W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że pliki opisane w Polityce Prywatności będą zamieszczane na Państwa urządzeniu końcowym. W każdej chwili możecie Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w przeglądarce internetowej. Akceptacja niezbędnych plików cookies jest wymagana do prawidłowego działania witryny. Szczegółowe informacje znajdą Państwo w zakładce POLITYKA PRYWATNOŚCI.
minimum 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami w oparciu o metodykę PRINCE2 lub równoważną
minimum 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami realizującymi prace techniczne związane z projektowaniem, budową i wdrożeniem systemów IT, w projektach o budżecie przeznaczonym na prace zespołów wynoszącym min. 2 mln zł
minimum 3-letnie doświadczenie w realizacji prac technicznych związanych z analizą, projektowaniem, programowaniem lub wdrażaniem systemów IT
mile widziane doświadczenie w projektach systemów dla podmiotów publicznych oraz znajomość specyfiki systemów administracji publicznej
bardzo dobra znajomość architektury systemów IT: architektura warstwowa, mikroserwisy, integracje, API, bazy danych oraz wiedza ogólna o infrastrukturze chmurowej lub serwerowej
znajomość procesów wytwarzania oprogramowania oraz metodyk zwinnych (Agile/Scrum)
OPIS STANOWISKA-
NAZWA INSTYTUTU
Łukasiewicz - Poznański Instytut Technologiczny
CODZIENNE ZADANIA:
prowadzenie projektów IT end-to-end, obejmujących systemy złożone, wielowarstwowe, o rozbudowanej architekturze modułowej i dużej wydajności
nadzór merytoryczny nad realizacją prac związanych z analizą, projektowaniem, programowaniem, testami, migracją i wdrażaniem systemów IT oraz tworzeniem dokumentacji technicznej
zapewnienie zgodności prac projektowych z wymaganiami prawnymi i standardami bezpieczeństwa
zarządzanie zakresem, budżetem i harmonogramem projektu
identyfikacja, analiza i monitorowanie ryzyk organizacyjnych i technicznych dla projektu
kontakt z klientem na poziomie operacyjnym oraz współpraca z interesariuszami projektu, budowanie dobrych relacji z podmiotami zewnętrznymi i dbanie o wizerunek podmiotu, który reprezentuje
zarządzanie zespołem projektowym, w tym planowanie zasobów do projektu oraz ich przydzielanie osób do realizacji zadań
przygotowywanie raportów merytorycznych oraz dokumentacji projektowej
BENEFITY:
naukowo-badawcze środowisko pracy, pełne wyzwań i zmian
wspieranie rozwoju poprzez dofinansowanie studiów, szkoleń, konferencji itp.
możliwość odbywania staży naukowych (w Polsce i za granicą)
wspieranie działalności publikacyjnej
możliwość realizacji doktoratów wdrożeniowych
zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas określony 2 lat
elastyczne godziny pracy (zaczynamy między godz. 6.00 a 9.00) w modelu hybrydowym
pakiet benefitów obejmujący: prywatną opiekę medyczną PZU Zdrowie, preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie PZU, dofinansowanie działalności rekreacyjnej, dostęp do platformy kafeteryjnej Worksmile