W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że pliki opisane w Polityce Prywatności będą zamieszczane na Państwa urządzeniu końcowym. W każdej chwili możecie Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w przeglądarce internetowej. Akceptacja niezbędnych plików cookies jest wymagana do prawidłowego działania witryny. Szczegółowe informacje znajdą Państwo w zakładce POLITYKA PRYWATNOŚCI.
Wykształcenie: minimum średnie, preferowane wyższe, szczególnie w obszarach związanych z zarządzaniem, logistyką, ekonomią, marketingiem lub innymi pokrewnymi kierunkami.
Doświadczenie: Minimum 3-letnie doświadczenie w obsłudze klienta, szczególnie w pracy z klientami kluczowymi lub na stanowisku o zbliżonym charakterze.
Bardzo dobre zdolności komunikacyjne.
Wysoka kultura osobista.
Dokładność, samodzielność, dobra organizacja pracy.
Umiejętność pracy w zespole i odporność na stres.
MILE WIDZIANE:
Doświadczenie zawodowe w logistyce.
OPIS STANOWISKA-
NAZWA INSTYTUTU
Łukasiewicz – Warszawski Instytut Technologiczny
CODZIENNE ZADANIA:
Telefoniczna i e-mailowa obsługa zgłoszeń od kluczowych klientów.
Planowanie i koordynowanie pracy egzaminatorów, w tym ustalanie harmonogramów ich pracy.
Monitorowanie czasu pracy egzaminatorów i dbanie o efektywne wykorzystanie dostępnych zasobów.
Tworzenie i aktualizowanie dokumentów, raportów oraz korespondencji związanych z procesem egzaminowania operatorów.
BENEFITY:
Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i powierzonej odpowiedzialności.
Zatrudnienie na umowę o pracę.
Atrakcyjne szkolenia kierunkowe.
Dofinansowanie zajęć sportowych, opieka medyczna, świadczenia urlopowe i socjalne, ubezpieczenia grupowe i indywidualne.