Specjalista w Dziale Zarządzania Projektami

WYNAGRODZENIE :
od 9000.00
do 9500.00
WYMAGANIA OBOWIĄZKOWE:
  • Wykształcenie wyższe.
  • Doświadczenie: co najmniej 3 lata, w tym co najmniej 1 rok w środowisku międzynarodowym.
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie umożliwiająca swobodną komunikację.
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office.
  • Komunikatywność.
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów, w tym również w środowisku międzynarodowym.
  • Umiejętność realizacji różnych zadań w określonych ramach czasowych.
  • Samodzielność, staranność i dobra organizacja własnego czasu pracy.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Wysoka kultura osobista
  • Gotowość do podróży służbowych.
OPIS STANOWISKA-
NAZWA INSTYTUTU
CODZIENNE ZADANIA:
  • Identyfikacja i nawiązywanie kontaktu z przedsiębiorstwami i jednostkami naukowymi posiadającymi potencjał do aplikowania o środki w ramach międzynarodowych programów i inicjatyw
    badawczych UE.
  • Udział w wydarzeniach matchmakingowych/networkingowych/ w kraju i za granicą.
  • Organizacja międzynarodowych wydarzeń matchmakingowych/networkingowych.
  • Udział w specjalistycznych szkoleniach oraz wsparcie ich organizacji.
  • Udzielanie wsparcia w nawiązywaniu współpracy i wyszukiwaniu partnerów do konsorcjów projektowych.

Dokumenty:

  • CV
  • Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie wymaganych dokumentów drogą elektroniczną poprzez przycisk APLIKUJ lub na adres mailowy: rekrutacja@wit.lukasiewicz.gov.pl  do 19 grudnia 2023 roku.

Dokumenty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.

Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną.

BENEFITY:
  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i powierzonej odpowiedzialności.
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
  • Atrakcyjne szkolenia teoretyczne i praktyczne.
  • Dofinansowanie zajęć sportowych, opieka medyczna, świadczenia urlopowe i socjalne, ubezpieczenia grupowe i indywidualne.