Łukasiewicz dba o pracowników. Spotkanie ze związkami zawodowymi i wdrażanie dobrych praktyk

Czas czytania: 3 min

W ramach polityki dialogu społecznego Centrum Łukasiewicz regularnie prowadzi konsultacje z przedstawicielami związków zawodowych. Pracownicy i kierownictwo Łukasiewicza dyskutowali o wdrażanych zmianach, w tym Kodeksie Sieci oraz projektach HR, które mają pozytywnie wpłynąć na satysfakcję z pracy.

Z 33-osobową reprezentacją związków zawodowych rozmawiali ze strony Centrum Łukasiewicz:

  • prezes Centrum Łukasiewicz dr Hubert Cichocki,
  • wiceprezes Wiesław Skwarko,
  • zastępca dyrektora Łukasiewicz – PIT ds. Kontrolingu i Współpracy z Centrum Łukasiewicz Aleksandra Remelska,
  • dyrektor Departamentu Rozwoju Sieci Marcin Staszewski,
  • dyrektor Departamentu Prawnego Marta Potocka-Klatkowska,
  • główna specjalistka ds. HR w Departamencie Rozwoju Sieci Joanna Krowicka.

Uczestnicy spotkania zadawali pytania dotyczące implementacji strategii rozwoju sieci, którą przedstawiał prezes Cichocki w kontekście wieloletnich planów działalności. Poruszali także sprawy pracownicze związane zarówno z instytutami, jak i całą organizacją. Szczególne zainteresowanie budziło wyodrębnienie działalności gospodarczej w instytutach.

Podczas spotkania zaprezentowano m.in. dokument „Kodeks Sieci”, który będzie stanowił podstawę do unifikacji dobrych praktyk, zwłaszcza w obszarze dialogu społecznego i konsultacji w instytutach. Dokument omówiła dyrektor Departamentu Prawnego Marta Potocka-Klatkowska.

Dyrektor Aleksandra Remelska przedstawiła koncepcję wdrożenia Centrum Usług Wspólnych, które ma usprawnić działania techniczne we wszystkich instytutach Sieci Badawczej Łukasiewicz. Na koniec spotkania Joanna Krowicka zaprezentowała perspektywy rozwoju systemu i polityki HR. Zmiany mają pozytywnie wpłynąć na satysfakcję z pracy w naszej organizacji.

Kolejne spotkanie z reprezentantami związków zawodowych zostało zaplanowane na koniec września bieżącego roku.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

przeczytaj również​

Błąd: Brak formularza kontaktowego.

This will close in 0 seconds

This will close in 0 seconds