Specjalista w Dziale Finansowo-Księgowym

WYNAGRODZENIE :
od 0
do 0
WYMAGANIA OBOWIĄZKOWE:
  • 2 letnie doświadczenie pracy w księgowości,
  • praktyczna znajomość przepisów podatkowych i rachunkowych,
  • wykształcenie minimum średnie,
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel),
  • wysoki poziom samodzielności w zakresie realizacji powierzonych zadań,
  • punktualność, doskonała organizacja pracy własnej, zdolność analitycznego myślenia, systematyczność a także zaangażowanie,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • dbanie o pozytywny wizerunek Instytutu.
MILE WIDZIANE:

OPIS STANOWISKA
  • Rodzaj umowy: umowa o pracę
  • Wymiar etatu: pełny etat
  • Pion: wsparcia
  • Liczba stanowisk: 1
  • Miejsce wykonywania pracy: Gliwice, ul. Karola Miarki 12-14
NAZWA INSTYTUTU
CODZIENNE ZADANIA:
  • wystawianie faktur sprzedaży, not księgowych oraz not korygujących,
  • sprawdzanie poprawności wystawionych faktur sprzedaży pod kątem obowiązujących przepisów podatku VAT i podatku dochodowego od osób prawnych,
  • monitorowanie, weryfikacja i księgowanie dokumentów głównie faktur zakupowych kosztowych, magazynowych i importowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami,
  • księgowanie dokumentów PK oraz wyciągów bankowych,
  • rozliczanie i uzgadnianie sald na kontach rozrachunkowych,
  • rozliczanie i uzgadnianie wybranych kont księgowych,
  • udział w zamykaniu okresów sprawozdawczych,
  • tworzenie zestawień, raportów i analiz,
  • bieżące wsparcie działu księgowego w ramach innych zadań,
  • monitorowanie zmian w przepisach prawnych, które regulują zagadnienia podatkowe i rachunkowe.
BENEFITY:

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w polskim Instytucie należącym do Sieci Badawczej Łukasiewicz,
  • możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego,
  • pakiet socjalny,
  • przyjazną atmosferę w pracy,
  • możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia.

Oferty należy złożyć drogą mailową w terminie do 27.12.2024 r. na adres:

Dokumenty wymagane od kandydata:

  • CV

Do przesłanych dokumentów prosimy dołączyć niniejszą klauzulę:

 „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Sieć Badawczą Łukasiewicz – Górnośląski Instytut Technologiczny moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U., poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną.

Komisja Rekrutacyjna zastrzega sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami. Komisja rekrutacyjna na każdym etapie postępowania może zakończyć proces naboru bez podania przyczyny. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronie internetowej Sieć Badawcza Łukasiewicz – Górnośląski Instytut Technologiczny.

Ogłoszenie jest ważne do 27.12.2024r z możliwością wydłużenia czasu trwania naboru.

KLAUZULA INFORMACYJNA – Rekrutacja

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04) (RODO) informuję, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz – Górnośląski Instytut Technologiczny, ul. Karola Miarki 12-14, 44-100 Gliwice, tel. +48 32 23 45 205, fax:+48 32 23 45 300, e-mail: sekretariat@git.lukasiewicz.gov.pl, NIP: 6312691891.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, Pawła Gabriela, z którym może się Pani/Pan skontaktować pod adresem e-mail: iod@git.lukasiewicz.gov.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadań Instytutu związanych z rekrutacją pracowników.
  4. Niepodanie danych wymaganych przepisami prawa Art. 22 ust 1 Kodeksu Pracy, bądź podanie tych danych niekompletnych będzie skutkowało wyłączeniem Pani/Pana z procesu rekrutacji. Poprzez dobrowolne podanie innych danych niewymaganych przepisami prawa wyraża Pani/Pan zgodę na ich przetwarzanie w procesie rekrutacji.
  5. Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Pani/Pan na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Ponadto podstawę prawną stanowią przepisy prawa pracy: art. 22  Kodeksu pracy oraz §1 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika.
  6. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane wyłącznie przez Administratora i nie są przekazywane do innych podmiotów.
  7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/ organizacji międzynarodowej.
  8. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych nie jest związane z podejmowaniem decyzji w sposób zautomatyzowany.
  9. Podczas przetwarzania Pani/Pana danych osobowych nie jest stosowane profilowanie.
  10. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne do przeprowadzenia rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Panią/Pana zgody na wykorzystanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, dane te będą przetwarzane przez 9 miesięcy. Dane osobowe po zakończeniu procesu rekrutacji zostaną przez Administratora usunięte – zniszczone lub zwrócone kandydatowi, jeśli stosowna adnotacja zostanie przez niego umieszczona w składanych dokumentach.
  11. Posiada Pani/Pan prawo do żądania dostępu do treści swoich danych oraz prawo do żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit a), lub wyraźnej zgody (art. 9 ust. 2 lit. a) ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem.
  12. W przypadku, gdy uzna Pan/Pani iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., ma Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  13. W celu skorzystania z praw, o których mowa w pkt 11 należy skontaktować się z Administratorem lub Inspektorem Ochrony Danych, korzystając ze wskazanych wyżej danych kontaktowych.

This will close in 0 seconds

x

This will close in 0 seconds