Specjalista ds. obsługi kluczowego klienta

WYMAGANIA OBOWIĄZKOWE:

Wykształcenie: minimum średnie, preferowane wyższe, szczególnie w obszarach związanych z zarządzaniem, logistyką, ekonomią, marketingiem lub innymi pokrewnymi kierunkami.

Doświadczenie: Minimum 3-letnie doświadczenie w obsłudze klienta, szczególnie w pracy z klientami kluczowymi lub na stanowisku o zbliżonym charakterze.

Bardzo dobre zdolności komunikacyjne.

Wysoka kultura osobista.

Dokładność, samodzielność, dobra organizacja pracy.

Umiejętność pracy w zespole i odporność na stres.

MILE WIDZIANE:

Doświadczenie zawodowe w logistyce.

OPIS STANOWISKA-
NAZWA INSTYTUTU
CODZIENNE ZADANIA:

Telefoniczna i e-mailowa obsługa zgłoszeń od kluczowych klientów.

Planowanie i koordynowanie pracy egzaminatorów, w tym ustalanie harmonogramów ich pracy.

Monitorowanie czasu pracy egzaminatorów i dbanie o efektywne wykorzystanie dostępnych zasobów.

Tworzenie i aktualizowanie dokumentów, raportów oraz korespondencji związanych z procesem egzaminowania operatorów.

BENEFITY:

Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i powierzonej odpowiedzialności.

Zatrudnienie na umowę o pracę.

Atrakcyjne szkolenia kierunkowe.

Dofinansowanie zajęć sportowych, opieka medyczna, świadczenia urlopowe i socjalne, ubezpieczenia grupowe i indywidualne.

Parking na terenie Instytutu.

Błąd: Brak formularza kontaktowego.

This will close in 0 seconds

This will close in 0 seconds