Młodszy Specjalista w Dziale Teleinformatyki

WYMAGANIA OBOWIĄZKOWE:
  • wykształcenie średnie albo wykształcenie średnie branżowe
  • praktyczna znajomość zasad użytkowania i rozwiązywania problemów ze sprzętem IT
  • dobra znajomość systemu operacyjnego Windows, platformy MS Office M 365
  • dobra znajomość działania sieci: LAN, WAN, WLAN, Active Directory
  • znajomość j. angielskiego w stopniu umożliwiającym zapoznanie się z dokumentacjami z dziedziny IT
OPIS STANOWISKA-
NAZWA INSTYTUTU
CODZIENNE ZADANIA:
  • obsługa zgłoszeń helpdesk, tj. zdalnie i bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemów i aplikacji firmowych
  • czynny udział podczas konferencji firmowych w zakresie wsparcia IT
  • przygotowywanie sprzętu komputerowego dla nowych pracowników
  • konfigurowanie stacji roboczych, urządzeń, sieciowych, i oprogramowania
  • budowa instrukcji dla użytkowników i innych materiałów pomocniczych
  • inwentaryzacja sprzętu i oprogramowania
  • rozwiązywanie bieżących problemów z użytkowanym sprzętem IT
  • czynny udział w pracach modernizacyjnych infrastruktury IT w siedzibie głównej i oddziałach
  • współpraca z laboratoriami Instytutu w zakresie walidacji integralności danych
BENEFITY:
  • zatrudnienie w instytucji o wieloletniej tradycji naukowo-badawczej
  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • dobrą atmosferę pracy
  • fundusz socjalny i indywidualny pakiet medyczny
  • ruchomy czas pracy

Błąd: Brak formularza kontaktowego.

This will close in 0 seconds

This will close in 0 seconds