Główny specjalista ds. komunikacji

WYNAGRODZENIE :
od 7000.00
do 8000.00
WYMAGANIA OBOWIĄZKOWE:
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (marketing i sprzedaż).
  • Minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Znajomość niektórych z narzędzi: Google Analytics, Google Search Insights, Google Ads, Keyword Planner.
  • Znajomość obsługi programu Adobe Indesign, Adobe Acrobat Pro, Photoshop.
  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point).
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Lekkie pióro.
  • Samodzielność w realizacji powierzonych zadań.
  • Chęć poszukiwania nowych rozwiązań.
  • Dyspozycyjność.
OPIS STANOWISKA-
NAZWA INSTYTUTU
CODZIENNE ZADANIA:
  • Tworzenie i realizowanie strategii oraz planów działań marketingowych Instytutu.
  • Kreowanie wizerunku Instytutu.
  • Tworzenie materiałów reklamowych, wizerunkowych i promocyjnych.
  • Tworzenie treści marketingowych, m.in. content na strony www oraz prowadzenie profili social media.
  • Planowanie, realizacja kampanii marketingowych wspierających sprzedaż.
  • Efektywna współpraca z działami merytorycznymi.
  • Organizowanie lub udział w eventach: konferencji, targi, imprezy branżowe, spotkania służbowe itp.
  • Udział w przygotowywaniu koncepcji grafik do Internetu jak np. banery na własne strony www czy grafiki do reklam on-line lub e-mailingów.
  • Udział w przygotowywaniu materiałów reklamowych: ulotek i folderów, materiałów handlowych, roll-up, itp.
BENEFITY:
  • wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i powierzonej odpowiedzialności
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • atrakcyjne szkolenia teoretyczne i praktyczne,
  • dofinansowanie zajęć sportowych, opieka medyczna, świadczenia urlopowe i socjalne, ubezpieczenia grupowe i indywidualne.