Starszy specjalista ds. zamówień publicznych

WYMAGANIA OBOWIĄZKOWE:

1) Wykształcenie wyższe i roczne doświadczenie zawodowe;
2) Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu postepowań o udzielenie zamówienia publicznego i umiejętność samodzielnego prowadzenia postępowań o wartości równej lub przekraczającej progi unijne;
3) Praktyczna znajomość zagadnień związanych z prawem zamówień publicznych i aktami wykonawczymi;
4) Umiejętność samodzielnego prowadzenie postępowań w tym redakcji postanowień umownych, SWZ, ogłoszeń, wezwań, pism administracyjnych;
5) Praktyczna znajomości systemu eNotice 2;
6) Praktyczna znajomość obsługi portalu e-usług: e-zamówienia;
7) Umiejętność obsługi platformy zakupowej (użytkowana platforma Open Nexus);
8) Doświadczenie w zamieszczaniu ogłoszeń przewidzianych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych, Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej;
9) Umiejętność obsługi komputera i aplikacji biurowych (Word, Excel, OneDrive);
10) Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu.

MILE WIDZIANE:

1) Doświadczenie w prowadzeniu postępowań współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.

OPIS STANOWISKA

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki jest państwową osobą prawną, wiodącą jednostką w Polsce w zakresie współpracy z przemysłem, zajmującą się konstruowaniem i doskonaleniem wytwarzanych oraz eksploatowanych wyrobów elektrotechnicznych. Więcej informacji na oficjalnej stronie: www.iel.lukasiewicz.gov.pl
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki oferuje niepowtarzalną możliwość rozwoju zawodowego oraz podjęcia wyzwań w sferze zawodowej, wzięcia udziału w tworzeniu pozytywnego wizerunku marki i pracę w obsłudze sfery badawczo-rozwojowej ukierunkowanej na budowanie pomostu między nauką, a gospodarką.
1) Miejsce pracy: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Elektrotechniki,
ul. Pożaryskiego 28, 04-703 Warszawa;
2) Nazwa stanowiska: Straszy specjalista w pionie wsparcia w Dziale Zakupów (ZP);
3) Ilość wolnych stanowisk pracy: 1;
4) Wymiar zatrudnienia na stanowisku pracy: cały etat;
5) Opis stanowiska/warunków pracy: Pomieszczenia, stanowiska oświetlone światłem naturalnym i sztucznym. Praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, praca we wskazanym regionie.
Osoby zainteresowane prosimy o zgłoszenia poprzez przycisk APLIKUJ przedłużenie do dnia 08 luty 2025 r. Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Pracodawca zastrzega prawo do zamknięcia rekrutacji bez wyboru kandydata i bez podania przyczyny oraz do przedłużenia terminu składania aplikacji. Informacja o wyniku rekrutacji będzie ogłoszona na stronie internetowej Instytutu. Dodatkowe informacje można uzyskać na stronie internetowej www.iel.lukasiewicz.gov.pl oraz pod adresem e-mail: praca@iel.lukasiewicz.gov.pl.

NAZWA INSTYTUTU
CODZIENNE ZADANIA:

1) Kompleksowe oraz terminowe przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych;
2) Sporządzanie SWZ, w tym projektu umowy i uzgodnienie z komórkami merytorycznymi, i radcą prawnym;
3) Opiniowanie i weryfikację wniosków zakupowych komórek merytorycznych – w zakresie kompletności oraz zgodności z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi aktami prawnymi;
4) Wykonywanie funkcji sekretarza komisji przetargowej;
5) Weryfikacja dokumentów złożonych przez komórki merytoryczne;
6) Kompleksowe prowadzenie i archiwizacja pełnej dokumentacji zamówień;
7) Bieżące wypełnianie rejestrów zamówień;
8) Sporządzanie sprawozdań wymaganych ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz raportów wewnętrznych dotyczących postępu prowadzonych spraw;
9) Udział w przygotowywaniu i aktualizacji planów zamówień publicznych;
10) Zamieszczanie w Biuletynie Zamówień Publicznych, Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej oraz na portalu e-zamówienia, eNotices2 ogłoszeń przewidzianych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych;
11) Obsługa platformy zakupowej Zamawiającego;
12) Przygotowywanie projektów zarządzeń i regulaminów z zakresu zamówień publicznych;
13) Raportowanie zagrożeń w terminowej realizacji postępowań;
14) Sporządzanie i procedowanie aneksów do umów o udzielenie zamówienia publicznego.

BENEFITY:

1) Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
2) Możliwość preferencyjnych ubezpieczeń: medycznego (z dofinansowaniem) oraz ubezpieczenia na życie;
3) Karta sportowa;
4) Dofinansowanie do wypoczynku;
5) Elastyczne rozpoczynanie czasu pracy w ramach dozwolonego przedziału godzin;
6) Rozwój merytoryczny oraz realna możliwość wpływania na otaczającą rzeczywistość biznesową.

 

This will close in 0 seconds

This will close in 0 seconds