Program Emerytalny (po 3 miesiącach zatrudnienia).
Możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie oraz pakietu medycznego.
Pakiet socjalny w ramach Zakładowego Układu Zbiorowego Pracy (kasa zapomogowo-pożyczkowa, dopłaty do wypoczynku we własnym zakresie, dopłaty do żłobków i przedszkoli).
Możliwość dofinansowania szkoleń, kursów, studiów podyplomowych w zakresie podnoszenia posiadanych kompetencji w tym kursów językowych.
Możliwość dalszego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
Dużą samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań.
Dokumenty prosimy przesyłać w terminie do dnia: 12.02.2025 r.