Starszy Specjalista ds. analiz finansowych

WYNAGRODZENIE :
WYMAGANIA OBOWIĄZKOWE:
  • wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, analiza finansowa);
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel);
  • bardzo dobre umiejętności analityczne;
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej;
  • komunikatywność oraz umiejętność pracy zespołowej;
  • umiejętność pracy w warunkach szybko zmieniających się priorytetów;
  • aktywność i samodzielność w realizacji powierzonych zadań;
  • gotowość do zdobywania nowej wiedzy oraz rozwijania kompetencji.
MILE WIDZIANE:
  • doświadczenie zawodowe w obszarze ekonomii zarządzania i analiz ekonomiczno-finansowych;
  • doświadczenie w obszarze projektów badawczo-rozwojowych i ich komercjalizacji.
OPIS STANOWISKA

Nr ref.: CŁ_DRSB_49_2024  

Centrum Łukasiewicz jest państwową osobą prawną powołaną do planowania i koordynowania badań naukowych i prac rozwojowych prowadzonych przez Instytuty Sieci, takich jak prowadzenie badań aplikacyjnych i prac rozwojowych.

Rodzaj umowy: umowa o pracę   
Wymiar etatu: cały etat 
Liczba stanowisk pracy: 1   
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Poleczki 19    

Dokumenty:

  • CV  

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie wymaganych dokumentów drogą elektroniczną poprzez przycisk APLIKUJ do dnia 4 grudnia 2024 roku.

Dokumenty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.

Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną.

Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronie internetowej Centrum.

NAZWA INSTYTUTU
CODZIENNE ZADANIA:
  • wsparcie dyrektora departamentu w realizacji zadań departamentu;
  • wsparcie w realizacji strategii Sieci i Centrum, w szczególności w zakresie aspektów ekonomicznych i analitycznych;
  • organizacja spotkań departamentu;
  • prowadzenie kalendarza spotkań;
  • wsparcie administracyjne departamentu;
  • przygotowywanie pism;
  • dbanie o prawidłowy przepływ informacji w departamencie;
  • nadzór nad obiegiem dokumentów oraz ich archiwizacja;
  • przygotowywanie opracowań, analiz oraz prezentacji.
BENEFITY:

 

  • Możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego;
  • Inwestowanie w rozwój pracownika (szkolenia, nauka języka angielskiego);
  • Praca w organizacji badawczo-rozwojowej nastawionej na koordynację i realizację innowacyjnych, prestiżowych projektów B+R;
  • Atrakcyjna oferta benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, abonament sportowy).

This will close in 0 seconds

This will close in 0 seconds